رهایی گروگان گلستانی از چنگال آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول گفت: گروگان گرفتار شده در چنگال آدم‌ربایان با همکاری مشترک مامورین انتظامی گلستان و استان کرمان، نجات یافت.

رهایی گروگان گلستانی از چنگال آدم‌ربایان

سرهنگ حسین نوروزی اظهار کرد: پس اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر آدم‌ربایی و گروگان‌گیری در علی‌آباد کتول، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده، مشخص شد متهمان با ۲ دستگاه خودروی سواری گروگان را از جلوی در منزل شخصی وی ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شدند.

وی بیان کرد: با اشراف و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس، رد پای متهمان در استان خراسان شمالی شناسایی شد که پس از هماهنگی قضائی و با سرعت عمل ماموران، سه نفر از آنان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول گفت: در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد گروگان توسط اعضای دیگر باند به استان کرمان منتقل شده است.

نوروزی اضافه کرد: با تلاش ماموران و همکاری پلیس کرمان، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات هدفمند گروگان آزاد شد.

وی ادامه داد: در عملیات دستگیری آدم‌ربایان که با تعقیب و گریز همراه شد، یکی از متهمان دستگیر شد و متهم دیگر طی درگیری با ماموران انتظامی مجروح و پس از انتقال به مراکز درمانی فوت کرد.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول با اشاره به این که گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، گفت: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس انگیزه خود از این اقدام را اختلافات مالی با خانواده گروگان اعلام کردند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها