تحلیل عملکرد کاندیدا در مناظره دوم:

پورمحمدی: در قامت شگفتی‌ساز/ پزشکیان: مقاوم در برابر فتنه‌گران/ جلیلی: معقول/ قالیباف: در نقش رئیس جمهور و برنده مناظره

کارشناس سیاسی گفت: مناظره دوم از زاویه عدالت اقتصادی برای مخاطبان نکات قابل توجهی داشت؛ پرهیز از تنش و توجه به برنامه‌های روی زمین که قابلیت اجرایی داشته باشد و از سوی دیگر توجه به مسائل معیشتی دارد از مهمترین کلیدواژه‌های راند دوم مناظره در رسانه ملی بود.

پورمحمدی: در قامت شگفتی‌ساز/ پزشکیان: مقاوم در برابر فتنه‌گران/ جلیلی: معقول/ قالیباف: در نقش رئیس جمهور و برنده مناظره

مرتضی سیمیاری در گفتگو با خبرفوری افزود: نگاه طبقاتی به مسئله معیشت و همچنین توجه به گسل‌های مختلف اجتماعی که اثرات اقتصادی و حتی سیاسی دارد شاه بیت این مناظره بوده است.

وی بیان کرد: در میان نامزدها آقای پورمحمدی همچنان به عنوان یک شگفتی درخشش داشته و حل صورت مسئله به صورت بداهه و قوه تحلیلی که ناشی از تجربیات قدیمی در حوزه امنیتی است باعث شد ایشان نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کند.

سیمیاری گفت: آقای پزشکیان نیز با وجود القای بیرونی برای ایجاد توصیفاتی از جنس فتنه هشتاد و هشت در برابر این دست تحلیل‌ها مقاومت کرده و نشان داده ترجیح می‌دهد در نقش خودش ظاهر شود نه سناریوهای شارژ شده از بیرون.

وی اعلام کرد: آقای جلیلی نیز با وجود سخنان معقول همچنان نتوانسته سقف را شکسته و از طیف آرای خود بیرون بجهد و این برای ایشان یک ضعف محسوب می‌شود.

کارشناس سیاسی گفت: اما برنده این دور از مناظره‌ها به تایید کنش‌های رسانه‌ای آقای دکتر قالیباف است که در نقش یک رئیس‌جمهور ظاهر شد و نشان داد فقط روی کاغذ حرف نمی‌زند؛ توصیفات ایشان از زندگی خوب در برابر زندگی معمولی و نیز ارجاع آن به اقشار و طبقات این نامزد انتخاباتی را متمایز از دیگران کرد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    6

    زهی خیال باطل

  • چای دبش باغ ازگل
    10

    فقط پزشکیان سفرهای کوچک مردم ایران زمین را می فهمد بقیه بله قربان گو هستن!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      از اعضا ستادش مشخص است .کافی است اموال و دارایی آنان را جمع و بین مردم توزیع نمایند احدی در ایران پیدا نخواهد شد که روی زمین سفره پهن کند همه روی میز ناهار خوری اطعام خواهند کرد..

  • علی
    8

    فقط پزشکیان ، این تحلیلگران چی مصرف می کنند توهم میزنند قالیباف با همون وعده های شعارگونه دیشب تکلیف رو روشن کرد زمین می‌دیم پول می دیم و...... اینها. هیچ وقت در هیچ مملکتی اجرایی نمیشه

  • ناشناس
    3

    پزشکیان در تبلیغات انتخاباتی متأسفانه هیچ برنامه کاربردی برای خانه دار شدن مستأجران، کاهش بیکاران جویای کار، کاهش سن و سابقه بازنشستگی، کاهش سهم پرداخت سرانه درمانی بیماران از جیب و افزایش سهم سازمانها و شرکتهای بیمه گر، رایگان شدن بیمه درمانی دهکهای پنجم به پائین درآمدی جامعه، اصلاح قانون بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه موتوری و رایگان شدن بیمه شخص ثالث رانندگان قانونمند و فاقد تصادف رانندگی، اصلاح نظام بانکی و مالیاتی و اداری، کاهش فاصله طبقاتی، کاهش نرخ ارز و نرخ تورم بهای کالاها و خدمات، اصلاح نظام یارانه ها به نفع دهکهای کم درآمد و پرجمعیت، انسداد مرزها و اخراج فوری اتباع خارجی غیرمجاز ساکن ایران از کشور، اصلاح نظام آموزشی و پرورشی و آموزش عالی کشور، جلوگیری از فرار مغزها و مهاجرت نخبگان، اصلاح نظام فرهنگی کشور، بهبود فضای کسب و کار و رونق حرف و مشاغل خصوصی و آزاد، توازن در برقراری روابط سیاسی بین شرق و غرب و احیای برجام ارائه نکرد و همه را موکول به نظر کارشناسان خبره کرد!

  • ناشناس
    5

    این کارشناس ستاد قالیباف و جلیلی از جناح کاسبان تحریم نیست ؟!!😂

  • ناشناس
    0

    جلیلی به دیوار های داخل و خارج کشور اضافه میکند، زاکانی تا بیشترین حد ممکن به دیوار های داخلی اضافه میکند ، قالیباف دیوار های موجود را به رنگ‌دیگر نشان میدهد و خبری از تغییر نیست ، قاضی زاده دیوار موجود را حفظ میکند ، پور محمدی با چراغ خاموش به ارتفاع دیوار اضافه میکند ، پزشکیان بین قطعات دیوار روزنه های کوچک ایجاد میکند .
    متاسفانه هیچکدام با خواست مردم منطبق نیستند

  • ناشناس
    1

    پزشکیان یاد آور شهید رجایی است حامی مظلومان

  • ناشناس
    0

    فاضلی و اخراج کننده اش در یک ستاد
    دکتر نصیری قیداری، رییس سابق دانشگاه شهید بهشتی که از سوی دکتر محمد #فاضلی مشاور #پزشکیان به دروغگویی متهم شد، در حال حاضر رییس کمیته دانشگاهیان ستاد پزشکیان است.
    این وسط فقط اندیشه و ذهن مردم هدف قرار گرفته.

  • دانیال
    1

    فقط دکتر قالیباف دارای پرنسیپ ریاست جمهوری است این مهم مورد اعتراف تمامی تحلیل گران وکارشناسان جهان عرب است

  • ناشناس
    1

    از الان بگم من رای قطعا نمیدم اگر بدهم از این چند نعر گریزانم اول قلی باف و پزشکیان دوم بقیه. ولی صادقترین این.. جمع جلیلی است. ولی اگر اگر رای بنا شد با استا د حسن بنا بدهیم. جلیلی بدی نی ـ باز بهتره از پزشکیان و...

  • جمشید
    1

    فقط پزشکیان با سواده بقیه فقط از نزدیکان به مرکز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها