دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی محله زمزم 

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی از دستگیری ۴ عامل نزاع دسته جمعی محله زمزم خبر داد.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی محله زمزم 

سرهنگ صادق قره باقری با اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از وقوع نزاع دسته جمعی و مصدومیت تعدادی از شهروندان در نیمه های شب اواسط آبان ماه در محله زمزم از محلات جنوب غرب پایتخت، عاملان نزاع و درگیری به مکان های نامعلوم متواری و به دنبال آن، جلب و دستگیری متهمان متواری با هماهنگی مقام قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی بیان داشت: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی و تلاش های شبانه روزی، مخفیگاه متهم اصلی این درگیری که از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه می باشد، در حوالی شهرستان شهریار شناسایی و در روز گذشته در یک عملیات ضربتی وی در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هشتم این پلیس انتقال داده شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم علت این درگیری اختلاف شخصی عنوان کرده است، ابراز داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه های سه تن از همدستان متهم اصلی پرونده در اطراف محله خانی آباد شناسایی و اکیپی از مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت در غروب روز گذشته (چهارم آذرماه) پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محل ها اعزام شدند.

قره باقری تصریح کرد: ماموران این پایگاه موفق شدند در چند عملیات پلیسی منسجم هر سه متهم را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی دهند.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها