در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

توصیه دبیر کمیسیون امنیت ملی به مسئولین/ نگذارید مردم از تحریم ها بترسند/ وقت صلح است

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به مسئولین توصیه کرد باتوجه به اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا علیه ایران دعواهای سیاسی را کنار بگذارند.

توصیه دبیر کمیسیون امنیت ملی به مسئولین/ نگذارید مردم از تحریم ها بترسند/ وقت صلح است

محمدجوادجمالی نوبندگانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا علیه ایران اظهار کرد: مردم و‌ مسئولین ایران با واژه تحریم غریب نیستند چراکه ما همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحت عناوین و ظلم مستقیم دولت آمریکا محدودیت های بسیاری را تحمل کردیم.

وی افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت ایران و پاییندی آنها به ارکان نظام تا به امروز رویکرد مثمرثمری را در حیطه مقاباه با تهدیدات و تحریم های دشمنان داشته است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از خروج ترامپ از توافق برجام برای همه جهان، ملت و مسئولان کشورمان مشخص بود که آمریکا درصدد اعمال تحریم های جدید علیه ایران است و از سیاست خصمانه خود در قبال ایران دست برنداشته است

جمالی با اشاره به اینکه در وضعیت امروز اقتصاد کشورمان که خوشبختانه توانستیم بعد از کش و قوس های فراوان به خصوص در بازار ارز به یک ثبات نسبی دست پیدا کنیم خاطرنشان کرد: قطعا با توجه به اعمال تحریم های جدید لازم است که بسترهایی را در فضای عمومی کشور در جهت مقابله با تحریم ها فراهم کنیم.

وی تاکید کرد:مسئولین باید بستری را در جهت مقابله با ایجاد هراس و نگرانی در شرایط تحریم تهیه و تبیین کنند تا هیچ نگرانی در کشورمان در این زمینه فراهم نشود.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: انتظار می رود که مسئولین نیز در شرایط فعلی با کنار گذاشتن اختلافات خود در جهت حل مشکلات مردم و رفع درخواست های ملت وارد عمل شوند.

جمالی اظهارکرد: فضای امروز کشور قطعا بستر مساعدی برای دعواها و جنجال های سیاسی نیست از این رو‌ انتظار است مسئولین به خصوص در بدنه دولت با ایجاد یک رویکرد و راهبرد منطقی در جهت حفظ آرامش جامعه و مقابله با تحریم ها وارد عمل شوند تا به مانند دفعات پیش بازهم شاهد شکست راهبردهای آمریکا در مقابل ایران باشیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد