پتار؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان

پتار با نام کامل دولسه نومبر دو خسوس دو پتار (Dulce Nombre de Jesús de Petare) یک برون شهر فقیر نشین در شرق کاراکاس، ونزوئلا است. پتار به عنوان یکی از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان شناخته می شود.

پتار؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان

پتار، مانند بسیاری از فقیر نشین های دیگر در جهان از خانه های مسکونی غیررسمی و ناایمن تشکیل شده که در حاشیه یک کلان شهر (در این مورد، کاراکاس) قرار گرفته است. این منطقه به ندرت از سیاست های محلی و ملی سود می برد. در خلاء سیاسی، باندهای خلافکار و جنایتکار در این فقیرنشین اقتصادهای محلی را برای تجارت غیرقانونی در اختیار گرفته اند.

فقیر نشین پتار ونزوئلا

پتار شامل مجموعه ای از ساختمان های آجر قرمز است که یا رنگ خود را حفظ کرده یا با گچ رنگی پوشیده شده اند. ساختارهای بتنی به حفظ این ساختمان ها که در شیب کوه های اطراف بالا رفته اند، کمک می کنند. سقف ساختمان ها به طور معمول از ورق های فلزی و دیگر مصالح موقتی شکل گرفته که از بی ثباتی و فقر در این شهر حکایت دارد.

پتار را می توان شهری در حومه کاراکاس در نظر گرفت زیرا خود به صدها محله تقسیم شده است. خیابان های باریک و بی نام جایی برای بازدیدکنندگان باقی نمی گذارند و آن را به دژی تسخیرناپذیر تبدیل می کند.
پتار به نوعی خانه باندهای جنایتکار سازمان یافته است که به طور مداوم با یکدیگر نیز درگیر می شوند.

فقیر نشین پتار ونزوئلا

فقیر نشین پتار ونزوئلا

فقیر نشین پتار ونزوئلا

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    حاشیه شهر مشهد تراکم بیشتری دارد فقط اینجا روی دامنه کوه به نظر میاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها