رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد:

افشای جزئیاتی مهم از خسارت‌های حادثه نطنز/ ویدئو


24 فروردین 1400 - 12:09
60754a9d8cd99_2021-04-13_12-09
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درباره حمله به تاسیسات هسته ای نطنز گفت:‌ در اتفاق اخیر چندین هزار سانتریفیوژ از رده خارج شد.

علیرضا ‌زاکانی ادامه داد: بخشی از تاسیسات را برای تعمیر به خارج از کشور می‌فرستند و آن قطعات با ۳۰۰ پوند مواد منفجره بر می‌گردد و سیستم امنیتی توجهی نمی‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اخیرا نمایندگان از برخی تاسیسات بازدید داشتند؛ بعد از بازدید از میزان خسارات وارد شده خون گریه می کردند. بخشی از تأسیسات کاملاً تعطیل شده و از بین رفته است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درباره حمله به تاسیسات هسته ای نطنز گفت:‌ در اتفاق اخیر چندین هزار سانتریفیوژ از رده خارج شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

24 فروردین 1400 - 12:09

علیرضا ‌زاکانی ادامه داد: بخشی از تاسیسات را برای تعمیر به خارج از کشور می‌فرستند و آن قطعات با ۳۰۰ پوند مواد منفجره بر می‌گردد و سیستم امنیتی توجهی نمی‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اخیرا نمایندگان از برخی تاسیسات بازدید داشتند؛ بعد از بازدید از میزان خسارات وارد شده خون گریه می کردند. بخشی از تأسیسات کاملاً تعطیل شده و از بین رفته است.

منبع: صداوسیما

66

نظرات 33
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
Amin 1 0 پاسخ 1400/1/25 -00:57

یعنی خاک برسرتون، پس چه غلطی دارین میکنین تو این مملکت...

میثم 7 5 پاسخ 1400/1/24 -18:03

هنوز نمیخوان بفهمند که بابا دیگه شما نمیتونید مملکت اداره کنید قبل اینکه بدید به چینی ها بدید دست جوانان دهه شصت البته ته از جنس خودتون

جواد ملکی 4 12 پاسخ 1400/1/24 -18:02

مطالباتِ مردمی: ۱. عزل رئیس سازمان انرژی اتمی ۲. اصلاحات اساسی در حراست از تأسیسات هسته‌ای ۳. جهش در فعالیت‌های غنی‌سازی در سایت فردو ۴. توسعه سریع فعالیت‌های حوزه آب سنگین ۴. توقف مذاکرات وین ۵. عملیات فوری علیه منافع اسرائیل در هر جای ممکن (زمان مناسب الان است!)

اسرار 6 1 پاسخ 1400/1/24 -17:56

تو گفتی ولی ساده ها باور کنند .

دن کیشوت 6 2 پاسخ 1400/1/24 -17:46

این فیلمها تکراری شده، به فکر ساختن یک فیلم جدید باشید برای سرگرم کردن مردم، ملت به زودی شاهد خواهند بود که جنابعالی با همانهایی که منتقدشان هستی، دست در دست هم و برهنه، مشغول قدم زدن در سواحل کالیفرنیا هستید

وامدار 6 4 پاسخ 1400/1/24 -17:45

احمدی نژادبیاد بایدازایران فرارکنید

دانا 1400/1/24 -19:24

آقای احمدی نژاد هم ۸ سال در این سیستم رئیس جمهور بوده اند.آزموده را آزمودن خطاست.

محمد 5 6 پاسخ 1400/1/24 -17:39

نتیجه نظارت های آژانس یعنی این. لو دادن اطلاعات داخل و ایجاد اختلال

ناشناس 2 3 پاسخ 1400/1/24 -17:19

جواب داده شود با موشک تاسیسات هسته ای نابود کرد تا جرات تکرار چنین چیزی نباشد اگر راست می گویند دولتمرادن امضا پروتکل الحاقی این مضراتش

یاور 8 5 پاسخ 1400/1/24 -16:55

چقدر به این غربیها اعتماد می کنید ؟! والا در غرب خبری نیست . دل و جرات داشته باشید ، رو پای خودتان بایستید . شما هم تلافی کنید ، نیروگاه دیمونای اسرائیل و بقیه نیروگاهها و سایت های اسرائیل رو بزنید ، تعارف تا کی !!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگر ضربه محکم و متقابل و جانانه نزنید، باز هم دشمن جری تر می شود .

به یاور 1400/1/24 -18:03

احسنت وسط مذاکره حمله به تاسیسات کردند بعد آقایون دنبال احیای برجام هستند!!!!!! اسرائیل با خودشونه چرا غرب زده ها نمی فهمند؟

.... 12 10 پاسخ 1400/1/24 -16:35

همش مقصر شما ست حالا خوب شد کلی پول مردم بدبخت دود شد رفت حالا بیاید بگویید هسته هسته‌ای وپز بدهید

بازنشسته 12 4 پاسخ 1400/1/24 -15:56

,وقتی که عرضه کاری را ندارید . دزدکی خارجی ها باید برایتان انجام دهند . غلط می کنید دنبال ان میروید...

قنبر 9 8 پاسخ 1400/1/24 -15:41

این لاشی دنبال ماهی گرفتن خودش از این اب گل آلوده! امنیتی ها دوستان خودتون هستند.

ربیع 22 2 پاسخ 1400/1/24 -15:29

بجای خون گریه کردن به وظیفه قانونیتان که مواخذه و استیضاح مسببین و کسانی که در انجام تکالیف خود کوتاهی نموده اند بپردازید تا کی مصلحت اندیشی کاذب؟؟؟؟؟؟

داریوش 1400/1/24 -18:04

فقط محاکمه دولتی هایی مثل ظریف وصالحی وروحانی.

... 25 7 پاسخ 1400/1/24 -15:18

احمقهای نادان تا کی میخواهید سرمایه این مردم را به خاطر خریت خودتان به باد بدهید. دوباره میلیاردها پول این مردم رو برید سانترفیوژ بخرید ، تا یک حرامزاده دیگر مثل خودتان ، اونا رو از بین ببره. چه بازی جالب و کثیفی راه انداخته اید.

کامبیز 1400/1/24 -18:07

بله باید از دولتی های خبیث هسته ای گرفته بشه تا مردم سود هسته ای رو ببینند!!!!

رضا 19 2 پاسخ 1400/1/24 -15:17

خدا لعنت کنه هرچی خیانت کاره

کریم احمدی 8 3 پاسخ 1400/1/24 -14:52

به قول دوستان گاندو کجا بود؟ همیشه از داخل ضربه میخوریم دوستان داخلی خیانت میکنن به خاطر پول و اینکه وقتی بخواد توافقی بشه ضرر یورویی نبینن

ناشناس 9 4 پاسخ 1400/1/24 -14:47

گاندو سریال خوبی است،ولی وزارت اطلاعات بجای مشغول شدن به ساخت وایده سریال باید جوابگوی اتفاقات اخیر باشد چندین مرتبه حمله سایبری به تأسیسات هسته ای شهدای هسته ای اخیرأ فخری زاد حتی کشتیرانی ایران که نا امن شده وهر روز خبری از حمله به یک کشتی ایرانی میرسد حتی اسرائیل گستاخانه محل تجمع نیروهای ایرانی در سوریه را میزند ،،،یعنی خلع ایجاد شده به واسطه شهادت سردار همه دورانها شهیدسلیمانی عزیز اینهمه مهم است که ایران نه میتواند از خود دفاع کند ونه می تواند پاسخ دهد

دست راست محمود پاکدست خادم ملت 8 2 پاسخ 1400/1/24 -14:40

الان طلب کار هم شدید.؟؟نماینده های مجلس کارشون به بیمارستان کشید اینقدر خون گریه کردند.

جهانپور 12 1 پاسخ 1400/1/24 -14:38

این دولت با چه زبونی بگه ،خیانتکار هست ؟

محمدی 5 2 پاسخ 1400/1/24 -14:31

چرا خون گریه می کنن فکر اساسی برای نیروهای امنیتی انجام بدین که اینقدر دسته گل به آب ندن بس کنید این همه تفرقه و کینه توزی داخلی را

به محمدی 1400/1/24 -18:06

تا وقتی عراقچی وظریف عشق مذاکره رو داریم فایده نداره!!!

یوناس 7 3 پاسخ 1400/1/24 -14:30

دولتی که دست نااهلان و نامحرمان هست همچین اتفاقاتی عادی هست

.. 1400/1/24 -17:49

زمان احمدی نژاد هم خرابکاری بیشتر بود هم کلی از دانشمندان ما را ترور کردند آن موقع نفوذی نبودن

سید محسن موسوی 7 0 پاسخ 1400/1/24 -14:25

بسمه تعالی با سلام خدا خیرتون بده اقلا شما اخبار را منعکس می کنید صدا سیما و خبرگزاریهای دیگه که لال شدند و خبر درست اینهمه دم از مردم و ملت میزنند همه دروغ و دو روییه این خیانت ها باعث میشه مردم اخبارشون را از دشمنان کشور بگیرند و اونها هم که مغرضانه و خبیثانه اخبار را منتشر می کنند این عدم اطلاع رسانی خیانت به مردم است و ترک فعل واقعی که جرم هست همینه

8 1 پاسخ 1400/1/24 -14:15

همه چیز در ایران طبل توخالی است.

ali 7 2 پاسخ 1400/1/24 -14:08

ببین دشمن چقدر زرنگه !! حواس مردم رو پرت کردن به مرغ , گوشت , نان , اقلام ماه مبارک رمضان که باید همه گرانتر شود , بنزین , زولبیا بامیه ,اجاره مسکن , بیکاری , واکسن کرونا و ... و یکهو از پشت دشمن صهیونیستی آمریکائی سعودی و ... به ما حمله کردند تا ما را از حق مسلم خود دور کنند .

علی عبدالهی 2 1 پاسخ 1400/1/24 -14:00

اینا خون مردم

Majid Hesampour 7 0 پاسخ 1400/1/24 -13:54

واقعا خجالت داره تا دیروز میگفتن نقص فنی الان شد مواد منفجر ه خراب کاری دروغ که استخوان نیست در گلوی آقایان گیر کند

محسن 5 2 پاسخ 1400/1/24 -13:46

وقتی افراد نفوذی تا نزدیک وزیر شدن پست میگیرند و بری تا دست راست رئیس قوه قضائیه پیش می‌رود و..... به ایجا می‌رسیم که نظام جمهوری اسلامی نیازمند خانه تکانی اساسی در مورد مدیریت ها ومسئولان کشور است.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks