افشای بازی زیرکانه مجلس علیه دولت به بهانه روی کار آمدن دولت بایدن در آمریکا

مشاور رئیس جمهوری در واکنش به تصویب مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها توسط مجلس شورای اسلامی و تائید این مصوبه از سوی شورای نگهبان اظهار کرد: لابد این بازی برای انتخابات 1400 هم مصرف خوبی خواهد داشت.

افشای بازی زیرکانه مجلس علیه دولت به بهانه روی کار آمدن دولت بایدن در آمریکا

حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور، در توئیتی نوشت: بازی زیرکانه‌ای است. ‌احتمال می‌دهند که بایدن در یک ماه اول کار خود بعضی گشایش های اقتصادی را ایجاد خواهد کرد. طبق طرح مجلس، دو ماه فرصت خواهیم داشت برای جلوگیری از تعلیق پروتکل الحاقی. ‌فرضاً که اول دی ماه ابلاغ بشود تا اول اسفند فرصت هست یعنی یک ماه بعد از شروع دوران بایدن!

وی در توئیتی دیگر ادامه داد: ‌به عبارت دیگر، گشایش‌های قطعی بایدن را نه بر اثر تحلیل درست دولت و وزارت امور خارجه و سه سال استقامت ملی بلکه به‌اسم طرح مجلس و فشار تهدید، به نفع خودشان مصادره خواهند کرد و تاییدی بر درستی تفسیر خودشان در نظر خواهند گرفت؛ لابد این بازی برای انتخابات 1400 هم مصرف خوبی خواهد داشت.

افشای بازی زیرکانه مجلس علیه دولت به بهانه روی کار آمدن دولت بایدن در آمریکا

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • مددی
    0

    بی شرف حسام الدین آشنا خودتان کار نکردید و الان هم که مجلس کار می کند مانع هستید

    نظرات شما -
    • سید
      0

      مجلس کار میکنه؟؟؟!!!!!!! بله در راستای منافع دلال ها و سرمایه دارها نه مردم واکنش بازار به تصویب مجلس را کور بودید ندیدید؟؟؟!!!

  • عادل k
    0

    عجججب اعتماد به نفسی!!!!

  • امیرعباس
    0

    والاه تا اونجایی که ما می دانیم این اقای اشنا چنان ذوق زده انتخاب روحانی شد که تا کمر خم شد و دست جنتی رو بابت رد صلاحیت احمدی نژاد بوسید و حالا خودش نگران انتخابات ۱۴۰۰شده

    نظرات شما -
    • کولاک
      0

      هر چند از احمدی نژاد بدم میاد ..ولی تنها کسی که میتونه پته این شخص و افرادی مثل تاجزاده و ... را روی آب بندازه فقط شخص احمدی نژاده ..ای کاش ای کاش شورای نگهبان اجازه بده احمدی نژاد برای رو کردن دست این منافق تایید صلاحیت بشه...

  • ناشناس
    0

    اگر فکر میکنید بازی است ، که نیست ، خوب کردند ،شما فکر کردید فقط خودتان حق بازی کردن و سر مردم کلاه گذاشتن را دارید . شمااصلاح طلبها(طلبکارها) همان تندرو های دهه شصت هستید که حجاب را اجباری کردید ، سفارت آمریکا را بدون اجازه مقامات بلندپایه کشوری و لشگری تسخیر کردید و باعث تحریم شدید و فرزندانتان با پول ملت مظلوم در همان کشور هستند ، اجازه بازی کردن به هنرپیشه های توانمند دوران پهلوی را ندادید ، حتی به ایشان گفتید اگر نماز هم بخوانید مورد قبول نیست (فیلمها و اسناد موجود است) و صدها خسارت دیگر ، حالا آمده آید چه چیز را اصلاح کنید ، خرابکاری‌های که خودتان کردید !؟

  • منافق شناس
    0

    آقای آشنا از وقتی عمامه را به دور انداخته به تاخت داره به سوی آغوش مافقین میره..برو که داری موفق میشی

  • ایرانی
    0

    یعنی وطن فروش تر و بی غیرت تر از افساد طلبا هم داریم؟ خجالت نمیکشید که الانم چشم امیدتون به بایدنه؟

  • منصف
    0

    رو کرو نیست سنگ پای قزوینه شرمتان باد،واقعا مصداق همون کافر همه را به کیش خود داند می باشید

  • مریم
    0

    شما اصلاح طلب ها و اعتدال گراها ( خخخخخ ) همش توطئه ی توهم دارید. باباااا، همه چیزمون رو ازمون گرفتید. اوضاعمون هم بدتر شده.چرا نمیخواید بفهمید و قبول کنید و از مردم عذرخواهی کنید. چقددددرررر رو دارید.

  • ملت
    0

    مردک چه نوع موادی می زنی که اینقدر توهم دارد شتر درخواب بیند گشایش را حیاء کن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      شما هفت سال ملت نجیب ایران را غارت کردید.سیر نشدید چرا حیا نمیکنی

  • جندالله
    0

    زیرکانه!!!! این را یه چه هم میدونه که دنبا منافع شخصی حزبی هستن

  • ایرانی
    0

    همتون یک کرباسید خبرمرگ همتون که ملتو بدبخت کردید

  • ایرج
    0

    اقتصاد ما سیاست ما چه وقت سامان میگیرد هر روز گرهی به آن اضافه میشود یک روز برجام یکروز مجلس ناسازگار یک روز تفسیر خاص شورای نگهبان یک روز دولت بی اختیار ویک ملت منتظر ناجی خدایا ناجی ملت را برسان از بازی قدرتمندان سرمایه دار خسته شدیم کمکمان کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها