خدمات‌رسانی موکب‌های گلستان در مناطق محروم

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین گلستان گفت: اربعین امسال ۱۶ موکب در استان گلستان خدمات‌رسانی در مناطق محروم استان از جمله پخت و توزیع غذای گرم و ارائه خدمات بهداشتی را انجام خواهند داد.

خدمات‌رسانی موکب‌های گلستان در مناطق محروم

حجت‌الاسلام علی اصحابی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین یکی از برنامه‌ها شاخص در این ایام بود که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، انجام نمی‌گیرد.

وی بیان کرد: پویش مهر اربعین در قالب خدمات‌رسانی به مناطق محروم در ادامه رزمایش کمک مؤمنانه، قرائت زیارت اربعین در زندان‌های گرگان و گنبدکاووس، برپایی حسینیه سیار و پخش زیارت اربعین در روزهای نوزدهم و بیستم صفر در شهر گرگان از جمله برنامه‌های اربعین امسال در استان است.

اصحابی خاطرنشان کرد: ۷۰۰ مداح در استان گلستان آمادگی اجرای پوییش هر خانه یک حسینیه هستند.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین گلستان با بیان اینکه برنامه‌های امسال اربعین با شعار «الحسین سفینه النجاه» برگزار می‌شود، تصریح کرد: امام حسین (ع) فقط مختص شیعیان نیست و همه مذاهب به امام حسین (ع) ارادت دارند.

وی با اشاره به اینکه نوزدهم ماه صفر در تمامی ادارات زیارت اربعین پخش می‌شود، گفت: اداراتی که نیاز به سخنران و مداح دارند می‌توانند درخواست خود را به کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین ارائه کنند.

اصحابی با بیان اینکه تمام موکب‌های استان طی این مدت آماده ارائه خدمت به مردم هستند، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مؤمنانه بین مردم مناطق محروم، پخت غذای گرم و ارائه خدمات بهداشتی از جمله خدمات این موکب‌ها است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها