دستگیری قاتل فراری پس از 4 سال

قاتل فراری از استان گلستان پس از 4 سال از زمان وقوع قتل، در استان سمنان مخفی شده بود دستگیر شد.

دستگیری قاتل فراری پس از 4 سال

صبح امروز سردار جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان سمنان در مصاحبه با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان کردکوی استان گلستان در سال 1399 متاسفانه یک جوان 24 ساله بر اثر اصابت چاقو در بیمارستان آن شهرستان فوت کرد و  قاتل  وی از آن زمان متواری شده بود.

وی در ادامه افزود : شب گذشته در پی دریافت اخباری از پلیس آگاهی استان گلستان مبنی بر تردد قاتل در حوزه استحفاظی استان سمنان با یک دستگاه ایسوزو ، تیمی از ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محور مواصلاتی و محل تردد اعزام و توانستند خودروی حامل قاتل را در پلیس راه سرخه شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از تعقیب و مراقبت لحظه ای ماموران و اطمینان از حضور فرد قاتل در خودروی اعلامی ، سرانجام کامیونت ایسوزو در شهرستان مهدیشهر متوقف و راننده و  قاتل فراری  در عملیات ضربتی و غافلگیرانه ی پلیس بازداشت و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه متهم  دستگیر  شده در بازجویی های فنی به جرم قتل خود در سال 1399 اعتراف کرد ، اذعان داشت : قاتل انگیزه خود از این عمل مجرمانه را اختلافات شخصی خواهرزاده اش با مقتول عنوان کرد .

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: قاتل و راننده خودرو ایسوزو پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    احسنت بر پلیس محترم اگاهی

  • ناجی2432
    0

    درود بر پلیس آگاهی جمهوری اسلامی ایران. که بهترین و زبده ترین کارآگاهان دنیا را در اختیار دارد. هیچ خلافکاری در امان نخواهد بود...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها