آغاز عملیات اجرایی خوابگاه شبانه روزی دخترانه دیشموک

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی خوابگاه شبانه روزی دخترانه دیشموک در راستای طرح آجر به آجر خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی خوابگاه شبانه روزی دخترانه دیشموک

پیروز کرمی افزود: این خوابگاه شبانه روزی در سه طبقه با زیر بنا ۱۷۰۰ متر مربع واعتبار بالغ بر۸ میلیارد تومان در شهر دیشموک با مشارکت بنیاد برکت احداث می شود.

وی تصریح کرد: از اساسی ترین مشکلات بخش دیشموک نبود چنین فضای برای ادامه تحصیل دختران روستاهای همجوار وبخش دیشموک به شمار میرفت که امیدواریم با احداث این خوابگاه شبانه روزی که ظرفیتی بالاتر از ۲۰۰ دانش آموز دارد، هیچ دختری از ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر باز نماند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بنیاد برکت و با ساخت چندین کلاس درس در سال های گذشته و خوابگاه شبانه روزی که امروز ساخت آن آغاز شد، نشان از توجه ویژه بنیاد برکت به بحث آموزش و بخصوص احداث فضای آموزشی در مناطق محروم است که این کار ارزشمند شایسته تقدیر است.

در راستای سند تحولی مشارکت های مردمی طرح آجر به آجر، آیین آغاز عملیات اجرایی خوابگاه شبانه روزی دخترانه بخش و شهر دیشموک با مشارکت بنیاد برکت با حضور "پیروز کرمی"

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد موحد، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی، آذر صفایی، معاون مدیریت منابع انسانی استاندار، علی رضا اتابک، فرماندار شهرستان کهگیلویه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها