سید جمال ساداتیان:

آقای پزشکیان مشکلات اهالی سینما را می داند و نگاهشان به سینماگران نزدیک است

تهیه‌کننده و کارشناس سینما گفت: آقای پزشکیان نگاه‌شان به اهالی هنر نزدیک‌تر است و مشکلات سینماگران را می‌داند حتی آقای پزشکیان در صحبت‌های‌شان بارقه‌های امیدی برای سینماگران به وجود آوردند، من به شخصه از او حمایت می‌کنم. 

آقای پزشکیان مشکلات اهالی سینما را می داند و نگاهشان به سینماگران نزدیک است

سید جمال ساداتیان تهیه‌کننده و کارشناس سینما با بیان اینکه قطعا رای می‌دهم چرا که معتقدم باید از حق مدنی‌ام استفاده کنم، به اعتماد آنلاین ، گفت: آنچه که در صحبت‌های کاندیدای محترم دریافت می‌کنیم بیشتر برنامه‌های کلی است، خاطرم هست چند ماه پیش رییس برنامه و بودجه جمعی از سینماگران را دعوت کرد، همه اهالی سینما که در آن جلسه حضور داشتند از مطالبات‌شان صحبت کردند و ایشان هم یکسری حرف‌های دلچسب به ما تحویل دادند اما دریغ از اینکه یکی از حرف‌های او اجرایی شود انگار فقط چهار تا عکس یادگاری می‌خواست با هنرمندان بگیرد و برای تبلیغات به نفع خودش بهره ببرد. یا آقای رییسی که خداوند ایشان را رحمت‌شان کند، در سخنانی قبل از صدرات‌شان وعده‌های زیادی داده بودند اما چه شد؟ آیا وعده‌های‌شان زمینه عمل به خود گرفت ؟ قطعا بخشی خیر .

تهیه‌کننده فیلم «چهارشنبه‌سوری» به صحبت‌هایش ادامه داد: متاسفانه در سینما آنقدر حجم مطالبات و کارهای تلنبار شده زیاد است که با یک یا دو جلسه نمی‌توان درباره راهکارهای آن خاصه با شخص رییس‌جمهور به نتیجه رسید یا توقع داشته باشیم همه ریز مشکلات سینماگران را بداند اما از مجموع صحبت‌هایی که نامزدهای محترم داشتند به نطرم آمد آقای پزشکیان نگاه‌شان به اهالی هنر نزدیک‌تر است و مشکلات سینماگران را می‌داند حتی آقای پزشکیان در صحبت‌های‌شان بارقه‌های امیدی برای سینماگران به وجود آوردند، من به شخصه از او حمایت می‌کنم.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    عجب. ...آقای ساداتیان احتمالا. شماهم می‌توانستید اما فقط در حد حرف ...وزارت ارشاد و حوزه هنری را چه...😄

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها