رهبر شیعیان بحرین:

سازش با اسرائیل، شوم و منادی شرارتی بزرگ است

رهبر شیعیان بحرین سازش با رژیم صهیونیستی را شوم و شری بزرگ دانست و اعلام کرد، این سازش با اراده، قدرت و حاکمیت ملت ها به یقین ساقط خواهد شد.

سازش با اسرائیل، شوم و منادی شرارتی بزرگ است

آیت الله شیخ عیسی قاسم با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به سازش برخی از رژیم ها با دشمن صهیونیستی اعلام کرد، همه رژیم‌های حاکم عربی که برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی اقدام کرده یا اقدام می کنند، بخوبی می‌دانند که این سازش، برخلاف خواست شریعت الهی و خواست ملت‌های امت اسلامی بوده و به منزله برآورده کردن خواست آمریکا و اسرائیل است. این رژیم ها از زیان های بسیار آن بر این امت و از دشمنی اسرائیل و آمریکا با این امت آگاه هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است، این اقدامات به این دلیل است که نظام های حاکم ابدا تمایلی به عدالت با ملت ها ندارند و می خواهند سلطه کامل داشته و امتیازات و فرصت ها را به دست آورند. آنها سرسپردگی به آمریکا و اسرائیل را که در تناقض با منافع امت اسلامی و دینش است، فرصتی برای سلطه‌گری بر ملت‌ها و سرکوب آنها می‌دانند.

وی تاکید کرد: رژیم هایی که اراده و خواست آنها برخلاف اراده ملت هاست و مصمم هستند نعمت های کشور را به انحصار خود در آورند، بر مردم حکومت مطلق داشته باشند و تفکر آنها را ساقط کنند، راهی ندارند جز اینکه مردم تحت حکومت خود را تضعیف کنند، وجود آنها را به حاشیه ببرند، آن را ذلیل کنند، میانشان تفرقه ایجاد کنند و اسباب نهضت آنها را تعقیب کرده و از بین ببرند.

در این بیانیه آمده است: رژیم هایی که می خواهند مردمشان در سیاست داخلی و خارجی کشور مداخله ای نداشته باشند، راهی ندارند جز اینکه اراده ملت خود را ساقط کنند، آنچه که دارند را بگیرند و دست کم ضعیفشان کنند و آنها را به مشکلات خود سرگرم کنند به اندازه ای که دیگر خطری از سوی مردم آنها را تهدید نکند. عادی سازی روابط شوم بوده و هشدار شر بزرگی بر دین اسلام و امت اسلامی است. روزی که ملت‌های امت اسلامی خودساخته شوند، دیگر در سیاست کشور خود و سایر کشورها نادیده گرفته نمی شوند و باید اراده و خواست آنها در امور کشور و در سیاست‌های داخلی و خارجی محترم شمرده شود.

همچنین در این بیانیه می خوانیم: عادی سازی روابط که امروز از سوی ملت های امت مردود است حتما در آینده نیز با عملی شدن قدرت، اراده و حاکمیت ملت ها ساقط خواهد شد. دیروز امارات و امروز بحرین و فردا کشور سوم و چهارم در باتلاق سازش با دشمن صهیونیستی و گناه بزرگ افتاده و می‌افتند، دلیل آن، شکاف بزرگ بین حاکمان و مردم در تفکر، روحیه، اهداف و منافع است. حکومت‌ها دچار شکست روحی شده اند و می‌خواهند آن را به ملت‌ها تحمیل کنند و ملت‌ها باید در مقابل این شکست مقاومت کنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها