انفجار هولناک خانه ای در خیابان ری/ یک فوتی، ۹ مصدوم و سوختگی ۲ آتش‌نشان/ ویدئو

بر اثر انفجار خانه ای 2 طبقه در خیابان ری اهالی ساختمان زیر آوار گرفتار شدند.

انفجار هولناک خانه ای در خیابان ری/ یک فوتی، ۹ مصدوم و سوختگی ۲ آتش‌نشان/ ویدئو

سید جلال ملکی ،  تشریح جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز خبری مبنی بر انفجار در یک منزل مسکونی قدیمی و دو طبقه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرمانده آتش‌نشانان را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در محدوده جنوبی بازار تهران در خیابان ری اعزام کرد. 

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت:  با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی رخ داده و درپی انفجار این خانه و بخشی از منزل مسکونی مجاور آن تخریب شده است.

ملکی خاطرنشان کرد: جستجوها برای یافتن افرادی احتمالی که ممکن است در زیر آوار محبوس شده باشند، درحال انجام است.

تاکنون یک جسد از زیرآوار خارج شده است

موادمحترقه دلیل وقوع انفجار

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین در توضیحات بعدی  وتکمیلی به ایسنا اعلام کرد که این حادثه درپی انفجار مواد محترقه دست ساز رخ داده است.

تایید مرگ یک تن و اعلام ۹ مصدوم

ملکی همچنین حوالی ساعت ۱۳:۳۰ با ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص گفت: چهار ایستگاه به محل اعزام شدند. محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی بود که حجم زیادی از موادمحترقه در آن وجود داشت. هنگام حضور آتش نشانان بخش هایی از خانه دچار حریق شده بود، همچنین شدت انفجار سبب شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های اطراف شده بود.

وی افزود: متاسفانه چهار مرد و چهار زن در این حادثه دچار مصدومیت شدند. یک نفر هم در ساختمان مجاور دچار مصدومیت شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. یک آقا نیز جان خود را از دست داده است. جستجوها همچنان ادامه دارد.

همچنین  محمد اسماعیل توکلی، رئیس مرکز اورژانس استان تهران  نیز در این باره به ایسنا گفت: درپی این حادثه چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه واقع در زیرپل ری، بازارچه نائب السلطنه اعزام شدند. تاکنون دو مصدوم بدحال نیز از سوی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و جستجوها در این خصوص همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: برابر اظهارات شاهدان و افراد حاضر در محل احتمالا در هنگام انفجار ۱۰ نفر در محل حضور داشتند. البته این موضوع با انجام بررسی ها قابل تایید خواهد بود.

توکلی در توضیحات تکمیلی در حوالی ساعت ۱۲:۳۸ نیز گفت: که دو آتش نشان نیز در این حادثه دچار سوختگی شدند که امدادرسانی به آنان ارائه شد. همچنین ۱۰ نفر نیز در این حادثه دچار مصدومیت شدند که حال برخی از آنان وخیم است.

همچنین پیگیری‌ها از امدادگران و مسئولان حاضر در محل حاکی از آن است که تاکنون جسد یک تن از زیرآوار خارج شده است. جستجوها همچنان ادامه دارد.

تصاویری از تخریب ساختمان دو طبقه در شهر ری براثر انفجار مواد محترقه 

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها