اقدامات شهرداری قم در آماده‌سازی اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان قابل‌ قبول نیست

مدیرکل راه و شهرسازی قم با انتقاد از روند ساماندهی اطراف حرم مطهر گفت: تاکنون اقدام ویژه‌ای برای ساماندهی اطراف حرم و آماده‌سازی اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان توسط شهرداری قم صورت نگرفته است.

اقدامات شهرداری قم در آماده‌سازی اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان قابل‌ قبول نیست

حسن صبوری شامگاه یکشنبه در جلسه بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در سالن جلسات استانداری قم اظهار داشت: شهرداری باید در 4 ماه باقی‌مانده نسبت به ساماندهی و آماده‌سازی این اراضی اقدام کند.

وی بیان کرد: برای پیشبرد اهداف استان در رابطه با اطراف حرم مطهر و آماده‌سازی اراضی 48 هکتاری نباید مدیر اجرایی این پروژه هیچ‌گونه مسئولیتی در ارگان‌های دیگر داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی قم ابراز کرد: در رابطه با آماده‌سازی اراضی 48 هکتاری پردیسان درصحنه عمل اقدام خاصی صورت نگرفته و صرفاً در حد و اندازه نامه‌نگاری باقی‌مانده است.

برای تکمیل فاز 5 عمار یاسر اوراق مشارکت فروخته می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم نیز بیان کرد: برای ساماندهی میدان مطهری نیز از مبحث سرمایه‌گذاری حمایت می‌شود اما سرمایه‌گذار فعلی این پروژه به‌شدت شکننده و کند پیش می‌رود.

غلامرضا جانقربان اظهار داشت: طرح جامعی برای ساماندهی پارکینگ شرقی حرم مطهر تهیه‌شده و در صورت تکمیل تملکات، برنامه‌ریزی‌های لازم اجرایی می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم تصریح داد: استفاده از اوراق مشارکت برای ساماندهی فاز 5 عمار یاسر و پارکینگ شرقی حرم مطهر از اولویت‌های اصلی شهرداری قم است.

جان قربان خاطرنشان کرد: در رابطه با ساماندهی میدان مطهری 18 عنصر و عامل مؤثر شناسایی‌شده است، این 18 عنصر مؤثر در لب طرح جامع در حال تدوین است.

وی اضافه کرد: اکثر پروژه‌های شهری و عمرانی پیمانکار مذکور در سطح شهر به‌صورت نیمه‌کاره رهاشده و انتخاب این سرمایه‌گذار روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را به‌شدت شکننده می‌کند.

علیرضا خاکی تأکید کرد: کف سازی و جداره سازی مهم‌ترین اقداماتی بوده که در محلات هدف بازآفرینی شهری انجام می‌گیرد.

وی عنوان کرد: حفظ فضاهای هویت‌بخش شهری در فعالیت‌های مربوط به بازآفرینی شهری دنبال شده و از تخریب آثار هویت‌بخش خودداری می‌شود.

خاکی بیان کرد: در ساماندهی و بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری به احداث مراکز محلات توجه ویژه‌ای شده و در تمامی محورهایی که امکانات لازم موجود باشد نسبت به احداث این قبیل مراکز اقدام می‌شود.

منبع: تسنیم

22

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد