جام حذفی کاندیداهای اصلاح‌طلب / کدام نامزدها رد می‌شوند، کدام‌ کاندیداها تایید خواهند شد؟


19 اردیبهشت 1400 - 00:35
6096ef1accc46_2021-05-09_00-35
روزنامه "سازندگی" بر اساس مصوبه جدید شورای نگهبان وضعیت نامزدهای احتمالی اصلاح‌طلبان را بررسی کرده است.

در طرح روی جلد این روزنامه، رنگ سبز، یعنی مشکل تاییدصلاحیت ندارند، رنگ قرمز یعنی ردصلاحیت می‌شوند و رنگ آبی به آن معناست که لب مرز هستند و باید اسناد و مدارک ارائه دهند.

به این ترتیب در تفسیر جدید شورای نگهبان، هنوز بسیاری از نامزدهای اصلاح‌طلب شانس تاییدصلاحیت دارند که مهمترین آنها محمدجواد ظریف و اسحاق جهانگیری است.

روزنامه "سازندگی" بر اساس مصوبه جدید شورای نگهبان وضعیت نامزدهای احتمالی اصلاح‌طلبان را بررسی کرده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6096ef1accc46_2021-05-09_00-35
19 اردیبهشت 1400 - 00:35

در طرح روی جلد این روزنامه، رنگ سبز، یعنی مشکل تاییدصلاحیت ندارند، رنگ قرمز یعنی ردصلاحیت می‌شوند و رنگ آبی به آن معناست که لب مرز هستند و باید اسناد و مدارک ارائه دهند.

به این ترتیب در تفسیر جدید شورای نگهبان، هنوز بسیاری از نامزدهای اصلاح‌طلب شانس تاییدصلاحیت دارند که مهمترین آنها محمدجواد ظریف و اسحاق جهانگیری است.

17

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مورچه 0 0 پاسخ 1400/2/19 -15:03

این بچه بازیهاچی ازخودتون درمیاریدتیتراز ثروت برباد رفته مردم بزنید ۴۳سال اختلاس ورانتخواری چه شد مردم توسط همینا غارت شدن هم اصولگرا ها رای بی رای

احمد 0 0 پاسخ 1400/2/19 -13:56

به اندازه کافی تو دوره قبلی سر مردم کلاه گذاشتید جمع کنید این مسخره بازیا رو تمام سرمایمونا ازمون گرفتید

پرتوی 0 0 پاسخ 1400/2/19 -13:45

اصلاحات مرد تمام .

وحید 0 0 پاسخ 1400/2/19 -13:19

مردم چشم و گوشتون رو باز کنید تو این 8 سال چیزی مونده که مردم براش صف نکشند چیزی مونده که 100 درصد افزایش قیمت نخوره لعنت به این دول ودست نشانده هاش

گروگان اخمخ 3 1 پاسخ 1400/2/19 -12:23

یعنی خر بشیم رای بدیم دوباره؟ ساندیسم گرون شده اخه.این همه ساندیس چقدر میشه

داریوش 3 1 پاسخ 1400/2/19 -12:07

سرمایه های اسرائیل در ایران باز چه نقشه ای دارند؟دولت بنفش کافی نبود؟تحریم ها رو برداشتند؟اقتصاد خوب شد؟آقا زاده هاشون کار پیدا کردند؟

محمد 0 2 پاسخ 1400/2/19 -11:51

ظریف می ماند

علی 0 0 پاسخ 1400/2/19 -11:26

باز مردم فریب اینا میخورن خدایا ریشه اصلاحات بکن نابودشون کن دیگه مردم ازیک سوراخ دوبار گزیده نشن...

ب 1 0 پاسخ 1400/2/19 -11:24

نه اصلاح طلب نه اصوگرا حال روز امروز مملکت نتیجه تفکر این دو حز ب است

پدرام 0 0 پاسخ 1400/2/19 -10:33

حزب اصلاح طلب داره به حزب برانداز تبدیل میشه پس جایی در معادلات نخواهد داشت

دن کیشوت 10 0 پاسخ 1400/2/19 -09:58

چه گناهی کرده ایم که این همه مار و عقرب بر ما مسلط شده؟

.... 5 0 پاسخ 1400/2/19 -09:47

آخوندی هم رد صلاحیت میشه .

ناشناس 9 0 پاسخ 1400/2/19 -09:33

چه ظریف تایید صلاحیت بشه چه نشه رای بی رای مردم دوباره فریب فایل صوتی ساختگی نخورند این ها هموشون دستشون تو یه کاسه با عوام فریبی ساختگی فایل صوتی می خواهندمردم به صندوق رای بکشند نه به انتخابات

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks