مرموزترین شاهکارهای سینمای کره‌

وکیل‌ها و دادستان‌ها در فیلم‌ها معمولا انسان‌هایی مرموز، تیزهوش، شوخ و پیچیده هستند و همین ویژگی‌هاست که باعث می‌شود آن‌ها در کاری که انجام می‌دهند عالی باشند.

مرموزترین شاهکارهای سینمای کره‌

دادستان‌هایی که بر اساس قانون عمل می‌کنند و انسان‌های خوبی هستند و وکلایی که قوانین را به نفع خود و مشتریانشان تغییر می‌دهند.

در این مطلب قصد داریم چند سریال پر رمز و راز کره‌ای با ژانر حقوقی برای شما بیاوریم که احتمالا آخر هفته، خانه‌نشینتان می‌کند. با ما همراه باشید. 

وینچنزو

وینچنزو یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای است که حتی قبل از اینکه سریال از تلویزیون کره پخش شود، مردم برای دیدن آن لحظه‌شماری می‌کردند، دلیل آن هم حضور سونگ جونگ کی به عنوان نقش اصلی در سریال بود. سونگ جونگ کی یکی از بازیگران باسابقه کره است که به دلیل بازی خوب همیشه در مرکز توجه بوده است‌، حواشی زندگی شخصی این بازیگر در دیده شدن این سریال بی‌تاثیر نبود، سونگ جونگ کی در سال ۲۰۱۹ از معروف‌ترین و زیباترین بازیگر زن کره یعنی سونگ هه کیو جدا شد، این دو بازیگر سر سریال نسل خورشید باهم آشنا و بعد ازدواج کردند، جدایی این دو بازیگر محبوب مثل بمب در کره سروصدا به پا کرد، دلیل جدایی این دو بازیگر هیچوقت فاش نشد و راز آن سر به مهر باقی ماند.

مرموزترین شاهکارهای سینمای کره‌ که خانه‌نشینتان می‌کند

سونگ جونگ کی بعد از جدایی پر سروصدایی که داشت با وینچنزو پر قدرت به قاب تلویزیون برگشت، اما تنها حضور سونگ جونگ کی، نقطه قوت سریال وینچنزو نبود بلکه فیلمنامه متفاوت این سریال به شدت مخاطبان تلویزیون را جذب کرد. وینچنزو در این سریال، یک وکیل و عضو سابق مافیا است که شخصیت خاکستری دارد و درگیر یک پرونده فساد پیچیده در کره جنوبی می‌شود. «تنها یک شیطان می‌تواند یک شیطان را شکست دهد.» این جمله پیام اصلی و محوری داستان سریال وینچنزو است. 

مرموزترین شاهکارهای سینمای کره‌ که خانه‌نشینتان می‌کند

وینچنزو بر خلاف سایر وکیل‌ها اعتقاد دارد افراد شرور داستان باید همانطور که دیگران را شکنجه کرده‌اند به فجیع‌ترین شکل کشته ‌شوند تا سزای اعمال خود را ببینند. از دیگر نقاط قوت سریال شخصیت هونگ چا یونگ است که نقش مقابل وینچنزو را بازی می‌کند، او برای انتقام همراه وینچنزو می‌شود. هونگ چا یونگ شخصیت بازیگوش و بامزه‌ای دارد که در طول سریال دائما سر به سر وینچنزو می‌گذارد و موقعیت‌های خنده‌داری را در طول داستان به وجود می‌آورد.

وقتی تو خواب بودی

یکی از جذاب‌ترین سریال‌های کره‌ای است که تم عاشقانه، جنایی و معمایی دارد. نقطه قوت این سریال فیلمنامه بی‌نظیر و پیچیده آن است که تقریبا می‌تواند با سریال‌های آمریکایی رقابت کند، اگر به ژانر تخیلی، جنایی و معمایی علاقمند هستید این سریال انتخاب به شدت مناسبی است.

مرموزترین شاهکارهای سینمای کره‌ که خانه‌نشینتان می‌کند

سریال «وقتی تو خواب بودی»؛ درمورد یک دختر خبرنگار است که با یک دادستان درگیر ماجرایی پیچیده می‌شود. سوزی در این سریال نقش دختری را  ایفا می‌کند که می‌تواند آینده را در رویاها و خواب‌هایش ببیند، خواب‌های او همیشه تا 1 الی 2 ماه بعد تعبیر می‌شود، داستان از جایی شروع می‌شود که او یک خواب عاشقانه در مورد پسر دادستان که در همسایگی او زندگی می‌کند، می‌بیند ولی به آن توجهی نمی‌کند تا زمانی که خواب می‌بیند برادر دادستان درگیر یک پرونده قتل می‌شود، او در ادامه تلاش می‌کند تا جلوی اتفاقات غم‌انگیزی را که در خواب می‌بیند را به کمک پسر دادستان بگیرد.

مرموزترین شاهکارهای سینمای کره‌ که خانه‌نشینتان می‌کند

مهم‌ترین چیزی که جذابیت این سریال را چندین برابر کرده، این است که در هر قسمت، دادستان سریال درگیر یک پرونده جنایی می‌شود، این باعث می‌شود که در هر قسمت ذهن مخاطب تلویزیون درگیر یک موضوع جنایی جدید شود. علاوه بر این سریال وقتی تو خواب بودی در کنارموضوع عاشقانه و هیجایی که دارد، صحنه‌های کمدی نیز دارد که به جذابیت داستان افزوده است. البته باید اشاره کرد که فیلمنامه تنها نقطه عامل موفقیت این سریال نیست بلکه انتخاب سوزی و لی‌جونگ سوک به عنوان نقش اصلی، باعث محبوبیت این سریال در سراسر دنیا شد. در واقع کارگردان با زرنگی تمام سوزی و لی جونگ سوک را که به عنوان دو بازیگر توانا و زیبا شناخته می‌شوند را انتخاب کرد تا برگ برنده را در دست داشته باشد.

شریک مشکوک

وقتی که خبر پخش این سریال اعلام شد  طرفداران سریال کره‌ای از جمله برخی از دختران ایرانی برای دیدن آن سر از پا نمی‌شناختند، دلیل آن هم حضور جی‌چانگ ووک به عنوان نقش اصلی این سریال بود. جی‌چانگ ووک یکی از معروف‌ترین بازیگران کره‌ای است که به‌خاطر چهره‌ی جذاب و بدن ورزشکاری که دارد حسابی بین طرفداران سریال کره‌ای محبوب است. جی‌ چانگ ووک، معمولا به علت آمادگی بدنی که دارد نقش‌های اکشن را بازی می‌کند، او بعد از تجربه موفقی که در سریال هیلتر و کی۲  با سریال شریک مشکوک به قاب تلویزیون برگشت که بر خلاف دیگر نقش‌های او ژانر کمدی، رمانتیک پ معمایی داشت.

مرموزترین شاهکارهای سینمای کره‌ که خانه‌نشینتان می‌کندمرموزترین شاهکارهای سینمای کره‌ که خانه‌نشینتان می‌کند

به همین دلیل بسیاری از طرفداران سریال کره‌ای از این سریال استقبال خوبی کردند. موضوع سریال هم با اینکه پیچیدگی خاصی نداشت به دل خیلی‌ها نشست. داستان سریال «شریک مشکوک» درباره یک دادستان و یک وکیل است. آن‌ها درگیر پرونده قتلی می‌شوند که باید آن‌ را به سرانجام برسانند و در روند حل کردن این پرونده به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند. این اثر لحظات کمدی دارد که سرگرم کننده است. اگر به سریال‌های عاشقانه علاقه دارید این سریال می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

وکیل یک دلاری

اگر خیلی حوصله دیدن سریال‌های طولانی را ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این سریال را تماشا کنید. این سریال ۱۲ قسمت دارد. قسمت اول کمی کند است اما بعد از قسمت اول سریال چرخشی وحشی به خود می گیرد. بهتر و بهتر می شود. سریال وکیل یک دلاری حال و هوای جدیدی در خود دارد. چیزی که قبلاً هرگز احساس نکرده‌اید. این سریال دارای لحظات خنده‌دار، غم‌انگیز، تکان‌دهنده و جدی است. سریال وکیل یک دلاری با چاشنی کمدی و طنز، مبارزه‌ با فساد و سختی‌های این راه‌ را نشان می‌دهد. هر قسمت آن دارای یک موضوع جدید و سرگرم‌کننده است، پس تماشای آن شما را خسته نمی‌کند.

مرموزترین شاهکارهای سینمای کره‌ که خانه‌نشینتان می‌کند

این سریال درباره یک تیم کوچک متشکل از 3 عضو است که خود را وقف کرده‌اند تا به مردم عادی کمک کنند که نمی‌توانند هزینه‌های گران وکیل را بپردازند. یکی دیگر از نقاط قوت سریال وکیل یک دلاری، شخصیت اصلی آن است که بسیاری از طرفداران سریال کره‌ای را شیفته خودش کرد، چئون جی هون شخصیت اصلی سریال یک وکیل ماهر و قدرمند است که  در هیچ دادگاهی شکست نخورده؛ او برای وکالت تنها 1000 وون دستمزد می‌گیرد و با وجود رفتار سرخوش و روحیه‌ای شاد، گذشته‌ای دردناک دارد. این سریال در بین طرفدران سریال کره‌ای انقدر محبوب شد که بسیاری منتظر ساخت فصل دوم آن هستند.

شین، وکیل طلاق

شین، وکیل طلاق از جمله سریال‌های کره‌ای است که بسیار مورد توجه ایرانی‌ها قرار گرفت دلیل آن هم حضور هان هه جین یا همان بانو سوسانو خودمان در این سریال است. سریال شین وکیل طلاق زندگی پیچیده و رفاقت فراموش نشدنی یک وکیل و دو دوست صمیمی‌اش را به تصویر می‌کشد که در کنار هم هر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارند. داستان سریال درباره یک پیانیست نابغه و استاد دانشگاه موسیقی در آلمان است که پس از شنیدن خبر مرگ خواهرش به کره برمی‌گردد و تبدیل به یک وکیل طلاق می‌شود تا بتواند دلیل مرگ خواهرش را بفهمد. یکی از نقاط فوق‌العاده این سریال که خیلی از ایرانی‌ها با آن همذات‌پنداری کردند این است که به تابو طلاق اشاره می‌کند، سریال کره‌ای «شین وکیل طلاق» زندگی مردمی را به تصویر می‌کشد که به دلایل نادرست تلاش می‌کنند تا ازدواج خود را حفظ کنند.

مرموزترین شاهکارهای سینمای کره‌ که خانه‌نشینتان می‌کند

برخی افراد این کار را فقط برای فرزندان خود انجام می‌دهند. برخی این کار را انجام می‌دهند زیرا فکر می‌کنند طلاق باعث شکست آن‌ها می شود و خانواده و جامعه آن‌ها را طرد می‌کنند. برخی حتی به این دلیل این کار را انجام می‌دهند که باور ندارند می‌توانند از نظر مالی زنده بمانند. ساده‌ترین کار برای حل یک مشکل هیچ‌کاری نکردن است. اما، وقتی کسی کاری برای راضی کردن خانواده یا جامعه انجام می‌دهد، مشکل هم از بین نمی‌رود. بسیاری از بینندگان سریال وکیل طلاق شین را تحسین کردند چرا که سعی می‌کند به روش خاص خود بیان کند که این‌ها همه دام‌ها و تصورات نادرستی هستند که باید آن‌ها را نادیده بگیریم. اگر فکر می‌کنید که از یک سریال کره‌ای با ژانر حقوقی نسبت به سریال‌های هیجان‌انگیز خارجی هرگز لذت نخواهید برد، پیشنهاد می‌کنیم سریال شین وکیل طلاق را تماشا کنید تا به شما ثابت کند که اشتباه می‌کنید. گاهی اوقات کمی ملودراماتیک و غمگین بودن می‌تواند در عین حال بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور باشد و این همان کاری است که سریال کره‌ای شین وکیل طلاق با شما خواهد کرد.

منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها