عبدالله گنجی

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود/ حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

فعال رسانه ای اصولگرا در توئیتی نوشت: توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود/ حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

به دنبال انتشار خبر صدور حکم اعدام توماج صالحی، روز گذشته قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام توماج صالحی خواننده ایرانی که در حوداث سال ۱۴۰۱ دستگیر شده بود، بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

در این راستا، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم.

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود /حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محمد
    2

    چطور میشه برای یه ترانه مخالف برده داری و آبادی میهن و ظلم ستم به مردم بوده حکم اعدام براش ببرن اما اختلاس های کلان که با لباس روحانیت میشه سفره مردم هر روز تنگتر و خالی تر میشه برخورد مومنانه؟! توماج عزیز هنرمند مردمی و دوست داشتنی مردم ایرانه.

  • رضا
    8

    قوه‌‌قضاییه‌نباید‌به‌این‌جوسازیها‌توجهی‌کند‌کار‌خودش‌که‌اعدام‌این‌لات‌کوچه‌های‌خلوته‌بکند‌

    نظرات شما -
    • رابی
      1

      نوبت خودت هم می رسه.

  • ناشناس
    2

    شاید توماج صالحی صد ترانه دیگر در گله کندی از وضع موجود میخواند کسی انچنان به این اهمیت نمی‌داد و از ان مثل دیگر اقدامات مشابه مردم می‌گذشتند ولی دستگیری ایشان و احکام روزانه ای که سیستم قضایی هر روز برای او صادر میکنند باعث بزرگ تر شدن ایشان شده و خواهد شد

  • رابی
    1

    از امروز شاهد تجمعات اعتراضی در فرانکفورت ،کانادا، آمریکا،سوئیس ،اتریش، هلند و سایر کشورها در حمایت از شیر مرد بختیاری توماج صالحی خواهیم بود که ضحاک مار دوش قصد به قتل رساندن این جوان ایرانی و آزادمرد را دارد.اعتراضات به داخل کشور هم سرایت خواهد کرد و نارضایتی و خشم مردم از فساد گسترده مسئولان و تورم افسار گسیخته باعث ایجاد یک شورش گسترده در کشور خواهد شد. آخوندها بهتر است تا دیر نشده این شیرمرد بختیاری را آزاد کنند.هنوز خشم لرها را ندیده اند و اگر کار به جای باریک بکشد لرها با برنو و سنگ تهران را تصرف خواهند کرد.

  • ناشناس
    0

    خدایا مزه خون جوون را به ما نچشان ظاهرا بسیار گواراست که نمیتونند ازش دست بکشند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها