واکنش واعظی به قطع میکروفن فاضلی در میزگرد پزشکیان

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه نوشت؛ ادبیات سخیف، جانبدارانه و توهین آمیزکارشناس «خالص» و «مخلص»، موجب فوران بغض فروخورده سال‌ها بد اخلاقی نسبت به فاضلی و فاضلی‌ها شد.

واکنش واعظی به قطع میکروفن فاضلی در میزگرد پزشکیان

محمود واعظی در رشته توئیتی نوشت: برنامه میز گرد فرهنگی دکتر پزشکیان فرهنگ و استراتژی تخریبی صدا و سیما را عیان ساخت. ادبیات سخیف، جانبدارانه و توهین آمیزکارشناس «خالص» و «مخلص»، موجب فوران بغض فروخورده سال‌ها بد اخلاقی نسبت به فاضلی و فاضلی‌ها شد.

 

صداوسیما با روش معمول «قطع صدای بی صدایان» و متعاقبا قطع میکروفون در این برنامه، اجازه دفاع و پاسخ در برابر اتهام را سلب کرد و دکتر فاضلی مجبور به عکس العمل شد. این همان استراتژی مخربی است که همواره علیه دولت دکتر روحانی استفاده می‌شد.

در مناظره اول هم برخی از نامزد‌ها برای فرار از پاسخگویی عملکرد سه سال گذشته به دولت دکتر روحانی غیابی اتهاماتی زدند و صدا و سیما هنوز اجازه پاسخگویی نداده است.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • محمد
    4

    بعد پزشکیان میگه من ارتباطی با دولت روحانی ندارم قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو اصلا مگه می فهمی چی به چیه که اینو باور کنی یا اونو. به تو گفتن برو تو اون روزنامه های مشخص و این جمله رو تو هر خبری کپی و پیست کن. این موضوع رو هم ما می دونیم و هم خودت.
      ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست
      عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
      در رابطه با تو و امثالت هست

  • ساعد
    1

    آقای واعظی عزیز امثال فاضلی دست پرورده دولت شما وشخص روحانی است که برای تخریب طرف از هیچ فحش وناسزا وتهمت و.... دریغ نکرد آنهم در لباس روحانیت. میکروفن پرتاب کردن که بازهم بهتر از چرندیات روحانی است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اتفاقا اسفندیاری دست پرورده علوم فرویدیه با آن مجری که هی عصبی عصبی می‌گفت عصبانی کرد

  • ناشناس
    1

    ماله بکشید خوب ماله کش هستید.

  • ناشناس
    1

    پس به نظر شما،اگه پزشکیان ۴۰ میلیون هم رای بیاره،آیا حکومت ، اجازه کار به او می دهد؟؟؟مردم بخاطر همین رفتارها است که امیدی به انتخابات ندارند،مگر رفراندوم تغییر قانون اساسی.

  • ناشناس
    1

    برو دنبال کارت مرتیکه دبنگ

  • ناشناس
    0

    واعظی چرند گو‌ اخلاق تو ربطی به فاضلینداره خودتو قاطی فاضلی نکن چون از جنس اسفندیاری بوده ای

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها