«یامال» رکورد «پله» را شکست

پله فقید این رکورد خارق‌العاده را در جام جهانی 1958 سوئد به نام خود به ثبت رسانده بود و تا امروز این رکورد دست نخورده باقی‌مانده بود.

«یامال» رکورد «پله» را شکست

پله افسانه‌ای از جام جهانی 1958 سوئد تا بازی امشب اسپانیا و فرانسه یک رکورد استثنایی را در اختیار خود داشت. رکوردی که حالا توسط ستاره 16 ساله لاروخا شکسته شده است.

دو تیم اسپانیا و فرانسه از مرحله نیمه‌نهایی یورو 2024 به مصاف هم خواهند رفت تا چهره اولین فینالیست جام مشخص شود. طبق انتظار لامین یامال ستاره 16 ساله اسپانیا در ترکیب ابتدایی ماتادورها قرار گرفته و هواداران لاروخا منتظر درخشش دوباره او در این مسابقه مهم هستند. لامین یامال با حضور در این مسابقه مهم، صاحب یک رکورد فوق‌العاده در دنیای فوتبال شد.

لامین یامال با 16 سال و 362 روز رکورد پله در برزیل را شکست و به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که در مرحله نیمه‌نهایی یک تورنمنت مهم ملی بازی می‌کند. پلۀ افسانه‌ای برای 66 سال این رکورد را در اختیار داشت. پله در جام جهانی 1958 با 17 سال و 244 روز برابر فرانسه در نیمه‌نهایی جام جهانی قرار گرفت و موفق به ثبت یک هت‌تریک دیدنی شد! برزیل در آن سال با درخشش پله به قهرمانی جام جهانی دست یافت.

لامین یامال با شکستن رکورد پله تبدیل به جوان‌ترین بازیکن دنیای فوتبال در نیمه‌نهایی یک تورنمنت مهم ملی شد.
منبع: طرفداری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    پله در جام جهانی حوان ترین بازیکن هست و یامال در جام اروپا و اگر در جام جهانی ۲۰۲۶ بازی کند به ۱۸ سالگی خواهد رسید و این رکورد همچنان در اختیار پله بزرگ هست.. پس بیهوده جو ندهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد