عرق سرد اصلاح طلبان

صد و نود و دومین شماره جلد یک خبرفوری؛ بیست‌و‌‌دوم خرداد ۱۴۰۳ منتشر شد.

عرق سرد اصلاح طلبان

اولین برنامه تبلیغاتی پزشکیان که در قالب یک مصاحبه اقتصادی دیشب از تلویزیون پخش شد، بازخوردهای زیادی در اردوگاه اصلاح‌طلبان دریافت کرد و کار تا جایی بالا گرفت که برخی از چهره‌های این جبهه به صورت علنی از مسعود پزشکیان انتقاد کنند، چهره‌های رادیکال اصلاح‌طلب معتقد هستند پزشکیان با ادامه این روند نمی‌تواند آرای خاموش را به سمت خودش جذب کند

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    5

    بنظرم منطقی بود و برای عبور از موانع فعلا انتظار زیادی نداشته باشید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      جونم رو برای پرفسور پزشکیان میدم. براش جون میدم. میفهمین یا نه؟

  • ناشناس
    10

    ایشان به طور صریح می گویند مشکل پان ... در ایران ندادن حق شان است. ایشان با این کار همان حرفی را می زنند که معاندین می زنند. در شهر ما عرب زبانی هایی که بعد از جنگ راهی شهر ما شدند حضور دارند. ما با هم زندگی می کنیم. با هم استخدام می شویم در شهرمان با هم از آن چه هست استفاده می کنیم. زبان محاوره ایمان فارسی زبان دینی مان عربی است. داخل یک اداره با هم بودیم. حتی دوستی داشتیم یک کم عصبی بود. همه احترامش می کردیم که باعث عصابنیت ایشان نشویم. حتی با ایشان رفت آمد خانوادگی هم داریم. چرا آقای کاندیدا این حرف ها را بارها تکرار می کند. این به ضرر وحد ملی است. سال ها آذری ها غیور در شهر ما مدیر بودند و الان هم هستند. و حتی در شهر ما کسب و کار دارند حتی مسجد دارند. ما با هم دوست و رفیق هستیم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      شما خیلی بیجا میکنی که با پانها رفاقت خانوادگی داری
      شما هیچ بویی از غرور ملی نبردی

  • اتفاقا
    2

    اتفاقا اگر مطالبش رو گوش داده باشین متوجه میشین که جان کلام در مباحث مطرح شده در خصوص آموزش ، اداره کشور توسط نخبگان و افراد باسواد،مبارزه با تبعیض و بی عدالتی و تقسیم ثروت کشور به تمام مناطق مخصوصا مناطق محروم مثل بلوچستان و حوزستان و ...ومقابله بارانت و پولشویی که مملکت رو فلج کرده و... را به صراحت گفت. حالا شما عادت کردید یک حراف و سخنور بیاد مثل کلاهبردارها به شما با سخنان شیرینش وعده های سرخرمن بده اون جای خودش. البته که در گفتار کاندیداهای دیگر مسلط تر هستند ولی درعمل نیم مثقال هم عرضه ندارن و فقط دنبال توجیه ناکامی ها و و وعده ها و ارائه آمار غلط و فریبنده هستند.
    خود منتقدین و مخالفین افکار پزشکیان هم می دانند که او بهترین گزینه است بنابراین درحال تحریب شخصیت او هستند ولی مردم دیگه آگاهی شان مانند دهه های گذشته نیست.
    یاحق

  • اسماعیل خاکسار ا
    0

    آقای پزشکیان با جمع آوری شش لول
    بندهای غارت اموال مردم خود را عیان
    کردید یک رای از این جانب داشتید که
    از دست دادید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها