یک کارشناس خودرو در گفتگو با خبرفوری تشریح کرد

ردپای عجیب آقازاده‌ها در صنعت خودرو!


19 فروردین 1400 - 07:07
606df53f807cf_2021-04-07_22-39
یک کارشناس خودرو مدعی شد: در صنعت خودرو ۱۰ هزار نفر را فقط از مجلس و فقط به خاطر آقازاده بودن استخدام کرده و به آن‌ها مزایای خاص می‌دهند.

مرتضی مصطفوی کارشناس خودرو در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: درصدی از این نیروها شایستگی ندارند و طبق برآوردها هزار میلیارد هزینه به صنعت خودرو تحمیل کرده‌اند که پولش از جیب مردم تامین می‌شود.

او ادامه داد: آقازاده‌هایی داریم با سن ۲۵سالگی که صرفا به خاطر عقبه‌های فامیلی‌شان مسئولیت‌های مهمی دارند!

در این باره بیشتر بشنوید:

یک کارشناس خودرو مدعی شد: در صنعت خودرو ۱۰ هزار نفر را فقط از مجلس و فقط به خاطر آقازاده بودن استخدام کرده و به آن‌ها مزایای خاص می‌دهند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

19 فروردین 1400 - 07:07

مرتضی مصطفوی کارشناس خودرو در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: درصدی از این نیروها شایستگی ندارند و طبق برآوردها هزار میلیارد هزینه به صنعت خودرو تحمیل کرده‌اند که پولش از جیب مردم تامین می‌شود.

او ادامه داد: آقازاده‌هایی داریم با سن ۲۵سالگی که صرفا به خاطر عقبه‌های فامیلی‌شان مسئولیت‌های مهمی دارند!

در این باره بیشتر بشنوید:

منبع: خبرفوری

76

نظرات 60
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حمیدپاپی 1 0 پاسخ 1400/1/25 -09:22

با سلام آقای مرتضی مصطفوی اگر راست می گویی نام نماینده ها و افرادی را که سرکار برده اند اعلام کن. اینقدر در جامعه ذهنیت منفی ایجاد نکن. فقط اسم نمایندگان و افراد را با مدرک بگو. وگرنه تو هم دروغ می گویی.

محمد علی میرزایی 1 0 پاسخ 1400/1/20 -11:16

همه مردم ایران با پارتی شغل پیدا کردند. حتی شما که خبر نگارید. من کارمند شبکه بهداشت پردیس با سختی تونستم استخدام بشم ولی پارتی هرچند کوچک هم داشتم. حسابدار شبکه بهداشت ما با دیپلم کل امور مالی غارت میکنه. رییس شبکه بهداشت آدم خوبی است ولی یکی از افراد اساسی فساد مالی است که حتی کاشی و سرامیک خونشو از اینجا تامین میکنه. ایرانی جماعت فاسد هستند. یه کمپین بزار ایرانی دست از فساد و پارتی بکش.

ممد 3 0 پاسخ 1400/1/20 -07:39

این تو غار بوده تازه اومده بیرون. ببم زان این 40 ساله که این جوریه بلکه بیشتر کشف کردی َ؟ یوقت نچای.

ایران 3 0 پاسخ 1400/1/20 -06:15

... بیایید یکبار برای همیشه لفظ آ..زاده حتی به زبان نیاریم .هیچ جا ننویسیم.بکار نبریم.بریده باد زبانی که بگوید.بشکند قلمی که بنویسد. فقط و فقط : " حرام زاده " ... نگاه کنید ، خداوکیلی چقدر رسا ، برازنده ، بچسب و لایق این بی شرفهاست.

بیچاره مردم 3 0 پاسخ 1400/1/20 -02:35

ای وای حکومتهای قبلی چقدر بد بودند و ظالم!!!! حکومت به این خوبی ما مردم لیاقت این روحانیهارو نداریم!!!!!!!!!!!

من 4 0 پاسخ 1400/1/20 -01:25

جناب ریس قوه قضاییه ورود کنند فساد داخل شرکتهای بزرگ هست رانت و همه چیز

مجید 9 0 پاسخ 1400/1/19 -23:57

بحرحال یه سفره عظیمی پهن کردن میخورن و میبرن شکایت اگه دارید پیش خدا بگید مردم حقشون همینه والسلام

م.سچ 6 1 پاسخ 1400/1/19 -23:23

برای اینگونه افراد نباید از کلمه آقازاده استفاده کرد چون آقا زاده کسی است که لقمه حلال خورده و خدا ترس خواهد بود ولی آدمهای حرام لقمه خورده جرات چنین کارهایی را دارند.

لعنت خداوند بر مشکل سازان 4 0 پاسخ 1400/1/19 -22:21

چرا عجیب ، خیلی واضح بود و هست ، نه خودرو بلکه سکه و مسکن و دلار!!!

ایرانی 7 0 پاسخ 1400/1/19 -18:58

پس حالا معلوم شد . که چرا کشور ایران روزگاری وسیع و اندازه شیر بوده ...... وحالا تبدیل به گربه شده ؟؟؟؟؟ چون در دوره هایی از 2542 سال قبل . حاکمان فاسد مردم را با غارت و چپاول اموال عمومی . بی انگیزه نموده و برای دفاع از کشور بی تفاوت می ساختند . « حسین وای »

کبلاقا 6 0 پاسخ 1400/1/19 -18:36

این مملکت مال آقایونه دیگه مگه تا حالا نمی دونستید خاک تو سرتون کنن. این هم شده خبر!!!!! ولی دیگه حرف نزننین جیزززززززززز. برین خونه هاتون کرونا میاد شما را میخوره.

سهیلی 7 1 پاسخ 1400/1/19 -17:38

اقایان گاندو ساز سفارشی ، اگر در پی حق وعدالت هستید بیایید از این کیس ها وهزینه های هزار میلیاردی اقازاده ها بر صنعت خودرو فیلم بسازیداگر مرد هستید؟

صدرا 9 0 پاسخ 1400/1/19 -17:33

اقا زاده ها سالانه هزار میلیارد هزینه اضافه بر صنعت خودروی کشور تحمیل می کنند ؟! این سخن یک فرد عادی نیست سخن یک کارشناس صنعت خودرو است ، تازه متوجه شدم که چطورقیمت پراید ۲ میلیون وپانصد هزار تومانی شده یکصد وبیست میلیون تومان وباز خودرو سازها مدعی اند که ضرر می دهند ودلالی بنام رضا شیوا هفتگی بر قیمت خودرو می افزاید. اما کجا باید برخورد کنند ؟ اغلب حواله می دهند به قیامت .

سعیدی 8 0 پاسخ 1400/1/19 -17:12

حالا اگر این اغا زاده های ژن جهش یافته وبرگزیده و نجیب زاده واز طائفه نجبا ، تخصصی هم داشته باشند قابل اغماضه ، در زمان احمدی نژاد اغایی ۲۵ ساله بنام مهرداد بذرپاش اول شد معاون رئیس جمهور بعد بدون داشتن کوچکترین تخصص شد مدیر گروه خودرو سازی سایپا !؟ واز همه جالبتر او که فکر می کرد این صنعت خودرو سازی به او واهل وتبارش به ارث رسیده مداح دیپلمه ای به نام حدادیان را معاون خود در ان شرکت خودرو سازی کرد !!!؟؟؟ قصه ای که اگر برای بربر های افریقا هم تعریف کنی از خنده بیهوش می شوند وباز جالب تر ان که ان مهرداد بذرپاش اینک بدون داشتن کوچکترین تجربه رئیس دیوان محاسبات کشور است وحساب و کتاب خلق ودولتیان وکارگزاران را بررسی و وارسی می کند که کسی مرتکب خلافی نشده باشد مثلا !؟

حسین 7 0 پاسخ 1400/1/19 -16:55

ایناداعش هستندمردم رابه کشتن میدن

فرداد 13 0 پاسخ 1400/1/19 -16:54

در کره جنوبی رئیس جمهورقبلی اش که خانمی بود به خاطر حمایت وسفارش یکی از دوستانش از کار بر کنار وسپس دستگیر وبه بیست سال زندان محکوم شد ، جالبه هرچه بر پیشانی قضات دادگاهش نگاه کردم هیچ اثری از سجده وسیاهی چون پیشانی رضا مطلبی کاشانی که به برخی خانه هدیه می دهد نبود . مسئولین کشور ما همه را به زهد وصبر واستقامت واشکنه خوری دعوت می کنند اما خانه های نود درصدشان در بالای شهر است ، فرزندانش هرکدام سربازی را با عنوان امریه در محل کار پدر گذرانده وفرزندان کوخ نشینان در سرحدات ومرزها ، فرزند هنوز خدمت سربازی اش تمام نشده شاغل می شود و ان هم رئیس و معاون وزیر و معاون استاندار و رئیس ایران خودرو و.... .

یکی از مردم 1400/1/20 -02:41

هزار رحمت به شیری که خوردی تا حرف حق بزنی

سهرابی 7 3 پاسخ 1400/1/19 -16:38

به فرزند یکی از اقوام که نماز خوان هم بود گفتم که چرا مخالف نظام شده ای ؟ گفت از روزی که این همه نفاق و دورویی وحیله ازبرخی از مروجان دین ومدعیاندروغین انقلابی گری دیدم تصمیم گرفتم هرچه انها می کنند ومی گویند من عکسش عمل کنم . او ادامه داد من ۳۷ سال دارم و یکسال است که نامزد کرده ام اما قادر به تامین هزینه ازدواج واجاره یک واحد پنجاه متری نیستم اما اقای شمخانی برج هزار میلیاردی در ولنجک دارد ودامادش ان برج معروف در لواسان که دو طبقه اش را شهرداری تخریب کرد و یا زمین های چند هزار متری غصبی بیت المال توسط خانواده های حداد و قالیباف واحمد توکلی وجاسبی و پناهیا ن و... که به اسم کار فرهنگی تصاحب ودر ان تجارت خانه راه انداخته اند . این فقط نمونه های کوچکی ازعدالت این کارگزارانی است که صبح تا شام مرگ بر امریکا می گویند وپیشانی نفاق انها سیاه از عبادت .

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1400/1/19 -16:36

هر ریالی که بی دلیل از مردم گرفته شود امیدوارم بحق این وقت عزیز

ناشناس 7 1 پاسخ 1400/1/19 -15:41

با این فساد ها و اختلاس ها و عدم قانون این کشور بجای نخواهد رسید

کاربر ناشناس 5 0 پاسخ 1400/1/19 -14:59

اگر بی عرضه هستید نمی توانید پس هری

شهلا 7 0 پاسخ 1400/1/19 -14:58

دقیقا درست میگن من خودم در صنعت خودروسازی کار میگردم این موضوع مخصوصا بعد از دوره احمدی نژاد خیلی خیلی بدتر شد امروز که با شما صحبت میکنم بدون اعراق حدود 60 تا 70 درصد پرسنل خودروسازها همین آقازاده ها هستند. قسمت مضحک ماجرا از اینجا شروع میشه که در بدو استخدام اصلا به پستهای کارشناسی راضی نمی شوند و حتما باید در پستهای مدیریتی مشغول شوند. تو تمام این سالها هر چقدر فکر کردم آخه لیسانس جغرافیا و تاریخ چه ربطی به خودروسازی داره متوجه نشدم از این دست مسائل تا دلتون بخواد متاسفانه در خودروسازی ها الی ماشاءاله وجود داره

کاربر ناشناس 7 0 پاسخ 1400/1/19 -14:58

ما نمی دانیم که باید چکار کنیم از دست این مسؤلین بی بخار اگر نمی توانید کشور را اداره کنید چرا مردم را اسیر خوتان کردید هر روز یک مشکلی هست از قیمت مرغ تا کمرک صنعت و زمین خواری خام فروشی رشوه. فحشا منکرات گرانی

بی نام 9 0 پاسخ 1400/1/19 -14:12

لعنت برشما کثیف ها که دم از ایمان و دین می زنید لعنت حقوقی که می گیرید ازگوشت سگ نجس تر به خانوادهتان میدهید مردم در رنج وبدبختی اقای قوه قضایه کجایید عدلت کجاست انسانیت کجاست باید به این اقازاده هایی که از بیتالمال دزدی می کنند اعدام شوند

بینا 19 0 پاسخ 1400/1/19 -13:31

کدام سیستم این مملکت این گونه نیست ، سراسر کشو ر فساد برداشته

ناشناس 16 0 پاسخ 1400/1/19 -13:03

جالبه میدونن کیان ولی زورشون بهشون نمیرسه

پرویز 23 0 پاسخ 1400/1/19 -12:58

عزیزی پرسیده که چراصدای ناظرین درنمیآد؟ دقیقا مشکل همینجاست که یا بستگان ناظرین درهمین کارخانه هاست واگرهم نیست تاظرین فاسدند وجیره خوار همین افرادند.

مورچه 16 0 پاسخ 1400/1/19 -12:11

دم زالوزاده گرم که پاجای پای پدرانشان گذاشتن پدران زالوزاده ها لقمه های الوده ب چرک وخون مردم دردهان خانواده هایشان گذاشتن .حافظ گفته .اسب بدنیکونگردد چونکه بنیادش خراست ردپای زالو زاده اصلی رادر وزارت صمت دنبال کنید

reza 1400/1/19 -13:47

زالو زاده نه . حروم زاده

یکی از مردم 1400/1/20 -02:45

اینها دارن حرام میخورن پس چرا تمام عمر ما داریم تاوان پس میدیم؟...چون سکوت کردیم یا حمایت؟ً!!!

ب یکی.ازمردم 1400/1/20 -14:47

سکوت نکن حمایت نکن حق گرفتنی است نه دادنی

من 12 0 پاسخ 1400/1/19 -12:08

بهتره بگین عن آقا زاده

ایر 19 0 پاسخ 1400/1/19 -11:13

بدبختی مردم از همین اقا زادهاست جیبشان پر که نمیشه ۸سال مردم جنگیدن اینها در امان بودن برای تحصیل در خارج. حالا هم جیب مردم را خالی می کنند بعد میگن ما مسلمانیم

محمود 1400/1/19 -12:29

اینجا در این مملکت اقایان بالا نشین داعیه حکومت عدل علی دارند

ناشناس 21 0 پاسخ 1400/1/19 -10:53

مملکت را غارت و ویران کردند ما 15 سال دنبال کار هستیم

امیر 47 1 پاسخ 1400/1/19 -10:03

تنها کس که ایران رو رو به جلو فرستاد رضا خان بود روحش شاد کار هر کس نیست خرمن کوفتن گاو نر می‌خواهد و مرد کهن

کاربر ناشناس 13 1 پاسخ 1400/1/19 -10:02

دنیای گرگ ومیش. بردوباخت

خان 16 0 پاسخ 1400/1/19 -09:51

عجیب ؟؟ اگر نباشد عجیب هست

ناشناس 33 0 پاسخ 1400/1/19 -09:41

مارا به رخت و چوب شبانی فریفته اند * این گرگها سالهاست با گله اشنا ست*

یکی از مردم 1400/1/20 -02:46

میدونستید این شعر رو هم از کتاب درسی حذف کردند؟!

123 20 0 پاسخ 1400/1/19 -09:29

بعد از این همه دزدی از قشر بدبخت بازم میگید رد پا؟؟؟

18 0 پاسخ 1400/1/19 -09:09

عجیب؟خیلیم عادیه

ناشناس 6 7 پاسخ 1400/1/19 -09:08

این عزیزانی که بنام آقا زاده نام میبرید وارثین راستین انقلاب هستند ومردم مدیون آنها هستند هزار میلیارد که چیزی نیست هزاران میلیار فدای یک تار موی ایم وارثین

یاور 1400/1/19 -11:03

عزیزان !!!! مذکور وارثان نسل اول صاحبان مملکت هستند که سال ۵۷ سند این سرزمین بنام انهاخورد و ۴۳ سال است سر سفره انقلاب مشغول نشخوار هستند .

ناشناس 1400/1/19 -12:04

این وارثین دزدی را از پدرانشان به ارث برده اند

علی 1400/1/19 -13:02

ناشناس عزیز حالت خوبه هرکه انقلاب کرد باید بشه صاحب مملکت و مردم رو از هر طریقی غارت کنه به نظرت ب این نمیگن نظام ستم و ظلم نه عزیز خیلی ها برا مملکت خون دادن والا وراثشون بجز در مواردی چیزی نصیبشون نشد خجالت بکش از حرفی ک میزنی اینایی هم ک دارن چپاول میکنن همونان ک در زمان جنگ اسلحه معامله میکردن و خون مردم جنگ زده رو تو شیشه میکردن

ناشناس 1400/1/19 -13:51

از ناشناس به علی آقا ،،،،،در مورد این انگلها چه باید گفت مگر این مملکت صاحب ندارد که هرجا میروی ردی از این یقه سفیدها که زمانی با ریش حالا با یقه سفیدی وکت شلوار شیره جان مردم را مینوشند کامنت من هم مزه ناله ونفرین درش نهفته

ایمان 1400/1/19 -15:06

علی آقا نظر های ناشناس کمی انسان رو به فکر می بره تا بهتر واقعیت این کشور رومتوجه باشیم در پاسخ هم گفته انگل به آقا زاده های نامرد

نام آشنا 16 0 پاسخ 1400/1/19 -08:43

چه کسی باید پاسخ گو باشد .

نام غریبه 1400/1/19 -14:45

کسانیکه هنوزهم مشتاق رای دادن هستن بایدپاسخگو باشن

یکی از مردم 1400/1/20 -02:48

اینها همه طلبکارند نه پاسخگو!

ناشناس 23 0 پاسخ 1400/1/19 -08:41

اونوقت توقع دارن ما بریم رای بدیم .

رحمان 10 0 پاسخ 1400/1/19 -08:40

بیخود به بنده خدا ها تهمت نزنید. ناراحت میشند. اینا از این کارها نمی کنند.

کریم 13 0 پاسخ 1400/1/19 -08:38

چه زود فهمیدید؟/؟؟؟؟؟

کاربر ناشناس 20 0 پاسخ 1400/1/19 -08:31

این گدازاده ها دزد زاده هستن معنی کلمه آقازاده رو خراب نکنین آقا زاده یعنی آدم چشم و دل سیر یعنی کسی که انسانه و به زیر دستها توجه داره یعنی اینقدر تو خونه پدر و مادرش نون حلال خورده که به خودش اجازه چنبره زدن روی مال مردم و بیت المال رو نمیده نیومده که از اموال مردم پولدار بشه این بی دینهایی که اسمشون در واقع دزد زاده و گدازاده هست روی مسئولین زمان پهلوی رو سفید کردن اونا براشون سیر شدن اتفاق می افتاد ولی این گدازاده ها اصلا سیر نمیشن گشنگی کهنه دارن لعنت به ذات پلید و شیر حرامشون

کاربر ناشناس 15 0 پاسخ 1400/1/19 -08:24

الهی هر چی آقازاده دزدی تو این کشور هست نابود بشه مرگش از گشنگی باشه

...... 14 0 پاسخ 1400/1/19 -08:24

اگر خود رو سازها و شستا بررسی و پالایش گردند نیمی از مشکلات اقتصادی و اشتغال و تولید کشور حل میشود....

محمد 15 0 پاسخ 1400/1/19 -08:19

نفت بد تر از خود رو است برنامه و بودجه که حقوق اول در کشور دارند از این دو بد تر سازمان های نظارتی ما توان مقابله با فساد را ندارند یک کلام

یه نفر 1400/1/20 -02:49

خودشون توزیع کننده فسادند شما کجای کاری عزیز؟!

ایرانی 27 0 پاسخ 1400/1/19 -07:35

آقا بزن زیر باسنش بنداز بیرون،چرا میگید یه بار عمل کنید ملت با شماست.این نماینده ها خودشون کارایی ندارن فامیلاشون دیگه چی میگن

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks