با کیان دیجیتال تنها با ۵۰ هزار تومان سرمایه گذار شو!

زمانی که سخن از سرمایه‌گذاری به میان می‌آید، افراد به پول‌های کلان فکر می‌کنند و گمان می‌کنند با مبالغ کم نمی‌شود سرمایه‌گذاری کرد. این موضوع درست نیست !

با کیان دیجیتال تنها با ۵۰ هزار تومان سرمایه گذار شو!

صندوق های سرمایه گذاری ابزارهای مالی نوینی هستند که، امکان سرمایه‌گذاری با پول کم برای افراد حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای را فراهم میکنند. افراد با حداقل ۵۰۰ هزار تومان می‌توانند واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری را بخرند و در طیف وسیعی از گزینه های سرمایه گذاری مانند بورس، طلا، اوراق درآمد ثابت و دیگر زمینه‌ها فعالیت ‌کنند.

امکان سرمایه گذاری در صندوق های بورسی با ۵۰ هزار تومان برای اولین بار!

صندوق‌ های سرمایه گذاری بورسی که واحدهای سرمایه گذاری آن‌ها در بورس مورد معامله قرار می‌گیرد به طور کلی به دو نوع صندوق‌ قابل معامله (ETF) و غیر قابل معامله یا صدور و ابطالی دسته‌بندی می‌شوند.

واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) را می‌توان در ساعات کاری بورس، با جستجوی نماد بورسی آن از طریق پرتفوی شخصی در کارگزاری خرید و فروش کرد.

واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های صدور و ابطالی را تنها می‌توان از خود صندوق سرمایه‌گذاری مربوطه یا کارگزاری مرتبط با آن‌ها خرید و فروش کرد. صندوق‌های قابل معامله پیش از این با حداقل ۵۰۰ هزار تومان امکان معامله داشتند اما برای معامله صندوق‌های صدور و ابطالی باید دست کم یک واحد از آن را می‌خریدید یا به فروش می‌رساندید. کیان دیجیتال برای اولین بار امکان سرمایه گذاری در صندوق‌های بورسی قابل معامله را با ۵۰ هزار تومان فراهم کرده است.

خرید صندوق طلای گوهر با حداق مبلغ ۵۰ هزار تومان

خرید صندوق طلای کیان - تصویر 2

صندوق سرمایه‌گذاری طلا یک ابزار مالی است که امکان سرمایه‌گذاری با پول کم را در طلا و سکه ممکن می‌کند. صندوق طلا سبدی متشکل از گواهی سپرده کالایی مبتنی بر سکه طلای بورسی و اوراق مشتقه شمش طلا دارد. مزایای سرمایه گذاری در صندوق طلای کیان عبارت اند از:

  • امنیت در سرمایه‌گذاری: این صندوق خطراتی مانند سرقت، گم شدن و امکان تقلبی بودن که در خرید فیزیکی طلا وجود داشتند را رفع می‌کند. علاوه بر این، می‌دانیم که نگهداری از طلای فیزیکی دشوار است. صندوق طلا این مشکل را نیز حل می‌کند.
  • سرمایه گذاری با پول کم: خرید هر گرم طلا فیزیکی 18 عیار به بیش از 3 میلیون تومان وجه نقد نیاز دارد و هر سکه نیز چند میلیون تومان قیمت دارد. این در حالی است که قیمت هر واحد از صندوق طلای کیان تنها ۵۰ هزار تومان است.
  • معاف از مالیات، اجرت ساخت و کارمزد و حباب قیمتی کم: خرید طلای زینتی با اجرت ساخت و هزینه‌های جانبی زیاد همراه است. در حالی که سرمایه گذاری در صندوق طلا از معافیت مالیاتی برخوردار است و هزینه‌هایی مانند اجرت ساخت را برای سرمایه‌گذار به همراه ندارد. از طرفی دیگر، خرید فیزیکی سکه طلا با حباب قیمتی بسیار زیادی همراه است. واحدهای سرمایه گذاری صندوق طلا به دلیل ترکیب شمش و سکه، حباب کم‌تری نسبت به خرید فیزیکی طلا دارند.

خرید صندوق سهامی هم وزن کیان با حداقل مبلغ ( ۵۰ هزار تومان )

بورس در بلندمدت بازاری بسیار پرسود بوده است اما شاخص هم وزن نسبت به شاخص کل وضعیت بهتری داشته است. به همین دلیل هم برخی سرمایه‌گذاران به این شاخص علاقه دارند اما حرکت کردن معادل با این شاخص بسیار دشوار است. از همین رو صندوق شاخصی هم وزن کیان تشکیل شده است تا افراد بتوانند به راحتی و بدون نیاز به دانش و وقت گذاشتن معادل با شاخص بورس بازدهی داشته باشند.

با ورود به سایت کیان دیجیتال می‌توانید سرمایه‌گذاری واحدهای صندوق شاخصی هم وزن کیان را با ۵۰ هزار تومان هم خرید کنید. مزایای سرمایه‌گذاری در این صندوق شامل این موارد می‌شود:

  • سرمایه گذاری بر مدار شاخص: بازدهی صندوق شاخصی هم‌وزن کیان نزدیک به شاخص هم‌وزن است. چراکه سهامی که در سبد دارایی این صندوق قرار دارند، به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که وزن و ارزش آن‌ها، شاخص هم‌وزن را تشکیل ‌دهد.
  • قابل معامله: صندوق شاخصی هم‌وزن کیان از صندوق‌های قابل معامله است که می‌توان با جستجوی نماد «هم وزن» در بورس، اقدام به خرید و فروش واحدهای سرمایه‌گذاری آن کرد.
  • معاف از مالیات: گفتنی است که سود اکتسابی این صندوق، معاف از مالیات است.
  • نقدشوندگی سریع: شاخصی هم‌وزن کیان با داشتن بازارگردان، امکان نقدشوندگی سریع را فراهم کرده است.
  • سرمایه‌گذاری با پول کم: خرید صندوق شاخصی هم وزن تنها با ۵۰ هزار تومان.

خرید صندوق فارما کیان با حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان

صندوق بخشی فارما کیان سبد خود را به سهام صنعت دارو اختصاص داده است. این صندوق با ۵۰ هزار تومان قابل خرید است. از مزایای سرمایه گذاری در صندوق فارما کیان عبارت اند از:

  • قابل معامله: صندوق بخشی دارویی فارما کیان از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس است. با جستجوی نماد بورسی «فارما» می‌توان اقدام به خرید و فروش واحدهای سرمایه گذاری این صندوق بخشی در بورس کرد.
  • سرمایه گذاری با پول کم: امکان سرمایه‌گذاری در صندوق بخشی دارویی فارما کیان با ۵۰ هزار تومان فراهم شده است.
  • ریسک کم‌تر: این صندوق با داشتن تیمی از متخصصین بورس، امکان سرمایه‌گذاری در صنعت دارو را با ریسک کم‌تر نسبت به سرمایه‌گذاری مستقیم در صنعت دارو فراهم کرده است.
  • متنوع‌سازی: این صندوق می‌تواند برای بسیاری از سرمایه‌گذاران به عنوان ابزاری برای متنوع‌سازی سبد سرمایه‌گذاری به حساب بیاید.
  • بازدهی خوب در ۱۰ سال اخیر: طبق بررسی ها صنعت دارو در 10 سال اخیر از سود خوبی در مقایسه با سایر صنایع برخوردار بوده است.

خرید صندوق درآمد ثابت کیان با حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان

خرید صندوق درآمد ثابت کیان - تصویر 3

تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران در صندوق درآمد ثابت معمولا ریسک‌گریز هستند. البته افراد دیگری مانند سرمایه‌گذارانی که تصمیم به سرمایه‌گذاری با دریافت سود روز شمار دارند یا کسانی که مدتی به پولشان نیاز ندارند نیز می‌توانند در صندوق قابل معامله درآمد ثابت کیان سرمایه‌گذاری کنند. این صندوق سبدی متشکل از اوراق درآمد ثابت، سپرده بانکی و مقدار بسیار کمی سهام دارد. مزایای سرمایه گذاری در این صندوق عبارت اند از:

  • بازدهی بیش‌تر از بانک: صندوق درآمد ثابت از ریسک کم و بازدهی بیش‌تر از بانک برخوردار است. سرمایه‌گذاری در بانک سالانه 20.5 درصد سود دارد. این در حالی است که صندوق درآمد ثابت، سود سالانه بسیار بالاتری ارائه می‌دهد.
  • بدون جریمه نرخ شکست: سود سالانه بانک، تنها در صورتی به صورت کامل به سرمایه‌گذار ارائه می‌شود که فرد به پولش در بانک دست نزده باشد. در غیر این‌صورت، باید جریمه نرخ شکست بپردازد. اما صندوق درآمد ثابت جریمه نرخ شکست ندارد.
  • سود روزشمار: تمام بانک‌ها از سال 1397، مجاز به ارائه سود روزشمار نیستند. با این حال صندوق درآمد ثابت یک ابزار مالی است که امکان ارائه سود روزشمار به سرمایه‌گذاران خود را دارد.
  • سرمایه گذاری با پول کم: امکان سرمایه گذاری با 50 هزار تومان در صندوق درآمد ثابت کیان وجود دارد.
  • قابل معامله: صندوق درآمد ثابت کیان از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس است. 

اهمیت سرمایه گذاری با پول کم!

تا چند سال قبل، تصور سرمایه‌گذاری با پول کم برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نبود. به همین خاطر، سرمایه‌گذاری را برای کسانی مناسب می‌دانستند که از سرمایه اولیه قابل‌توجهی برخوردار بودند. در حال حاضر، با به وجود آمدن امکان سرمایه گذاری با ۵۰ هزار تومان در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله کیان، می‌توان از این فرصت استفاده کرد تا فرهنگ سرمایه‌گذاری را برای کودکان هم شکل داد. بر همین اساس آنها یاد می‌گیرند که سرمایه گذاری با پول کم هم امکان‌پذیر است. 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها