دادسرای عمومی و انقلاب تهران:

اشخاص حقیقی و حقوقی متعددی پیگیر شکایت از آذری جهرمی هستند

دادسرای عمومی و انقلاب تهران جزئیات پرونده وزیر ارتباطات را تشریح کرد.

اشخاص حقیقی و حقوقی متعددی پیگیر شکایت از آذری جهرمی هستند

پس از انتشار خبر احضار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه و برخی خبرسازی ها در مورد علت احضار آذری جهرمی، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد:

پرونده قضایی آذری جهرمی با شکایت تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شده است که در متن تقطیع شده منتشره اغلب این موارد اتهامی حذف شده است.

به گزارش دادستانی تهران برخی دیگر از عناوین اتهامی متعدد آذری جهرمی در پرونده قضایی تشکیل شده برای وی، نتیجه گزارش‌های نهادهای مردم نهاد، ضابطین و ارگانهای مختلف بوده است که بر اساس نص صریح قانون به دلیل مقدماتی بودن تحقیقات و پرونده این دادسرا از اعلام جزییات ان معذور است.

دادستانی تهران، با رد کردن برخی گمانه زنی ها و شایعات منتشر شده در فضای مجازی اعلام کرده است، طی دو سال گذشته و در دور جدید دادستانی تهران، هیچ حکم قضایی مبنی بر فیلترینگ یا مسدودسازی شبکه اجتماعی ای صادر نشده است.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • کاربر ناشناس
    0

    با بستن و فیلترینگ فضای مجازی چیزی درست نمیشود دوره عصر اطلاعات است و با این بهانه ها نمیتوان اندیشه ها را مسدود کرد

  • مجید
    0

    سلام باز تاریخ تکرار می شود ولی آقایان درس عبرت نمی گیرند. همیشه جواب معکوس می گیرند .حال این جوان بگیرد و بعد هم پیام رسان هم فیلتر کنید.

  • ایرانی
    0

    من در عجبم. اگر اینستا اینقدر بد است و فیلترینش اینقدر ضروری است چرا همه ارکان نظام در آن صفحه مجازی دارند؟ آقایون اگر اینقدر که به فضای جازی گیر میدهیدبه اختلاسهای مسئولان رده و بالا و خانواده های آنها که بعضا در گرگ والستریت دارند به ریش مردم میخندند گیر میدادید الان وضع مملکت ما این نبود.مردم را به زور وادار میکنید که از فیلتر شکنه استفاده کنندتا پول قلمبه و سلمبه ای به صاحبان این فیلترشکنها نصیب شود.مگر تلگرام درس عبرت نشد؟؟ تا کی لجبازی با مردم؟

  • کیان
    0

    چه انگی به این بی زبون چسبانداید دادگاه انقلاب جای چند گروه هست سرقت مسلحانه - مواد مخدر - کالای قاچاق - و سیاسی چه خوابی برا او دیدید خدا میداند شاید اینجوری میخواید رد صلاحیت بشه چون خیلی سرتون شلوغ شده دیروز هم ظریف کارت زرد میگیره پس چرا سردار سازندگی به دادگاه نمیاد حامی تتلو هم دست به کار شده

  • علي
    0

    هدف اين كه مثل چين كمونيست فقط يك شبكه اجتماعي داخلي و ديگ همه چي فيلتر

  • شهروند
    0

    دادستان اول برای مردم شفاف سازی کنه چرا در ماجرای هفت تپه و دادگاه اسد بیگی دزد اسم دادستان کل کشور و پسرش وسط کشیده شده بعد مدعی العموم بشه برای ما

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      مگه دادگاهی تشکیل شده برای هفت تپه که بخواد اسمی دربیاد، تا اونجا که ما می دونیم توی شورای داوری حضرات دولتی به نفع اسد بیگی رای دادن.

  • داروغه
    0

    یک تبلیغ انتخابی برای محبوبیت مردمی

  • احمد
    0

    استقلال،آزادی،جمهوریاسلامی

  • کاربر ناشناس
    0

    فیلتر کردن باید قبل از همگیری کرونا انجام می شد حالا که بیشتر بچه ها چشم و گوششون باز شده؟شما ها چند نسل رو خراب کردیید.العان بچه ۱۰ساله میگه زن میخوام.

  • کسری
    0

    تاریخ مصرف این شبکه هم برای اختلاس افراد خودی گذشته!!!! گوربابای ناخودی ها صلوات.

  • مش جمعه
    0

    من در تعجب هستم که دادسرای فرهنگ و هنر از سرنوشت قاضی بیژن قاسم زاده و مرحوم قاضی منصوری درس عبرت نگرفته اند.گویا این دادسرا منبع بی عدالتی شده است.اگر مدعی العموم هستید برای کسانی که فقر را برای مردم به ارمغان آوردند عدالت را برقرار میکردید.لازم به توضیح هست که از جمع آوری ویدیو ها و ماهواره ها درس نگرفتید که حالا بفکر فیلتر هستید

  • ملت
    0

    مطمئن باشید کار درستی انجام داده که دارن اینکارها رو باهاش میکنند بخدا قسم اگر کاری میکرد که مردم در رنج و بدبختی می افتادن بهش مدال هم میدادن .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها