شوخی‌ میزبانی‌ مشهد‌ از‌ تیم‌ ملی‌ و‌ محرومیت‌ مصلحتی‌ تماشا‌گران

کرونا قطعا دلیل خنده‌داری برای بدون تماشاچی شدن دیدار ایران و لبنان است، فروکش کردن موج ششم کرونا باعث شد بعد از ۳ سال عید ۱۴۰۱ از حیث آزادی مسافرت با سال‌های پیش از کرونا برابری کند، آمار رسمی و مشاهدات میدانی از بیماری هم نشان می‌دهد ترس از شیوع کرونا احتمالا پوشش دلایل دیگر است.

شوخی‌ میزبانی‌ مشهد‌ از‌ تیم‌ ملی‌ و‌ محرومیت‌ مصلحتی‌ تماشا‌گران

آخرین بازی تیم‌ملی ایران در مقدماتی جام‌جهانی قطر بعد از سال‌ها از تهران خارج شد، تصمیمی جالب توجه و قابل دفاع. تیم‌ملی نماینده همه مردم است و به شهر خاصی تعلق ندارد، از آن طرف امکانات شهرهایی مثل مشهد از حیث ورزشگاه و فرودگاه و هتل و... کم از تهران نیست و گردش میزبانی تیم‌ملی درشهرهای مختلف کار مهم و خوبی است.

اما بازی ایران و لبنان که قرار است سه‌شنبه نهم فروردین در مشهد و ورزشگاه زیبای امام رضا(ع) برگزار شود، در اقدامی عجیب و‌ شائبه‌برانگیز بدون تماشاگر شد!

کرونا قطعا دلیل خنده‌داری برای این تصمیم است، فروکش کردن موج ششم کرونا باعث شد بعد از ۳ سال عید ۱۴۰۱ از حیث آزادی مسافرت با سال‌های پیش از کرونا برابری کند، آمار رسمی و مشاهدات میدانی از بیماری هم نشان می‌دهد ترس از شیوع کرونا احتمالا پوشش دلایل دیگر است.

اساسا اگر قرار بود بازی بدون تماشاگر باشد میزبانی در شهر غیر از تهران فایده‌ای نداشت، دربی ۹۸ که در واپسین روزهای سال گذشته در تهران برگزار شد حداقل با یک سوم ظرفیت ورزشگاه سپری شد، حالا در شرایطی که مشهد میزبان میلیون‌ها مسافر است ممنوعیت حضور تماشاگران مشهدی در بازی تیم‌ملی به شوخی شبیه است.

ورزش ایران باید در عالی‌ترین سطح تصمیم قاطعی درباره تماشاگران زن بگیرد، این کش‌وقوس‌ها نه تنها راه‌حل نیست بلکه بیشتر آسیب‌زننده است.

منبع: فرهیختگان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد