مدیریت روان آب‌ها و دیده بانی عرصه‌های منابع طبیعی

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: برای اطفای حریق در عرصه‌های جنگلی، مرتعی، دیده بانی عرصه‌ها و مدیریت روان آب‌ها با بسیج سازندگی تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

مدیریت روان آب‌ها و دیده بانی عرصه‌های منابع طبیعی

کوروش کیانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: قرارداد‌هایی در سال ۹۹ و ۱۳۹۸ با مبلغ ۲۸ میلیارد ریال با سازمان بسیج سازندگی استان منعقد شد و برای حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی و دیده بانی و رصد عرصه‌ها و همچنین مدیریت روان آب‌ها طی تفاهم نامه در حال انجام است.

او بیان داشت: خوزستان در زمینه همکاری با بسیج یکی از استان‌های پیشرو است که در زمینه مقابله با گرد و غبار در سال ۱۳۹۵، ۸ هزار هکتار عملیات نهال کاری، مراقبت و آبیاری با بسیج سازندگی در قالب تفاهم نامه‌ای همکاری داشتیم.

سرهنگ یونس زبیدی فرمانده بسیج سازندگی خوزستان نیز بیان داشت: در زمینه مقابله با گرد و غبار و بر اساس نیازی که منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان اعلام کنند آمادگی همکاری داریم چراکه منابع طبیعی یک ثروت ملی است و همه ما در قبال آن مسئول هستیم.

او بیان داشت: در زمینه پیشگیری اطفاء حریق درعرصه‌های منابع طبیعی گروه‌های جهادی در شهرهای مختلف استان تشکیل دادیم که این گروه‌ها آمادگی هرگونه همکاری را دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها