فرمانده انتظامی لرستان:

فضای مجازی را برای مجرمان ناامن خواهیم کرد

فرمانده انتظامی لرستان به صیانت از فضای سایبری و ناامن کردن آن برای مجرمان و قانون‌شکنان خبر داد.

فضای مجازی را برای مجرمان ناامن خواهیم کرد

سردار یحیی الهی ششم خردادماه، اظهار کرد: مسئله مدیریت فضای مجازی و صیانت از آن جزو مسائل مهم و یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان ارشد نظام، بالأخص مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیاناتی فرمودند: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است و در جایی دیگر فرمودند اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این بیانات مؤید اهمیت فضای مجازی است.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: امروز دشمن در بستر فضای مجازی و با نزدیک شدن به ایام انتخابات و در مباحث سیاسی، اقتصادی و امنیتی و همچنین با ایجاد یاس و ناامیدی و ... جنگ تمام عیاری برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته است که ضرورت دارد از فضای مجازی غافل نشویم و همه دلسوزان و نیروهای مؤمن و انقلابی بایستی با صلابت در این میدان حضور یابند.

سردار الهی اضافه کرد: هر کس به اندازه توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد و عزیزان اصحاب رسانه، شبکه‌ها و روابط عمومی ادارات و نهادها نقش خود را در امیدآفرینی و زمینه ایجاد اتحاد و انسجام ملی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به‌منظور ایجاد انتخاباتی پرشور و پر از آرامش که بی‌شک نتیجه آن سربلندی نظام اسلامی و مردم است ایفا کنند.

وی بیان کرد: همان‌گونه که فضای واقعی نیاز به صیانت و تأمین امنیت دارد، مجموعه پلیس فتا استان به‌عنوان متولی صیانت از این فضا و با اشراف اطلاعاتی در حوزه فضای مجازی، مدیریت این فضا را به‌خوبی دارد و از آن به‌خوبی حفاظت می‌کند.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: پلیس با اشرافیت کامل و رصد دقیق فضای سایبری هرگز اجازه نخواهد داد این فضا به حاشیه‌ای امن و حیات خلوت مجرمان و قانون‌گریزان تبدیل شود، مجرمان و قانون‌شکنان باید بدانند فضای مجازی را برای آنان ناامن خواهیم کرد و قطعاً برخورد ما با این‌گونه افراد قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

منبع: ایسنا

70

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد