سارق با یک کیسه ظروف مسی دستگیر شد

سارق انباری‌های مجتمع‌های مسکونی پس از دستگیری مدعی شد برای تأمین هزینه مواد مخدرش سرقت می‌کرده است.

سارق با یک کیسه ظروف مسی دستگیر شد

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: روز یکشنبه یکی از تیم‌های پیشگیری انتظامی کلانتری شهرک فراجا هنگام گشت در بلوار صدف مرد جوانی را که هراسان با یک کیسه از داخل یک مجتمع مسکونی خارج شد، مشاهده کرده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

متهم با مشاهده خودروی پلیس با رها کردن کیسه از محل متواری شد که پس از مسافتی کوتاه دستگیر و در بازرسی از کیسه همراه او تعدادی ظروف مسی کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مظنون به سرقت که در بازجویی‌های اولیه منکر هر جرمی بود، در مواجهه با ادله پلیس و استعلام از اهالی مجتمع به سرقت لوازم از داخل یکی از انباری‌های این مجتمع مسکونی اعتراف کرد.

متهم ۴۲ ساله که معتاد و دارای سابقه چندین فقره سرقت است، پس از انتقال به کلانتری به ۸۳ فقره سرقت از انبار مجتمع‌های مسکونی بدون نگهبان در محدوده بلوار وکیل آباد، سیدرضی، دانشجو، معلم، دانش‌آموز، قاسم آباد و الهیه در سه ماه گذشته برای تأمین  هزینه‌های مواد مخدرش اعتراف کرد.
وی از شهروندان خواست ضمن استفاده از قفل‌های مطمئن برای در انبار و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان، هرگز به افراد ناشناسی که با زدن زنگ واحدها و معرفی دروغین خود به عنوان آشنایان یکی از ساکنان مجتمع یا مأموران قرائت کنتور قصد ورود به ساختمان را دارند، اعتماد نکرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    ازنیروی انتظامی برای ضعیف عمل کردن مواد مخدر خیلی گله داریم شاید هم ازمقامات بالادستور دارن جلوی مواد مخدر ومعتادشدن جوونامون رانگیرن

  • ناشناس
    0

    من که همیشه وزير رانماینده هامجلس ريس جمهور نفرین میکنم الهی همه بچه‌ها شون معتاد بشن ازدل مااب بخورن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد