وزیر ارتباطات:

فیلترینگ در اختیار دولت نیست/ ویدئو

وزیر ارتباطات گفت: آن‌هایی که این روز‌ها دم از این می‌زنند که فیلترینگ را از بین می‌بریم خودشان هم می‌دانند تصمیم در این باره با دولت نیست. در دولت قبل هم وایبر و وی چت را داشتیم که مسدود شد و کسی نمی‌تواند بگوید من نکردم.

فیلترینگ در اختیار دولت نیست/ ویدئو
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    داستان جالبیه !
    کاندیدای ریاست جمهوری تبلیغ میکنه که میخوان فیلترینگ را بردارن !!!
    اونوقت وزیر میگه فیلترینگ در اختیار دولت نیست !

    اولا چرا فیلترینگ
    چرا مردمو از دنیای مجازی و اطلاعات و اگاهی و ارتباط با دنیا محروم کرده اید ؟
    که چی بشه ؟
    فیلتر شکن بفروشید ؟!!

    ثانیا دولتی که فیلترینگ دستش نیست پس چه دولتیه دولت چی هست ؟!!! تامین قند و شکر ؟!

    دست دولت نیست دست کیه ؟!!
    دست منتخبین مردم نیست پس دست چه کسانیه ؟!

  • ناشناس
    0

    کره شمالی شیعه

  • ناشناس
    0

    پس اگه دست دولت نیست دست کیه

  • ناشناس
    0

    دست خدا

  • ناشناس
    0

    شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۳۱ ماه دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
    شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۳۱ ماه مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
    شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۳۱ ماه مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

  • ناشناس
    0

    با سلام
    بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ بن خواربار بازنشستگان ۵۵ درصد حداقل قانون کار همان سال میباشد.
    حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۳۰۰۰۰۰ تومان است پس بن خواربارشاغلین رسمی وبازنشستگان در سال ۱۴۰۲ ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان میباشد.
    ولی متأسفانه مخابرات تهران کمک هزینه خوار بار فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۲ را و با کمک هزینه خوار بار سال ۱۴۰۰ را مبلغ ۲۲۳، ۶۰۵، ۱۴ ریال حساب کرده است چرا؟
    بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .
    معلوم نیست که این مدیران مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون چکار می کنند؟
    متأسفانه هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • ناشناس
    0

    همه در برابر قانون یکسان هستند
    رقم پول پرداخت شده در سال ۱۳۹۷ به نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت مناطق ۷ گانه مخابراتی توسط مخابرات منطقه تهران مبلغ ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود/ و این در حالی است کسانی که از طریق اداره کار و رفاه اجتماعی شکایت کردن مبلغ ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومانی دریافت کردن

  • ناشناس
    0

    در مجموع سازمان بازرسی کل کشور و دادستانی‌های سراسر کشور متأسفانه از سال 1400 تاکنون در مورد اهانت ها و خیانت های مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و هم مدیران و مسئولان مخابرات منطقه تهران کوتاهی کردند و هیچ کاری و اقدامی در مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات نکرده اند چرا؟

  • ناشناس
    0

    بنده در بهمن ماه سال 1400 در مورد وام 100 میلیون تومان بدون ضامن علیه بانک از بانک مرکزی شکایت کردم ولی اما متأسفانه تاکنون پاسخ و جواب نداد است چرا؟
    بنده در بهمن ماه سال 1400 در مورد وام 100 میلیون تومان بدون ضامن علیه بانک از دیوان عدالت اداری شکایت کردم ولی اما متأسفانه شکایت بنده که به بهانه های مختلف رد کرده است چرا؟
    برای شکایت به کجا مراجعه کنم قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود. قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.

  • ناشناس
    0

    سازمان بورس هر سال و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره سود سهام بنده را به طور علنی و آشکار دزدی می کند و تاکنون هم هزاران بار در مورد اعتراض کردم و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
    بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

  • چرا بن خوار بار مهرماه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران 1402 بعداز گذشت 9 ماه هنوز پرداخت نشده است
    0

    چرا بن خوار بار مهرماه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران 1402 بعداز گذشت 9 ماه هنوز پرداخت نشده است

  • و این در حالی است که همه مدیران و مسئولان شرکت مخابرات در سراسر کشور سکه پایان خدمت خودشان دریافت کردند.
    0

    با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید
    بازنشستگان شرکت مخابرات آذربایجان شرقی در سال۱۳۹۶ بازنشسته شده اند حدود نیمه سال ۱۳۹۷ سکه پاپان خدمت خودشان را دریافت کردند. ولی اما متأسفانه بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران در سال ۱۳۹۵ بازنشسته شده اند و تاکنون سکه پایان خدمت خودشان دریافت نکردند.
    و این در حالی است که آیین‌نامه شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور برای همه کارکنان رسمی مخابرات یکسان بوده است.
    و این در حالی است که همه مدیران و مسئولان شرکت مخابرات در سراسر کشور سکه پایان خدمت خودشان دریافت کردند.

  • از سال 1388 تاکنون بارها در باره پایمال و ضایع شدن حق وحقوق خودم در دیوان عدالت اداری شکایت کردم ولی اما که گوید شرکت مخابرات ایران بخش خصوصی است و به خاطر آن شکایت واعتراض بنده را رد کرده اند چرا؟
    0

    از سال 1388 تاکنون بارها در باره پایمال و ضایع شدن حق وحقوق خودم در دیوان عدالت اداری شکایت کردم ولی اما که گوید شرکت مخابرات ایران بخش خصوصی است و به خاطر آن شکایت واعتراض بنده را رد کرده اند چرا؟

  • ناشناس
    0

    مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون در سراسر کشور ثابت کرد که در کشور دولت و مجلس وجود ندارد.
    مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون در سراسر کشور ثابت کرد که در کشور قانون و عدالت وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها