ماده مربوط به عدم رویایی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شد


28 اردیبهشت 1399 - 11:37
5ec0e2aca559e_2020-05-17_11-37
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در آخرین بررسی کمیسیون در طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی ماده مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شد.

سید حسین نقوی حسینی اظهار داشت: روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای به بررسی جزییات طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی پرداخت و مواد ۱۵ گانه آن را تصویب کرد.

وی افزود: در آخرین بررسی کمیسیون بنابر پیشنهاد و درخواست وزارت ورزش بند مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شده است.

هفته گذشته دو فوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی به تصویب رسید، در همان جلسه علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون امنیت ملی خواست که هرچه سریع‌تر این طرح را در دستور کار و بررسی قرار دهد که این کمیسیون روز گذشته مواد آن را تصویب کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در آخرین بررسی کمیسیون در طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی ماده مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5ec0e2aca559e_2020-05-17_11-37
28 اردیبهشت 1399 - 11:37

سید حسین نقوی حسینی اظهار داشت: روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای به بررسی جزییات طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی پرداخت و مواد ۱۵ گانه آن را تصویب کرد.

وی افزود: در آخرین بررسی کمیسیون بنابر پیشنهاد و درخواست وزارت ورزش بند مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شده است.

هفته گذشته دو فوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی به تصویب رسید، در همان جلسه علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون امنیت ملی خواست که هرچه سریع‌تر این طرح را در دستور کار و بررسی قرار دهد که این کمیسیون روز گذشته مواد آن را تصویب کرد.

منبع: ایسنا

24

نظرات 10
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مینا 1 3 پاسخ 1399/2/29 -10:50

اسرائیل چی هست توی جیب جا میشه؟جان داره؟اشیاست ؟ ی راهنمایی کنید اسرائیل سیخی چنده بابا تو چرا ربطش میدی به رسمیت دوست عزیز چندین ساله سر این موضوع ورزشکاران زیادی رو یا حذف کردن یا واسه پرچم کشور دیگه بازی کردن واقعا این تصمیم درست و قابل تحسین است باید زودتر از اینها میشد

M 1399/2/29 -14:28

اشتباه منفی دادم.کاملا موافقم.حالا چرا سیخ؟خب اونام ادمن..دعوا با فلسطین هم به ما ربطی نداره.منفعت وطن عزیزم مهمه حتی اگه در دوستی با اسراییل باشه.فقط هرچی باشه باید به کشورم سود برسونه.ضررهم حتی اگه قطع رابطه با لبنان و عراق و فلسطین وسوریه هست باید انجام شه تا ضررکشورم کم شه

متین... 2 0 پاسخ 1399/2/29 -08:44

هر دم از این باغ بری میرسد... یعنی تا بحال اشتباه می کردیم.... روزای آخری زده به سرشون...

فرهاد 2 4 پاسخ 1399/2/29 -03:59

اسرائیل سیاست‌های بسیار کثیفی داره حاضر قسم بخورم پایگذار داعش همین کشور بود

محمد 2 1 پاسخ 1399/2/29 -01:11

فقط درحدحرفه.وقتی که ورزشکاران روبروی حریفی ازاسراییل قراربگیرندقبل ازرویارویی ورزشکاررواجبارمیکنن که خودشوبه مصدومیت بزنه .بعدهاحقایق مشخص میشود.

. 2 0 پاسخ 1399/2/29 -00:08

با کارهایی از این قبیل فقط,خودمونو منزوی میکنیم.دوستی یا دشمنی با اسراییل هیچکدوم برای مردم نون واب نمیشه پس چه بهتر که درروابطمون لجاجت را کنابگذاریم ومثل بقیه کشورهاحتی اسلامی روابط کمی بااسراییل برقرارکنیم.موضوع فلسطین هم بین خودشون حل میشه.گناه دیگران را خودشون به دوش میکشن نه ماوبقیه که بزنیم توسرمون که چرااوناباهم دعوادارن..یکم واقع بین باشیم.حتی دربقیه مسایل..انشالا که خدا به ملت عزیز کمک کنه تا مشکلاتشون باخودشون ودنیارفع بشه امین

بهمن جعفری 38 16 پاسخ 1399/2/28 -12:35

علاوه براینکه ورزش برای نزدیکی ودوستی ملتهاست ، اگرهم حریف رادشمن فرض کنیم رودرروشدن و. شکست دادن دشمن انهم دررشته هایی که بردمان. حتمیست بمراتب بهتراز جاخالی کردن است ، هدر. ندادن زحمتهای چندساله ورزشکار هم طرف دیگر ماجراست .

کاربر ناشناس 1399/2/28 -16:55

با حذف این ماده یعنی اسرائیل را به رسمیت شناختن این هم طرف دیگر ماجرا ست