نماینده ادوار مجلس در گفتگو با خبرفوری:

مجلسی‌ها حاشیه گریز باشند/ طوری نشود که مصلحت عمومی زیر سایه روابط و تعامل درون جناحی برود

نماینده ادوار مجلس گفت: از آنجایی که مجلس، مجلسی اصولگراست و دولت هم دولتی اصولگرا است، نمایندگان باید مراقب باشند، طوری نشود که مصلحت عمومی زیر سایه روابط و تعامل درون جناحی برود و به همین راحتی مسائل و مشکلات مردم نادیده گرفته شود.

مجلسی‌ها حاشیه گریز باشند/ طوری نشود که مصلحت عمومی زیر سایه روابط و تعامل درون جناحی برود

محمد رضا بادامچی در گفتگو با خبرفوری اظهار داشت: مجلس دوازدهم در شرایطی شروع به کار کرد که کشور شرایط بسیار خاصی دارد. به همین دلیل لازم است، نمایندگان مجلس در قدم اول به آگاهی لازم از شرایط برسند تا بتوانند برای رفع مشکلات، راه حل‌های مناسبی برسند.

وی افزود: یکی از معضلات مجلس یازدهم چیزی جز این نبود که حاشیه‌های زیادی را رقم زدند و به همین دلیل بخشی زیادی از انرژی شان صرف امور واهی شد؛ بنابراین نمایندگان مجلس باید حاشیه گریز باشند و حواس شان را معطوف به این کنند تا مشکلات مردم حتی المقدور کمتر شوند.

نماینده ادوار مجلس گفت: دولت چهاردهم با مجلس دوازهم در یک بازه زمانی فعالیت شان را شروع می‌کنند. از آنجایی که مجلس، مجلسی اصولگرا است در صورتیکه دولت هم دولتی اصولگرا است، نمایندگان باید مراقب باشند، طوری نشود که مصلحت عمومی زیر سایه روابط و تعامل درون جناحی برود و به همین راحتی مسائل و مشکلات مردم نادیده گرفته شود.

منبع: خبر فوری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    یعنی همدیگر را لو ندهید با هم بخور بخور کنید ملت نفهمد

  • ناشناس
    0

    بله طوری نکنید که همه فکر کنند طوری شده است ،مثل بچه آدم دست به سینه و لال روی صندلی اشان بچسبند !

  • ناشناس
    0

    خوشا بحال کسی که دل بخدا می سپارد اول خویشتن شناس است وقتی خدا را شناخت هرکس دل گرو خدابست او را همراه می بیند ودرکشاکش روزگار اداره امورمردم را برعهده میگیرد و تا انجایی که درتوانش هست گرفتاری مردم را گرفتاری خود بداند آل الله را فراموش نمیکند و دراین راه هم بدخواهان نیش وکنایه بزنند با توکل برخدا عزم خود را جزم وگره ها را یکی پس ازدیگری باز میکند .تا مردم درسایه تلاش آنهاآرامش داشته باشند و بحداقلهای زندگی مردم توجه کند که جزاین راهی تصور نمیشود .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      من عرفه نفسه فقد عرفه ربه ،هیچیک ازین آقایون داوطلب مصداق این جمله علی ع نیستند والا مردم اینقدر درباب معیشت سخت بمردم نمیگرفتند .آرامش روانی درمردم با اینها محال است .

  • ف
    0

    هتل شما اتفاقا برروی مزارع حاشیه شهرها است حاشیه خوبه که براتون!!!!!حاشیه مزرعه کنار شهرها خدایی خوشگل بود نبود هی گفتین بده پارک کنیم ماشین کمتر درخت گیلاس بیشتر

  • ناشناس
    0

    قالی باف خودش پدید توی هاشیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد