اجرای مرحله هشتم رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر از اجرای مرحله هشتم رزمایش کمک‌های مومنانه در پلدختر با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی خبر داد.

اجرای مرحله هشتم رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی

سرهنگ منصور کریمی فرد در حاشیه مراسم توزیع کمک‌های مومنانه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سپاه از ابتدای شیوع ویروس تا کنون در راستای لبیک به فرمان درقالب رزمایش کمک‌های مومنانه علی رغم شرایط، تعداد ۵ هزار و ۵۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت پلدختر که توسط پایگاه‌های مقاومت در شهر و روستا شناسایی شدند، توزیع کرده است.

وی افزود: امروز در مرحله هشتم رزمایش کمک مومنانه تعداد یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت توسط پایگاه‌های مقاومت در شهر و روستا توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: تا کنون یک هزار و پنجاه و سه بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت در سطح این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ کریمی فرد افزود: ۱۹ سری جهیزیه برای نوعروسان پلدختری که توان خرید نداشتند از طریق سپاه تهیه و بخشی از آن تحویل آنها داده شد و بخشی از آن اوایل سال ۱۴۰۰ اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: حدود ۸۴ کارت هدیه هر کدام به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های آسیب پذیر از سوی سپاه توزیع و حدود ۱۵۰ پوشاک و البسه، ۲هزار بسته بهداشتی، پنج سری لوازم خانگی و ۱۵هزار ماسک بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر افزود: درمجموع ارزش ریالی کمک‌ها در قالب رزمایش مومنانه در پلدختر توسط سپاه استان، خیران، امام جمعه و ادارات ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

سرهنگ کریمی فرد مشارکت و همراهی خیرین و دستگاه‌های مختلف در کمک به نیازمندان در ایام را مثال زدنی و قابل تقدیر دانست و از همه کسانی که در رزمایش کمک مومنانه مجموعه سپاه را همکاری کردند به ویژه بسیجیان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با ویروس تقدیر کرد.

منبع: مهر

45

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها