آنتی‌شایعه / موشک ادعایی بیروت از کجا آمد؟


13 شهریور 1399 - 22:43
5f51324e15f61_2020-09-03_22-43
برخی خبرها در واقع شایعاتی بیش نیستند. حتی ویدئوها و عکس‌ها هم می‌توانند از همین جنس باشند.

ویدیویی که ادعا می‌کند انفجار بيروت ناشی از اصابت موشک است، به طور آشکاری ساختگی است و متاسفانه در برخی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها دست‌به‌دست می‌شود.

به‌نظر می‌رسد این شایعه باهدف وانمود کردن خطر تسلیحات حزب‌الله برای شهروندان لبنانی بوده است که پس از مدتی تکذیب شد.

برخی خبرها در واقع شایعاتی بیش نیستند. حتی ویدئوها و عکس‌ها هم می‌توانند از همین جنس باشند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f51324e15f61_2020-09-03_22-43
13 شهریور 1399 - 22:43

ویدیویی که ادعا می‌کند انفجار بيروت ناشی از اصابت موشک است، به طور آشکاری ساختگی است و متاسفانه در برخی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها دست‌به‌دست می‌شود.

به‌نظر می‌رسد این شایعه باهدف وانمود کردن خطر تسلیحات حزب‌الله برای شهروندان لبنانی بوده است که پس از مدتی تکذیب شد.

17

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سوال 0 0 پاسخ 1399/6/14 -22:43

حالا ما از کجا بدانیم کدومش ساختگیه؟؟؟؟؟؟؟

داروغه 1 0 پاسخ 1399/6/14 -18:19

چهل سال از خدا عمر گرفتم ولی یک بار کار خلاف نکردم لقمه حرام نخوردم ولی دارم مجبور میشم چند روزی هست به فکر دزدی از خانه همسایه افتادم .لعنت به مسئولین بی کفایت

ناشناس 5 1 پاسخ 1399/6/14 -12:00

تصاویر کاشت مو در این صفحه خیلی هم معقول میباشد اما شمارا به اجداتان سوگند اون کله خونیه را نگذارید که حال ادم بهم میخوره من از سایت تابناک و آفتاب نیوز بابت همون تصویر حال بهم زن کوچ کردم

علی 1399/6/15 -11:57

بزرگترین عیب سایت تابناک سانسور شدیدحاکم برآنست

مانی 9 0 پاسخ 1399/6/14 -10:25

ای دولت ای مجلس ای کسانی که برای معیشت مردم کار می کنید و بی تفاوت هستید زندگی من با دو طفل معصوم به خاطر معیشت و وضعی که شما برای ما درست کرده اید دارد از هم می پاشد به فکر معاش این مردم بیچاره باشید این بود رفاهی که وعده داده بودید؟ مردن بهتر از این زندگی نکبت بار است خدایا درد دلم را به کی بگم؟

1 0 پاسخ 1399/6/14 -08:33

یک نکته که به آن پرداخته نشده این است که آتش سوزی اولیه علتش چی بوده و چه مدت قبل از انفجار بزرگ رخ داده است.

نگین 10 2 پاسخ 1399/6/14 -00:40

هر چی کمتر همش بزنید بوش کمتر در میاد دست از سر مدیریت جهانی بر دارید یه مملکت رو نتوانستید مدیریت کنید همه جا را به گند کشیدید با دستکاری در عکسها چه عایدتان می شود چه چیزی را می خواهید ثابت کنید به وجدانتان قبل از هر چیزی رجوع کنید اگر دارید

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما