رسول کوهپایه زاده در گفت و گو با خبر فوری:

استاد دانشگاه بهشتی، به اتهام همکاری با آمریکا تفهیم شد / احتمالا چندین جلسه دادگاه برگزار شود


29 مهر 1399 - 17:23
5f8eeeed63bef_2020-10-20_17-36
وکیل یکی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری اولین جلسه دادگاه او خبر داد.

رسول کوهپایه زاده درباره برگزاری جلسه دادگاه دکتر رضا اسلامی، استاد دانشگاه شهید بهشتی به خبر فوری گفت: اولین جلسه رسیدگی به اتهام ایشان امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

این وکیل دادگستری ادامه داد: در اولین جلسه کیفرخواست قرائت و اتهام همکاری موکل با دولت متخاصم آمریکا تفهیم شد و موکل به دفاع از خود پرداخت. 

او پیش بینی کرد: احتمالا رسیدگی به این پرونده چندین جلسه به طول خواهد انجامید. منتظر ابلاغ بعدی دادگاه جهت تعیین وقت رسیدگی و ادامه رسیدگی هستیم.

صدای کوهپایه زاده را بشنوید:

وکیل یکی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری اولین جلسه دادگاه او خبر داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f8eeeed63bef_2020-10-20_17-36
29 مهر 1399 - 17:23

رسول کوهپایه زاده درباره برگزاری جلسه دادگاه دکتر رضا اسلامی، استاد دانشگاه شهید بهشتی به خبر فوری گفت: اولین جلسه رسیدگی به اتهام ایشان امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

این وکیل دادگستری ادامه داد: در اولین جلسه کیفرخواست قرائت و اتهام همکاری موکل با دولت متخاصم آمریکا تفهیم شد و موکل به دفاع از خود پرداخت. 

او پیش بینی کرد: احتمالا رسیدگی به این پرونده چندین جلسه به طول خواهد انجامید. منتظر ابلاغ بعدی دادگاه جهت تعیین وقت رسیدگی و ادامه رسیدگی هستیم.

صدای کوهپایه زاده را بشنوید:

منبع: خبر فوری

18

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
امیر 0 1 پاسخ 1399/8/8 -11:05

زنده باد مرد بزرگ اسطوره ای در تاریخچه وکلا بر چشم بد لعنت آرزو داشتم در مقام وکالت یک روز جای این بزرگوار باشم متاسفانه این افراد منافع دیگران را به خطر می اندازد به این دلیل این مزخرفات نشر پیدا می کند

قلندر 5 0 پاسخ 1399/7/29 -23:27

هنوز حکمی صادر نشده شما بیسوادان پیشاپیش اعدامش میکنید ما وزارت اطلاعات قوی داریم قوه قضاییه مستقل داریم حول نکنید با هیاهو درست نمیشه اینگونه پرونده ها نیاز به کارشناسی دقیق دارد.چه بسا آنها که طالبان اعدام فوری دارند شریک متهم باشند که میخوان قبل لو رفتن خود او را با شلوغ کاری اعدام کنند

ژن نسبتا خوب 5 12 پاسخ 1399/7/29 -20:37

اعدامش کنید این جاسوس را

سراج 1399/7/30 -10:13

هنوز بذارین جرمش ثابت بشه > شایدم دوجانبه باشه و.... اونوقت سرش بزارین زیر گیوتین

یه ایرونی اصیل 14 1 پاسخ 1399/7/29 -19:50

خداوندا به خائنین به وطن در هر پستی هستند لباس خواری و ذلت بپوشان

حسن 1 1 پاسخ 1399/7/29 -19:42

جوهره صدای وکیل نشان از جوانی و نوپایی ایشان بود.

ژن معمولی 10 7 پاسخ 1399/7/29 -18:56

خدایا !چه روزگاری شده که فارغ التحصیل دانشگاه کانادا واستاددانشگاه بهشتی میخواهدحقوق بشری ماایرانیان راباجاسوسی به امریکا (باان کشتارهای خیابانی سیاه پوستان درامریکا) برای ماارمغان بیاورد!؟ دردانشگاه بهشتی چه میگذرد!؟دختراقای روحانی بعنوان هیئت علمی...وکمک120میلیاردی دولت ازبودجه عمرانی به این دانشگاه و...!

سیدمرتضی احمدی 3 2 پاسخ 1399/7/29 -18:42

حالا چرااصراردارید بگیداستاددانشگاه مگه استادی مصونیت ایجاد میکنه

ح 1399/7/29 -19:25

نه، اتفاقا اوباش بودن مصونیت ایجاد میکنه...

دانشجو 2 1 پاسخ 1399/7/29 -18:37

این که عکس بچگی ایشونه!

ریزه میزه 5 1 پاسخ 1399/7/29 -18:32

چه درآمدی دست میاره این اقای رسول کوهپایه ،480میلیاردتومان بابت وکالت بابک زنجانی !بابت وکالت یه جاسوس چندمیلیاردمیشه...!؟

مادرومعلم 6 9 پاسخ 1399/7/29 -17:56

ناموس فروش

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks