تصادف مرگبار در آزاد راه کرج - قزوین

رئیس پلیس راه استان البرز از برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با خودرو تیگو در آزادراه کرج قزوین خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک جوان ۲۰ ساله فوت و یک نفر نیز مصدوم شد.

تصادف مرگبار در آزاد راه کرج - قزوین

به گزارش خبرفوری، پیمان کرمی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز‌ گفت: ظهر روز گذشته خبری مبنی بر وقوع حادثه رانندگی منجر به فوت در آزادراه کرج قزوین به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که تصادف مابین یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و خودرو تیگو بوده که این حادثه منجر به ایجاد آتش سوزی در خودرو پژو ۴۰۵ شده بود.

رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: با حضور عوامل انتظامی و امدادی آتش سوزی در خودرو مهار و برابر بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که در این حادثه یک نفر فوت و یک نفر دچار آسیب دیدگی شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علت تامه حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، گفت: پس از تشکیل پرونده در این خصوص هر ۲ خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

کرمی در پایان رعایت نکات ایمنی را ضامن سلامتی راننده و سرنشینان خودروها بیان کرد و گفت: به هموطنان عزیز توصیه می‌کنیم تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جان خود و دیگران را با خطر روبرو نکنند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد