عکس های 5 جوان تهرانی که قتل عام شدن/ ویدئو

عصر روز 7 تیرماه خبر قتل عام 5 جوان همدانی در یکی از ارتفاعات شهرستان قزلجه خبر ساز شد و نگاه تمام رسانه ها را به خود جلب کرد، 5 پسر جوان با شلیک یک گلوله به سرشان کشته شده بودند.

عکس های 5 جوان تهرانی که قتل عام شدن/ ویدئو

 عصر روز 7 تیر ماه خبر کشف  جسد  5 جوان در ارتفاعات قزلچه منتشر شد که در بررسی های پلیس مشخص شد هر 5 پسر جوان با شلیک یگ گلوله به سرشان کشته شده است، همین موضوع باعث شد تا این پرونده به صورت ویژه در دستور کار تیم جنایی استان همدان قرار گرفت.

در بررسی های اولیه مشخص شد گزارش کشف این اجساد به وسیله یک چوپان به پلیس و اهالی روستا اعلام شده که با ورود تیم پزشکی قانونی به محل جنایت زمان مرگ آنها چند ساعت قبل از پیدا شدن جنازه ها اعلام شد .

همان ساعت اولیه بعد از انتشار این خبر و حرف های ضد و نقیض درخصوص علت و انگیزه اصلی قتل عام، حتی روشن شدن علت استقرار این جوانان در دل جنگل با موضوعات مختلف بیان شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در واکنش به ماجرای این قتل خونین گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی کارآگاه پلیس آگاهی اختلافات شخصی عامل قتل پنج نفر در شهرستان رزن بوده است.

سردار سلمان امیری بیان کرد: هشتم تیرماه امسال پس از دریافت خبری مبنی بر فوت مشکوک ۵ نفر در یکی از روستاهای شهرستان رزن رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه و اقدامات فنی پلیس از صحنه جرم، تحقیقات میدانی، معاینات پزشکی قانونی و همکاری‌ مقامات قضایی برای کشف راز این قتل صورت گرفت، نتیجه این بررسی ها مشخص کرده است که قتل توسط یکی از فوت شدگان به دلیل اختلافات شخصی صورت گرفته و در نهایت قاتل نیز اقدام به خودکشی کرده است.

اصل ماجرای قتل عام دوستانه

بر اساس گفته یک منبع آگاه  مشخص شد که این 5 جوان همدانی که از اهالی منطقه مشیریه تهران بودند، در بازار کاغذ فروشان ظهیرالاسلام از اسم رسم خوبی برخوردار و متاسفانه 2 نفر از مقتولین برادر  بودند، تلخ ترین قسمت این ماجرا این بود که یکی از این دوبرادر به تازگی از بیماری سرطان رهایی یافته و  برادر دیگر از عضو فدراسیون موتورسواری کشور بود ، 2 مقتول دیگر  از پسردایی و پسر عمه بودند و قاتل نیز پسر عمه یکی از مقتولین است، 2نفر از پسران جوان متاهل و 3 نفرشان مجرد است.

این منبع آگاه در ادامه گفت : قاتل از اقوام نزدیک مقتولین بود روز جنایت وقتی دوستانش برای تفریح و موتورسواری به ارتفاعات قزلچه سفر کرده بودند ، بعد از یک ساعت برادر کوچتر خودش را که 10 ساله بود باموتور به روستا آورده و اسلحه اش را بر می دارد تا نقشه شومش را اجرا کند.

قاتل که از چند ماه قبل با مقتولین اختلاف مالی شدید پیدا کرده بود با قصد کشتن آنها به محل کمپ بزم دوستانه شان رفته و زمانی که همگی در خواب بودند نفر اول را بدون هیچ درنگی کشته و نفر دوم وقتی متوجه فاجعه رخ داده می شود در زمان فرار کردن به قتل رسانده و2 نفر را نیز به همین ترتیب زمانی که خواب بودند با شلیک گلوله به سرشان کشته شدند.

قاتل پس از کشتن دوستان قدیمی اش موتور، موبایل  و مدارک شناسایی هر 5 نفر از جمله خودش را  آتش زده و سپس با شلیک گلوله به گیجگاهش به زندگیش پایان داد و این بزم دوستانه تبدیل به یک قتل عام خونین تبدیل شد.

بر اساس گفته های چوپان اجساد این 5 نفر در فاصله طولی کمی از دیگدیگر پیدا شدند و همین موضوع نشان از این داشت که قاتل وقتی تیر اول را به داوود رسبیا برادر بزرگ تر روح الله زده و پس از اقدام به فرار بقیه دوستانش یکی یکی آنها را کشته است.

تحقیقات در خصوص انگیزه اصلی این قتل عامل خونین دوستانه همچنان از سوی فرماندهی انتظامی استان همدان در حال بررسی است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    و2 نفر را نیز به همین ترتیب زمانی که خواب بودند با شلیک گلوله به سرشان کشته شدند.

  • ناشناس
    0

    خدایا لحظه ای و انی ما رو به حال خودمون رها نکن.چطور یه انسان اینقد ظالم میشه☹️

  • محمد
    1

    شاید مسئله ناموسی بوده.

  • آشنا
    0

    داستان یه جوریه اولش گفته همه با یک گلوله کشته شدن

  • ناشناس
    0

    چه دنیای شده .برای چیزهای بی ارزش ارزش انسانی خود را زیر پا میزاریم .کاش کمی ب خود بیایم .تمام این مشکلات برمیگرده ب بزرگترهای جامعه .

  • موسی
    2

    منم منتظر فرصت هستم همسایه روبرویی رو به آتش میکشم زن و بچه تا دلم خنک شه

    نظرات شما -
    • بهار
      0

      به خاطر مادرت این کارو نکن هیچ چی ارزش نداره که خودتو جهنمی و خانوادتو سرشکسته کنی

  • ناشناس
    0

    نتیجه اخلاقی پول مردم و بدین آدم روانی زیاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد