با معرفی آثار برتر؛

بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران پایان یافت

مراسم پایانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران چهارشنبه شب با حضور هنرمندان و دانشجویان در تالار وحدت برگزار شد.

بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران پایان یافت

در این آیین آثار برتر به شرح زیر معرفی شدند:
** پوستر
در بخش پوستر این جشنواره جواد ابراهیم نژاد و سید رضا چاووشی از دانشگاه تهران ، مرضیه خوش ترکیب از دانشگاه هنر،مریم برادران از دانشگاه سوره به عنوان کاندیدای برگزیده هیات داوران بودند که به خوش ترکیب لوح تقدیر اهدا شد و تندیس نیز به برادران تعلق گرفت.
** عکس
در بخش عکس به کیارش مصیبی لوح تقدیر و سهیل صحرانورد تندیس اهدا شد.
**تیزر
بخش تیزر یک جایزه بیشتر نداشت که محمد رضارمضانی تندیس آن را تصاحب کرد.
** مرور
«پویا عرب گری» تندیس بخش مرور را از آن خود کرد.
**نمایش نامه نویسی
در بخش نمایش نامه نویسی جایزه استاد اکبر رادی به رضا خوش شانس، لادن شیر مرد و رحیم سیدی تبار تعلق گرفت.
**پژوهشی
جایزه پژوهشی ناظرزاده کرمانی به امید مشهدی عبدالرحمانی اهدا شد.
**صدا و موسیقی
در بخش صدا و موسیقی متین حبیبیان برای نمایش «تجزیه» از دانشگاه های تهران و سوره و امید مشهدی از دانشگاه تربیت مدرس مورد تقدیر قرار گرفتند.
**طراحی نور
پدارم رضوانی برای نمایش «از خط زرد فاصله بگیرید» از دانشگاه تربیت مدرس، شایان حبیبی و اسماعیل کمالی برای نمایش تجزیه از دانشگاه تهران و علی کرسی رزد، نامزد بهترین اثر بخش طراحی نور بودند که لوح تقدیر آن به کرسی زرد رسید.
** طراحی لباس
لوح تقدیر بخش طراحی لباس به غزاله مهربان یکتا برای نمایش «برف» از دانشگاه تهران، امیر ابراهیم نژاد برای نمایش « فرایند» از دانشگاه سوره، صبا نجاتی و سعیده خان بابایی برای نمایش تجزیه از دانشگاه تهران اهدا شد.
تندیس این بخش نیز به بیتا نصری برای نمایش «هار» رسید.
**طراحی صحنه
سعدی محمدی برای نمایش «مقدس» از دانشگاه تربیت مدرس، امیر بهاور اکبرپور دهکردی برای نمایش «آنشرلی با موهای خیلی قرمز» از دانشگاه شهر کرد، علی کرسی زرد برای نمایش فرایند از دانشگاه سوره، مرتضی جلیلی دوست و سعیده خان بابایی برای نمایش تجریه از دانشگاه تهران و رضا رشادت از خط زرد فاصله بگیرید از دانشگاه تربیت مدرس نامزد اثر برگزیده بخش طراحی صحنه بودند که لوح تقدیر این بخش به نمایش مقدس از تربیت مدرس و تندیس آن به آنشرلی با موهای خیلی قرمز تعلق گرفت.
**بازیگر برتر زن
نامزد نقش برتر بازیگر زن، زهرا مهرابی برای نمایش «پویلی کاسی» و «در اتاق باد می وزد»، معصومه ایرانشاهی برای نمایش «برف« از دانشگاه تهران، موژان کردی در اتاق باد می وزد،کتایون لطیفی برای نمایش برف از دانشگاه تهران، شیوا آشور برای «چشمش به دشت باز» از دانشگاه دامغان بودند که از معصومه ایرانشاهی برای نمایش برف از دانشگاه تهران، گلنوش قهرمانی از خط زرد فاصله بگیرید از تربیت مدرس قدردانی شد و لوح تقدیر این بخش به کتایون لطیف از دانشگاه سوره تعلق گرفت و همچنین تندیس نیز به زهرا مهرابی برای نمایش دراتاق باد می وزد رسید.
**بازیگر برتر مرد
نادر خوشبخت برای نمایش مقدس از دانشگاه تربیت مدرس، مصطفی لطیفی خواه از دانشگاه دامغان،امیر نوروزی برای نمایش لانچر پنج از دانشگاه تهران و مرتضی مظلومی نژاد به عنوان نامزد بازیگران برتر مرد معرفی شدند که لوح تقدیر این بخش به مصطفی لطیفی خواه از دانشگاه دامغان و امیر نوروزی از دانشگاه تهران اهدا شد.
در بخش تئاتر به وحید آجرلو از سینما تئاتر، داریوش رشادت از دانشگاه تربیت مدرس و رضایی از دانشگاه تهران لوح تقدیر اهدا شد.
تندیس این بخش نیز نصیب مرتضی مظلومی نژاد شد.
همچنین این دوره از جشنواره دارای بخش اقتباس بود که نفرات برتر آن نیز معرفی شدند.
در این مراسم در «انتظار گودو»،«هار»، «پویلی کاسی»، «لانچر پنچ»، «در اتاق باد می وزد»،«آنشرلی با موهای خیلی قرمز» و «فرایند» به عنوان نمایش های برتر برگزیده شدند.
به این نمایش ها جوایزی از جمله سفر آموزشی 15 روزه به یونان و راهیابی به جشنواره فجر و پخش عمومی تعلق گرفت.

منبع: ایرنا

1261

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد