قتل خونین بین 2 پیک موتوری

پیک موتوری جوان که در جدال بر سر سوار کردن مسافر با مرد موتورسوار درگیر شده و وی را کشته بود با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

قتل خونین بین 2 پیک موتوری

 رسیدگی به این پرونده از دی ماه سال ۱۴۰۲ به دنبال  جدال خونین  2 موتور سوار در شرق تهران آغاز شد. در جدال خونین مرد ۳۰ ساله به نام سعید از ناحیه سینه چاقو خورده بود که به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد جان سپرد و پزشکان پارگی قلب را علت مرگ اعلام کردند.

ردیابی موتورسوار فراری

 با مرگ مرد موتورسوار ماموران به تحقیق پرداختند و دریافتند سعید در جدال با پیک موتوری به نام جاوید در خون غلتیده است .

با نشانی‌هایی که شاهدان به ماموران داده بودند جاوید ردیابی و یک هفته بعد در جنوب تهران بازداشت شد و به جدال خونین اعتراف کرد .

پشیمانی در دادگاه

وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و از خود دفاع کرد.

 در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست  قصاص  را مطرح کردند.

 وقتی جاوید روبه روی قضات ایستاد در تشریح جزئیات ماجرا گفت:  من پیک موتوری هستم و  با موتورم که تنها دارایی ام است کار می‌کنم تا مخارج زندگی خانواده ام را تامین کنم. آن روز  در خیابان منتظر مسافر بودم تا او را  سوار موتور کنم و به مقصد برسانم و کرایه بگیرم.

اما سعید به من اعتراض کرد .او می‌گفت آنجا پاتوق اوست و حق ندارم مسافری را سوار موتورم کنم .من سعی کردم او را آرام کنم .حتی گفتم کنار می‌ایستم تا اول او مسافرش را سوار موتور  کند .اما قبول نکرد. او که عصبانی بود فقط حرف خودش را می‌زد و می‌گفت آنجا پاتوق قدیمی اوست .سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و او به سمتم حمله ور شد. من که ترسیده بودم چاقویی را که در جیب داشتم بیرون آوردم.

وی ادامه داد: باور کنید  فکر می‌کردم ممکن است او با دیدن چاقو بترسد و مرا رها کند . اما به سمتم حمله کرد و  نمی‌دانم چطور شد که چاقو به سینه‌اش برخورد کرد .من که ترسیده بودم بلافاصله سوار موتور شدم و فرار کردم.

 وی در حالیکه سرش را پایین انداخته بود گفت: یک هفته در خیابان‌ها آواره بودم تا اینکه پلیس مرا بازداشت کرد .باور کنید من اصلاً مقتول را نمی‌شناختم و خصومتی با او نداشتم. او بی‌دلیل دعوا راه انداخت .من سعی کردم با او صحبت کنم اما او حتی حرفم را نمی‌شنید. من قصد کشتن او را نداشتم و شرمنده اولیای دم هستم و از آنها تقاضا دارم مرا ببخشند.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و همچنین درخواست اولیای دم ،جاوید را به  قصاص  محکوم کردند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • زهرا باقری
    1

    قصاص هیچ دردی را دوا نمیکنه
    وقتی عمدی نبوده گذشت جایز است
    خدا به هردو خانواده کمک کنه خیلی سخته

  • ناشناس
    1

    اگر قصد کشتن کسی را نداشتی پس چاقو در جیب تو چه می کرد؟!

  • مریم
    0

    حکمی که براش بریدن به معنی واقعی کلمه حق به حق دار رسید اونم باید قصاص بشع

  • ناشناس
    0

    این همه کشت وکشتار نشان از عصبانیت شدید ملته با یه جرقه منفجر میشن .خدا بدادمون برسد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد