بازیگر معروف : پدرم ۲۷ فرزند دارد

هادسون می‌گوید هنوز با برخی از خواهر و برادرانش ملاقات نکرده است.

بازیگر معروف : پدرم ۲۷ فرزند دارد

«جنیفر هادسون» بازیگر و خواننده ۴۲ ساله اهل شیکاگو می‌گوید پدرش ۲۷ فرزند به دنیا آورده و او هنوز با بعضی از آن‌ها ملاقات نکرده است. او به پادکست «یور ماماز کیچن» فاش می‌کند که در نوجوانی متوجه شده که پدرش فرزندان بسیار زیادی دارد.

بازیگر «دختران رؤیایی» توضیح می‌دهد که «ظاهراً» شمار فرزندان پدرش به ۲۷ می‌رسد و او همیشه آرزو داشته با آن‌ها وقت بگذراند: «رؤیای من این بود که همه ما در روز شکرگزاری بزرگ یا کریسمس دور یک میز بزرگ جمع شویم. و بنشینیم و با هم غذا بخوریم – در ۱۶ سالگی هدفم این بود.»

هادسون در سال ۲۰۱۹ به «گاردین» گفته بود که ۱۱ برادر و ۱۶ خواهر دارد: «من جوان‌ترینشان هستم، یا دست کم جزو دو یا سه تای آخرم. و همیشه رؤیای این را داشتم – چون عاشق خانواده‌ام – که با همه خواهر و برادرها دور یک میز بزرگ باشیم. فقط آن میز بزرگ را تصور کنید!»

او سپس فاش می‌کند که در ۱۵ سالگی جست‌وجوی خود برای یافتن پدرش را به همراه خواهرانش شروع کرده: «وقتی پیدایش کردیم، آمد و با ما زندگی کرد و هرگز ما را ترک نکرد تا اینکه از دنیا رفت. اسمش سم بود. قرار بود من را با ماشین به کالج برساند اما پیش از آنکه بتواند از دنیا رفت. در آن زمان ۱۶ ساله بودم.»

هادسون در سال ۲۰۱۹ گفته بود که هنوز با برخی از خواهر و برادرانش ملاقات نکرده است.

منبع: سی نما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چهره نازنین و جذابی داره خانم بازیگر ان شاالله خانوادت رو دور هم جمع کنی و لذت ببرید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها