نماینده اهواز در جلسه با مدیرعامل بانک ملی کشور؛

رفع دغدغه های معیشتی و امنیت شغلی کارگران گروه ملی در اولویت قرار گیرد/ لزوم برطرف کردن مشکلات واگذاری زمین چمن جهت مسابقات تیم های فوتبال استان

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل بانک ملی کشور بر رفع مشکلات معیشتی و دغدغه های کارگران گروه ملی تاکید کرد.

رفع دغدغه های معیشتی و امنیت شغلی کارگران گروه ملی در اولویت قرار گیرد/ لزوم برطرف کردن مشکلات واگذاری زمین چمن جهت مسابقات تیم های فوتبال استان

مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در اولین روز هفته گرامیداشت کارگر در جلسه ای با دکتر نجارزاده مدیرعامل بانک ملی کشور ضمن تاکید بر رفع مشکلات کارگران گروه ملی اظهار کرد: سرمایه انسانی باید انگیزه لازم را داشته باشد تا یک شرکت به هدف خود برسد.

عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری و نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور عنوان کرد: شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است.

 وی بابیان این‌که تولید مرهون تلاش جامعه کارگری است، افزود: هراندازه که به معیشت کارگران جامعه توجه کنیم، به همان میزان جهش تولید را تحقق خواهیم بخشید.

نماینده اهواز ادامه داد: معیشت کارگران و رفع دغدغه های حقوق ودستمزد کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران می‌بایست به‌فوریت در دستورکار مدیران این شرکت باشد و بانک ملی هم باید این مهم را با جدیت پیگیری کند. 

مهندس یوسفی افزود:تحقق امنیت شغلی کارگران گروه ملی و بازگشت به کار برخی از کارگران شرکت گروه ملی که با آن ها تسویه شده است یکی دیگر از مهم ترین دغدغه ها و مطالبات این جامعه عزیز است که مدیران بانک ملی و شرکت گروه ملی باید به آن توجه کنند.

نماینده اهواز در ادامه برطرف کردن مشکلات واگذاری زمین چمن جهت مسابقات تیم فوتبال استان به ویژه استقلال ملاثانی پس از مشکلات پیش آمده و عدم تامین زمین جهت مسابقه را ضروری دانست و تصریح کرد: تیم استقلال ملاثانی با کمترین امکانات و امیدواری را برای ورزش خوزستان ایجاد می‌کند، و لازم است مشکلات زمین چمن این تیم برطرف شود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اونی که سر گشنه رو بالشت گذاشته در مارو میدونه شما به اختلاس تون برسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها