مدیرعامل سپاهان: پرداخت خارج از قرارداد نداریم/ بیرانوند؟ فکر نمی‌کنم

مدیر عامل باشگاه سپاهان با تاکید بر رعایت اصول شفافیت در قراردادها گفت: اصلا مسائلی مانند پرداخت خارج از قرارداد نداریم و همه چیزها روی کاغذ موجود است.

مدیرعامل سپاهان: پرداخت خارج از قرارداد نداریم/ بیرانوند؟ فکر نمی‌کنم

مهدی آذربایجانی، مدیر عامل باشگاه سپاهان در حاشیه نشست مدیران باشگاه‌های لیگ برتری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه دو قسمت داشت که بخش نخست آن مربوط به مجوز حرفه‌ای بود و باشگاه سپاهان توانست در بالاترین سطح خود در بخش آقایان و بانوان مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کند. در بخش دوم نیز دستورالعمل سقف بودجه صحبت شد و دیدگاه‌هایمان را بیان کردیم. نگاهی که به دستورالعمل هست، نمی‌توان خیلی به عنوان عدالت مالی از آن یاد کرد و بیشتر شاید متناسب‌سازی تیم‌ها برای عملکرد بهتر باشد. 

وی افزود: از دیدگاه من اگر بخواهیم رشد و پیشرفتی در برابر رقبای خارجی داشته‌ باشیم، باید بتوانیم متناسب و معقول هزینه کنیم. 

مدیرعامل سپاهان با بیان اینکه «حسن باشگاه ما، شفافیت است،» گفت: اصلا مسائلی مانند پرداخت خارج از قرارداد نداریم و همه چیزها روی کاغذ موجود است. درباره مستنداتی که خودمان ثبت می‌کنیم مورد سوال قرار می‌گیریم با این حال عملکرد ما شفاف است. همین شفافیت مهم‌ترین موضوع در عدالت مالی بوده و سقف داشتن شاید برای کنترل سطح رقابت است.

آذربایجانی یادآور شد: ۳۰ سال است که جامی در آسیا کسب نکرده‌ایم و در سال‌های اخیر نیز تیم‌های باشگاهی حتی در رده‌های بالای آسیایی نتوانستند حضور یابند.

او ادامه داد: البته سیاست‌گذاری‌هایی که هیات مدیره باشگاه و کارخانه دارند مهم است و ما منبع لایزال و تمام‌نشدنی نداریم. باید استدلال برای هزینه‌ها داشته باشیم و چه میزان ارزش‌آفرینی دارد، چه ارزش مادی چه ارزش اجتماعی. شادی کسب جام که به اصفهان آمد، میلیاردها ارزش دارد.

آذربایجانی با رد عددهایی که برای بازیکن هایجک شده (آقایی‌پور) اعلام می‌شود، گفت: عددی که گفتند درست نیست.

او درباره رامین رضاییان نیز گفت: فعلا درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم. او با سپاهان قرارداد دارد. فرشاد احمدزاده نیز با سپاهان قرارداد دارد.

آذربایجانی همچنین درباره پیشنهاد سپاهان به بیرانوند افزود: فکر نمی‌کنم! قرار معاوضه‌ای هم برای برای بیرانوند و رضائیان نداریم.

مدیرعامل سپاهان در پایان در خصوص نخستین بازی آسیایی تیمش با سه مدافع محروم یادآور شد: به فکر هستیم و هر گاه قطعی شد درباره آنها صحبت می‌کنیم. 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    بدون هیچ چشم داشتی ؟؟؟ اتفاقا هر کسی وارد این جریانات میشه چشم داشت داره و یه چیزی میخواد .باز هم ملت تو دهنی زدن به این دو قطبی سازی که شما عاملش هستید .ایران برای شما نیست فقط .برای همه است.شما حتی بازنده های قابل احترامی نیستید

  • ناشناس
    0

    چقدر سوزش این جماعت برای مردم خوشحال کننده است! مگه مملکت ملک طلق شماست؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد