اولین اظهارات احمدی نژاد بعد از رد صلاحیت شدن در انتخابات/ به زودی صحبت‌هایی خواهم کرد!


4 خرداد 1400 - 23:27
60ad4888b2ac3_2021-05-25_23-27
محمود احمدی نژاد در واکنش نسبت به عدم احراز صلاحیتش در انتخابات گفته است که به زودی صحبت هایی خواهد داشت.

انتخابات 1400 در 28 خرداد برگزار می شود و امروز نیز لیست تعدادی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری 1400 توسط وزارت کشور اعلام شد.

محمود احمدی نژاد نسبت به عدم احراز صلاحیتش در انتخابات ضمن انتقاد از این اتفاق، گفته است که به زودی صحبت هایی خواهد داشت. 

محمود احمدی نژاد در واکنش نسبت به عدم احراز صلاحیتش در انتخابات گفته است که به زودی صحبت هایی خواهد داشت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60ad4888b2ac3_2021-05-25_23-27
4 خرداد 1400 - 23:27

انتخابات 1400 در 28 خرداد برگزار می شود و امروز نیز لیست تعدادی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری 1400 توسط وزارت کشور اعلام شد.

محمود احمدی نژاد نسبت به عدم احراز صلاحیتش در انتخابات ضمن انتقاد از این اتفاق، گفته است که به زودی صحبت هایی خواهد داشت. 

منبع: رکنا

38

نظرات 121
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مم 0 0 پاسخ 1400/3/9 -23:53

نه قند دارم ن چایی احمدی جون کچایی

آرمان 0 0 پاسخ 1400/3/8 -22:31

آقا، عزیز ،فدای اون پناه بردنت به امام عصر.

محمد 0 0 پاسخ 1400/3/8 -11:12

خداوند عاقبت امرت رو ختم به خیر کند دکتر عجب آخری آوردی

امیر 1 0 پاسخ 1400/3/7 -07:59

سلام دکترمامنتظریم

جانباز آتش به اختیار 1 0 پاسخ 1400/3/6 -05:31

اونی که تو میخوای بگی دیگه تاریخ مصرفش گذشته

toork 2 0 پاسخ 1400/3/5 -19:39

اماده ایم عمر بفرما/طرفداران شمالی یه منطقه 1780 نفر اماده نظر جناب عالی.......

ناشناس 5 0 پاسخ 1400/3/5 -15:49

احمد جان تو که از استخر فرح استفاده نمی کردی تو که آن بالا بالا ها نمی ری نیاوران قیطریه ولنجک تو همش محله نارمک بودی توکه دختر پسر ت در کانادا آمریکا ؛لندن ؛پاریس نبودند تو که ارز ۴٢٠٠تومانی نگرفته بودی خلاف کردی مهر مسکن ساختی چندین هزار نفر را خانه دار کردی رد صلاحیت شما بخاطر همین کارها رد شدی خواهشا شما مثل همیشه پناه ببر به مردم توهم که دادش نداری پناه ببرد بخدا احمد جان مردم دوستت دارند از شرق تا غرب از شمال تا جنوب همه وهمه دوستت دارند

کاربر ناشناس 1400/3/5 -22:36

یک نفر می‌خواهد برای مردم کارکند نمی گذراند آنها برای خودشان رئیس جمهور تعیین می کنند مردم چه کاره اند موقع حرف زدن می گن مردم ولی درعمل مردم کی هست کجاست

یدالله علم انسانی 2 0 پاسخ 1400/3/5 -14:16

جناب احمدی نژادپته همه رابریزروی اب که مردم اگاه تر شوندمامیدانیم چه دروغهای به مردم گفتن اماصدایمان به گوش نمی رسد

آراد 1 0 پاسخ 1400/3/5 -14:10

بازم مي گم مي گم زود بگو بدونيم برگ برندت چيه ؟؟؟

شیخ 1 0 پاسخ 1400/3/5 -14:07

تنها شخصی که میتواند اقتصادکشورومردم راسروسامان دهد.دکتراحمدی نژادسلطان ایران میباشد مادشمنان کشورومردم نخواهد گذاشت

هالو 3 1 پاسخ 1400/3/5 -14:00

یاد آر از زمانی که بلندگو همین جماعت بودید و مردم را خس و خاشاک گفتید و کارها به نفع ایشان و به ضرر آینده مملکت کردید و در تریبون میگفتید آب و ... چه سخته روزگاری بر شماها خواهد گذشت اگر ذره ای ایرانی باشید.

عباس 1 2 پاسخ 1400/3/5 -13:56

مموتی جون تو دیگه مهره سوخته ای

مهران 0 1 پاسخ 1400/3/5 -13:11

مموتی - محموت

محمد 1 1 پاسخ 1400/3/5 -13:09

عزیزم یک مترپارچه میپیچیدی دورسرت قبول میشدی حالا۸ سال کمت بود دیگه بی خیال

ناشناس 1 1 پاسخ 1400/3/5 -13:07

استارت بدبختی این مملکت خود تو زدی .یارنه 45 کردی تو پاچه مردم پراید 8 تومنی کردی 20 تومن.

ابراهبم حامدی 3 0 پاسخ 1400/3/5 -12:54

دکتر احمدی نژاد شما خیلی محبوبتر از این حرفهایی در دل ملت .شما مثل خون در رگ ملت جاری هستی .عده ای کفتار صفت و نادان و جیره خور فکر میکنن با این کارها میتوانند محبوبیت شما را کم رنگ کنند ولی کور خوندن و ای ارزو را به گور خواهند برد

حسین 1 0 پاسخ 1400/3/5 -12:48

همین الان شوک وارد شده .گرانی داره دوباره اتیش میگیره .خداکنه مردم خوب فکر کنن و به مهرعلیزاده رای بدن.

محمود 4 13 پاسخ 1400/3/5 -12:29

اصلاحیه سلام مگه حرفی باقی مانده در ۸ سالی که رئیس جمهور بودید هر کاری که دلت خواست انجام دادی و در ۸ سالی که رئیس جمهور نبودی هرچه دلت خواسته گفته ای مگر اینکه اسرار نظام را لو بدی که ..... بهترین راه این است که ۸ سال دیگه صبر کنی تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد

ایرانی 26 4 پاسخ 1400/3/5 -12:03

احمدی نژاد به سه کار ماندگار ، مسکن مهر - یارانه - سهام عدالت ماندگار ترین شخصیت انقلاب اسلامی در تاریخ خواهد درخشید . اما اعضای شورای نگهبان چی از خود به یادگار گذاشته ؟؟؟؟؟؟؟بیچاره ها روسیاه هر دو دنیا هستند...

رضا 1400/3/8 -22:46

هر سه تا پروژه كه اسم بردي پروژه هاي شكست خورده و متهجر بودند

محمود 1 25 پاسخ 1400/3/5 -11:31

سلام مگه حرفی باقی مانده در ۸ سالی که رئیس جمهور بودید هر کاری که دلت خواست انجام دادی و در ۸ سالی که رئیس جمهور نبودی هرچه دلت خواسته گفته ای مگر اینکه اسرار محرمانه نظام را لو بدی که یهویی آرام سرت را از تنت جدا می کنند. بهترین راه این است که ۸ سال دیگه صبر کنی تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد

سید 32 4 پاسخ 1400/3/5 -11:27

درود بر رئیس جمهور مردمی. بهار و عدالت که بعد ۸سال صدارت علیرغم مخالفتهای مجلس با او. بخاطر خدماتش ملت هنوز دوسش دارن و اگر امده بود اکثریت ارا را جمع میکرد.شایدبرای همین رد صلاحیت شد.خدا پشت و پناهت واقعا لیاقت معاون اولی را دارد

اشکان 26 4 پاسخ 1400/3/5 -11:25

مطمئنا احمدی نژاد هر چقدم که بد باشه از این روحانی و ریسی و دیگران صدهزار بار بهتره. شجاع و نترس و مردمی

ناشناس 2 5 پاسخ 1400/3/5 -11:20

اقای دکتر بزودی ضرف دو سه روز اینده مثل زمان اقای هاشمی رفسنجانی دستورات بررسی مجدد به شورای نگهبان صادر میشود و شما و اقای لاریجانی و اقای جهانگیری مورد تائید قرار میگیرید و طبق سنوات گذشته چهار نفره با اقای رئیسی میروید برای جمع اوری ارا این پروسه بخاطر این بود که هم تون بدانید و اگاه باشید دو چشم بسیار حساس در تمام این 4 سال و 8 سال مراقب رفتار و کردار و گفتار شما هست همینطور که شما را به کارزار اورد همینطور هم با سه سوت صندلی پاستور را از زیر پای شما میکشد هوشیار باشید

حاج فضیل 1400/3/5 -13:41

چی چی زدی که تو ابرها هستی به اندازه ی که نشستی دستور صادر میکنی؟ توپ توپ هستیا ناقلا .ولی بخاطر اینکه خنک بشی، باید بگم رای بی رای خودتی

داور 14 0 پاسخ 1400/3/5 -10:41

فقط دکتر

رضل 0 1 پاسخ 1400/3/5 -10:33

خدا کنه فتنه نکنی

علی 1 2 پاسخ 1400/3/5 -10:27

سلام، اقای احمدی نژاد،شما هشت سال ریس جمهور بودین،برای قشرکارگروبازنشسته ها وجواناهای بیکار،هیچ کاری نکردین، هرکی بخواد بیاد ما همین مشکلات داریم خیالتون راحت،

حمید 0 1 پاسخ 1400/3/5 -10:26

ان شا الله خداوند محمود جون رو شفا بده!

نامور 1 3 پاسخ 1400/3/5 -10:02

آقای احمدی نژاد به خدا اگر خودت الان شورای نگهبان دستت بود، محمود احمدی نژاد که به نوعی اپوزوسیون محسوب میشه رو هرگز تائید صلاحیت نمی کردی. صحبتهای سال 88 خودت یادت رفته؟؟؟؟

مورچه 3 2 پاسخ 1400/3/5 -09:56

حق بااحمدی نژاداست ایشان نمیخواست دراین دوره شرکت کند اما شخصی ازاقای امدی نژاد خواهش کرد دراین دوره شرکت کند .ایناخواستن ایشان راکوچک کنند اما بدانید کسی راکه خداجان بزرگ کند ومحبوب دلها کند بنده گان شیطان کاره ای نیستن تنها کسیکه درایران حقیقت رامیگویداحمدی نژاداست محبوب فرودستان

محمود 0 2 پاسخ 1400/3/5 -09:49

همه باید نظر شورا نگهبان را بپذیرند اگر هدفشان خدمت است

زززز 1 1 پاسخ 1400/3/5 -09:44

وای کشتی تومارو هی بگم بگم بترک بگو زبر

ناشناس 1 0 پاسخ 1400/3/5 -09:43

خیلی چیزها اعلام کرده می دانم ولی مواظب باش آقای احمدی نژاد که بلای سرتان نیاورند هرچی می دانی به ملت بگو مردم حمایت می کنند واز هر نظر مردم دوست دارند.

وحید 0 1 پاسخ 1400/3/5 -09:35

اینکه همه چیز تشریفاتی هستش جای خود. اگر احمدی نژاد در مناظرات بود حداقل یه مدتی سوژه برای خندیدن داشتیم. و البته رو شدن بیشتر دست نامزدهای ریاست جمهوری (مسئولین) برای مردم بودیم.

حسین 0 2 پاسخ 1400/3/5 -09:23

آقای احمدی نژاد ، با موضع گیری هات و حرفات نشون دادی مدارج طی شده شما در سطوح مختلف تا ریاست جمهوری اشتباه بوده حد شما یک کارمند معمولی در دوایر دولتی است . از تخریب شهرداری و سازمان برنامه و بودجه کشور بگیر و ارتباط با رمالان و...همه نشان و گواه است .

ایرانی 0 1 پاسخ 1400/3/5 -09:22

بابا بیخیال شو دیگه چقدر تحویل میگیری خودتو!

ناشناس 0 1 پاسخ 1400/3/5 -09:12

دوباره دوره بگم بگم شروع شد، آقا چند ساله مي خواي بگي نمي گي، يا حرفي نداري يا خودتم شريك دزدي

کاربر ناشناس 8 28 پاسخ 1400/3/5 -09:05

اطرافیانت شما را گول زدنند با صحبت هایت من موسقی گوش میدهم من فلان کار می کنم من با فلان امام در رابطه هستم

محمد عزیزی 28 9 پاسخ 1400/3/5 -08:31

دنیا دار مکافاته احمدی نژاد روزی به زور ریس جمهور کردن الان به زور نمی خوان ریس جمهور بشه

الن 1400/3/5 -11:03

احتمالا نظرش به نظر برخی نزدیک نیست!!!

مهرداد سربندی 9 22 پاسخ 1400/3/5 -08:29

آقای احمدی نژاد بیا یکبار تو عمرت برای خاطر خدا قدم بدار و مردانگی کن. اگه ادعا داری که 30 میلیون رای پشت سرت است . مرد باش و به همه سینه چاکانت بگو برای مقابل با ظلم شورای نگهبان همه با هم به مهر علی زاده رای میدهیم. خدا وکیلی اجازه نده رئیسی در رقابت با خودش برنده بشه. اگه حامیان تو و حامیان اصلاحات برای زمین زدن دشمن مشترک با هم متحد شوند کمر اصولگرا ی انحصار طلب شکسته می شود و تا هشت سال دیگر اثری از این جماعت دنیا پرست باقی نخواهد ماند. هشت سال بعد هم بجای این جماعت شورای نگهبان. جوانان مومن نشسته اند.

حیدر 1400/3/5 -11:40

مهرعلیزاده دولت سوم روحانی است آیا دو دوره رفاه و آسایش و آرامش کافی نیست.

ناشناس 1400/3/5 -11:43

کسی که به فکر پیر وزی حزب و فرقه خودش است حرف از مردی ومردانگی نمی‌زند شما فرقه گرایان فقط و فقط به منافع خود فکر می کنید مردم متوسط به پایین هم با گرفتاریها و مصیبت‌هایی که اصولگرایان قرون وسطایی و اصلاح طلبان به اصطلاح. روشنفکر برا یشان به ارمغان آورده آند دست و پنجه نرم میکنند فردی مثل من شما ی عادی چه خدمتی به مردم کرده ایم که بایدبه کسی که این همه خدمت به مردم محروم کرده بتازیم احمدی هم مثل سایر مسیولین مملکتی قطعا است اشتباهاتی هم داشته معصوم که نیست حالا تو مردانگی در ایشان را فقط حمایت از هم حزبی خودت میدانی البته من کامنت های شما را در این خبرگزاری زیاد دیدم و منتظر توهین‌های شما به عنوان یک روشنفکر هستم و. این هم بدان به خداوند خدا احمدی نژاد هیچ قدمی و کاری برای من انجام نداده همینکه مسکن مهری برای هموطنان عزیزم ساخت که در هیچکدام از دولت ها سابقه ندارد خدارا شاکریم .

مهرداد سربندی 1400/3/5 -18:26

پاسخ به ناشناس من که چیز بدی نگفتم . میگم حالا که شورای نگهبان به مردم ظلم می کنه . رجالی که فکر می کنند پایگاه مردمی دارند و زخمی ظلم شورای نگهبان هستند دست به دست هم بدهند و از حامیان خود بخواهند برای رهایی از انحصار طلبی اصولگرایان به آقای مهر علی زاده به عنوان تنها شانس موجود در میان نامزدها برای شکستن انحصار اصولگرایان رای دهند.

رسول 20 3 پاسخ 1400/3/5 -08:21

احمدی نژاد هرچقدر بدهم بود باز یه کارهایی برا ملت کرد که تو یاد خیلی ها مونده که خواهان داره هیچ رئیس جمهوری به غیر از احمدی نژاد تا به امروز کاری برای ملت نکرده.آقای رئیسی یعنی افتضاح

رضا 1400/3/8 -22:47

مثلا چيكار كرده الكي جو ميدي

دکتر سید 12 8 پاسخ 1400/3/5 -08:01

جناب آقای پروفسور احمدی نژاد متخصص در امور مدیریت جهانی است و باعث افتخار جهانیان می باشد و با آمدنش جهان را پر از رفاه و آرامش خواهد کرد!!

دانیال 8 1 پاسخ 1400/3/5 -08:00

آقا محمود ناراحت نباش حتماً قسمت نبوده رئیس جمهور بشی.

ناشناس 5 15 پاسخ 1400/3/5 -07:56

محمود احمدی نژاد نسبت به عدم احراز صلاحیتش در انتخابات ضمن انتقاد از این اتفاق، گفته است که به زودی صحبت هایی خواهد داشت. محمود جان از اونهایی که صحبت داشتندو بگور بردندویا خانه نشین شدند عبرت بگیرولال شو

ناشناس 1400/3/5 -11:48

آقای مسلمان ولایتی مگر تو میونی که او میخواد چی بگه که به وی توهین کیکنید دین و آیینی که با توهین وکینه همراه باشد فایده ای ندارد .یعنی ولایت به تو میگه اینطوری مدافع او باشید .

عبدالله ابی سَرَح 11 1 پاسخ 1400/3/5 -07:41

شورای نگهبان بخوبی میدونه ما ملت فراموشکاری هستیم. رییسی مباد و احتمالا با افزایش یارانه همه چیز فراموش میشه. اتاق فکر نظام کارشاخوب بلده!!!!!

ت 2 4 پاسخ 1400/3/5 -07:38

نظارت استصوابی خلاف قانون اساسی ، خلاف انقلاب مقدس 57 ، خلاف اصل ازادی انتخابات و اصل حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اصل قبول رای اکثریت می باشد. اگر قرار ملت این بود که همان نظام سابق بهتر بود هم اقتصاد بهتر بود و هم دین و ایمان مردم.تا زمانی که 12 نفر انتصابی به جای مردم تصمیم می گیرند، انتخابات پوچ و بی معنی خواهد بود و توهین به فهم و شعور ملت است.

تروخشک سوخت برای یه نفر 2 5 پاسخ 1400/3/5 -07:38

ضرغامی را رد کردن چون احتمال رای آوردنش بود. حتی به خودشون هم رحم نکردن!!!!!!

محسن 10 11 پاسخ 1400/3/5 -07:37

كاش امام خميني زنده بود...!!!

عبدی 1400/3/5 -11:48

خامنه ای خمینی دیگر است.

سیدعلی 12 5 پاسخ 1400/3/5 -07:36

جناب احمدی دنیا دار مکافاته!!! خس وخاشاک!!!!!!!!!!!!!!

ث 1400/3/5 -12:10

اولين كار اينه كه احمدي نژاد بره خونه كروبي ...

2بار به احمد نژاد رای داده بودم 4 6 پاسخ 1400/3/5 -07:33

دوغتو بنوش....پس از آن همه مصاحبه و هماهنگی با نظام سلطه و اصول انقلاب و بی احترامی به سردار سلیمانی و رهبر انقلاب انتظار داشتی احراز صلاحیت را در سینی طلا به شما تقدیم کنند؟

خیام 6 2 پاسخ 1400/3/5 -07:29

وقتی سوگلی بودی و نظرش به نظر تو نزدیک بود خوب بود اما حالا اعتراض داری

مورچه 9 8 پاسخ 1400/3/5 -07:18

درودبردکترمحموداحمدی نژاد مردتاریخ ساز ایران نوین ما فرودستان تااخرنفس ازشماحمایت خواهیم کرد درود بر حقیقت دیگردرود بر احمدی نژاد محبوب مردمی

قاسم 1400/3/5 -11:49

مورچه به پا احمدی‌نژاد نخوردت

فاطمه 7 9 پاسخ 1400/3/5 -07:01

احمدی نژاد هیچ وقت به فکر قدرت نبوده و نخواهد بود او همه ی فکرش مردم است مومن ترین ناب ترین خالص ترین و با وجدان ترین سیاست مدار ایرانی

ناشناس 6 8 پاسخ 1400/3/5 -07:00

دورد بر قهرمان ملی ایران زمین دکتر محمود احمدینژاد گوش بفرمانیم قهرمان تاریخ خواهد نوشت وثبت خواهدکرد

میلاد 29 59 پاسخ 1400/3/5 -06:42

جناب احمدی نژاد بس کن برادر تو هم مثل بقیه قانون رو قبول کن

ابومرگ 1400/3/5 -06:56

ببندد . کوچکتر از انی که که برا محمود خان تصمیم بگیری . برو تیله بازیتو کن

رضا 1400/3/5 -08:32

کدوم قانون؟؟؟!!!!

ایرانی 1400/3/5 -08:58

میلاد کبکی سرت زیر برفه ؟! کدام قانون ؟! حتماً قانون جنگل می گی ؟! که همه مجبورند حاکمیت شیر را بپذیرند...

امین 1400/3/5 -10:38

تو از دنیا خیلی عقبی بنده خدا فک کنم اصلا معنی قانون نمیدونی چیه

ناشناس 1400/3/5 -12:02

آقا میلاد انصاف داشته باش کدامیک از این بقیه که شما در نظر داری مثل احمدی به مردم خدمت کرده چرا باید ایشان هم چشم و گوش بسته این ظلمی که به چند میلیون ایرانی شده بدون چون و چرا بپذیرد مملکت که فقط به افراد یک حزب خاص تعلق ندارد ه وانگهی ایشان چه اقدامی کرده که شما نگرانی

سهامدارحقیقی 8 63 پاسخ 1400/3/5 -06:37

فقط رد صلاحیت دکتر علی لاریجانی حقش نبود مگر بودن فرزند در آمریکا جرم است ؟

ایران 1400/3/5 -06:59

ریس جمهور کشور باید به داشته های کشورش احترام بگذارد ودر ضمن رابطه با انگلیس خبیث نداشته باشد برو از پژمانفر مجلس بپرس ببینید که چقدر دلایل محکم بوده که ردش کردند

حسین 1400/3/5 -08:11

واسه کسی که میگه مرگ بر آمریکا اره جرمه

اخوند نخودکی 1400/3/5 -08:29

چرا ما باید با امثال تو در یک جا زندگی کنیم. ساندیس خور مفنگی

گلمراد 1400/3/5 -09:21

جرم نیست اما برای کسی که رییس قانون گذاری مملکت است و سالها خود و برادرانش در راس بوده اند ژست مبارزه با غرب و استکبار و مرگ بر آمریکا گفتن را گرفته اند. اگر ایشان شرایط برای حضور همه جوانان ملت برای برخورداری از تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا را فراهم می کردند حرفی نبود

س 15 9 پاسخ 1400/3/5 -06:17

سلام من رای خودم را میفروشم با اینکه خریدار ندارد چون یک نفر توزمین خاکی تنها با خودش با دروازه خالی می خاد بازی کنه این دیگه یازی کنه حر فعلی خریدن نمی خواد بیچاره رعیسی سر کاری شورای نگهبان با چند تا بچه میخواد سر کارد بزاره بعد بگه سر کاری عزیزم ما تورو اسمت میزاریم رعیسی جمهور خودمان حکومت میکنیم

سید سجاد 57 21 پاسخ 1400/3/5 -06:14

انتخابات بسمت انتصاب آقای رئیسی مهندسی شده،ملت چیکاره اند؟!!!!

ناشناس 1400/3/5 -08:39

همین ملت چهار سال پیش روحانی رو انتخاب کردن که بدبخت شدن همین ملت شوراهای شهرها رو انتخاب کردن که الان نصفشون منحل شدن یا تو زندانن

سعید 1400/3/5 -09:04

مثلا اگه جهانگیری و لاریجانی تایید صلاحیت میشدند شما میخواستی دوباره به اونها رای بدی ؟؟ با خودتون چند چند هستید ؟

طرفدار 1400/3/5 -13:12

رئیسی از همشون بهتر بود و شورای نگهبان خوب انتخابی کرد تا چشم حسودها در بیاد مرد قانون رئیسی پوزه رشوه بگیرهاو دار و دستشون رو به خاک مالید آفرین.............

ستم دیده 4 4 پاسخ 1400/3/5 -05:26

آقای احمدی نژاد دروش کاویانی را بردار ملت از ضحاک بیزارند

ناشناس 1400/3/5 -12:11

درفش بادروش سوراخ میکنند

رضا 4 5 پاسخ 1400/3/5 -04:44

احمدي نژاد پس اون آتوهايي كه ميگن از همه داري چي شد اگر چيزي داري رو كني الان وقتشه ديگه نكنه واقعا چيزي تو چنته نداري؟؟!

محسن 3 3 پاسخ 1400/3/5 -02:18

عجب داستانی شده. کسی که از سال 89 تا 92 به حدی منفور شده بود که همه میگفتند بره تا از دستش خلاص بشیم حالا به خاطر فراموشکاری مردم دوباره یه جوری شده که انگار منجی عالم بشریته.. واقعا کاش تایید بشه رای هم بیاره مردم بعد از 4 سال خودشون به بلوغ سیاسی برسن و برای همیشه بگذارنش کنار.. به نظر من یکی از ایرادات ردصلاحیت ها اینه که اجازه رشد و بلوغ سیاسی دراز مدت رو به مردم نمیده

ناشناس 1400/3/5 -12:14

کسانی میگفتن بره از دستش راحت بشیم که منافعشان مغایر با منافع دیگر مردم بود مثل اصوالگراهایی که در آن دوران به پست مفید و مقام نرسیدن .

ناشناس 0 0 پاسخ 1400/3/5 -01:37

واقع بیگانه باید سخن گفت، دکتر احمدی نژاد با همین سیستم دو بار ریاست کرد

عاقل 1 0 پاسخ 1400/3/5 -01:30

نماینده تبریز گویا امروز سخن از محاصره کردن محل سکونت احمدی نژاد کرده است از آنجا که این نماینده وارونه بردداشت دارند باستحضار نماینده محترم برسانید که سخنان چالش برانگیز احمدی نژاد درگذشته وحال این احتمال را برای نیروهای امنیتی بوجود آورده که ممکن است کسانی پیدا شوند ودراین مقطع حساس کنونی دست به ترور وی بزنند وشایع کنند که حاکمیت اظهارنظرها وانتقادات به حکومت را برنتابیده او را دراین مسیر حذف فیزیکی کرده اند و از این طریق احساسات وعواطف مردمی را درایجاد هرج ومرج برانگیزانند . بنابر این محاصره منزل ایشان صرفا انگیزه ایی برای حفظ او است . من ایشان را برای کشور لازم می بینم هرچند درصورت احراز صلاحیت وی او را بعنوان ریاست جمهوری انتخاب نمیکردم .

حسینی 0 1 پاسخ 1400/3/5 -01:08

احمدی نژاد ببند دهنتو تمام این بدبختیا و گرانی و اختلاس ها از زمان توی نابکار شروع شد

دن کیشوت 0 0 پاسخ 1400/3/5 -00:41

به زودی!

حسن 0 0 پاسخ 1400/3/5 -00:39

این های که تو انتخابات صلاحیت پیدا کردن هیچ کدوم نمیشن ریس جمهور

جوان 2 1 پاسخ 1400/3/5 -00:35

تمام ملت ایران پشت احمدی نژادهستن

رضا 1400/3/8 -22:49

اونوقت تمام مردم ايران مثلا يعني چند نفر؟؟

جاده صاف کنی 0 0 پاسخ 1400/3/5 -00:27

با صحبت نمیتوان مبارزه کرد

یونس 1 1 پاسخ 1400/3/5 -00:26

خودت هم خوب میدونی احمدی چه کارایی کردی وچقدر به مردم ضربه زدی البته یکم تجربه کسب ‌کرده بودی پیش خودت گفتی کم بردم وخوردم بذار ملت رو با بگم بگم تحریک کنم و..... بیشتر حرفات باهمدیگه تناقض داره محمودجان . از قدیم گفتن دروغگو کم حافظه س . بقایی ومشایی خوب از گردونه سیاست پرتت کردن بیرون هرچند بیشترتون سیاست مدا ر نیستین فقط بفکرمنافع خودتون واطرافیانتون و......

ناشناس 1 1 پاسخ 1400/3/5 -00:18

باسلام دکتر احمدی نژاد خدا حفظت کنه رزمنده دلاور

الکی 0 1 پاسخ 1400/3/5 -00:10

چقدر می گی بگم بگم یه دف جان بگن اگه حرفی داری بزن

ناشناس 0 1 پاسخ 1400/3/5 -00:06

سلام خود خوری نکن دادا بگو

محمد 1 1 پاسخ 1400/3/5 -00:01

زنده و پايدار باشي دكتر تو هميشه برنده ايي

اب 51 31 پاسخ 1400/3/5 -00:00

احمدی نژاد برای رسیدن به قدرت حاضر هست دست به هر کاری میزنه محمود آدرس جزیره کجاست

ali 1400/3/5 -00:40

شما چی میگید

m 1400/3/5 -04:36

جزیره فروخته شد به چینی ها

ایرانی 1400/3/5 -09:01

اقای اب ، اب نشی با این نظرت . احمدی نژاد قانونی از خود و جامعه خاموش دفاع می کند .

خدمت 29 66 پاسخ 1400/3/4 -23:59

فردای قیامت خواهی گفت : ای کاش لال بودم و حرفی نمیزدم. حرفی که دشمن را شاد و دوست را متاسف. کمی فکر کن. جب ریاست اینقدر ارزش دارد. تکلیف از تو برداشته شده است. این که ناراحتی نداره. خوشحال هم باش. امیدوارم متوجه باشی که در حال رقم زدن سرنوشتت هستی. فکر میکنی چقدر فرصت داری.

ناشناس 1400/3/5 -07:53

ای گل گفتی .من نمیدونم این میز چقدرارزش داره که انسان همه ارزش های معنوی خودشو بفروشه تا به این میز برسه ای تف به این ریاست.

ناشناس 1400/3/5 -09:24

شما هم بیخیال این دشمن شو دیگه حالمونو بهم زدین

به خدمت 1400/3/5 -13:55

جناب حرفت قشنگه خداوکیلی ولی تکلیف را چه کسی مشخص میکنه واقعا متوجه نیستید اکثریت مردم مخالف کاندیدای مورد نظر جناح حاکم هستن؟؟!!!

یاس 26 49 پاسخ 1400/3/4 -23:53

چطوری رد صلاحیتی؟

مهدی 20 45 پاسخ 1400/3/4 -23:47

محمود جان هیچی نگو می‌گیرند زندانیت می‌کنند.بزن به کوه تا مردم همراهیت کنند

ناشناس 1400/3/5 -00:13

یه وقت جو گیر رای بیست و چهار میلیونی دفعه اول ریاست جمهوریش نشین خودم و حدود پنج نفر دیگه که من میشناسم و از طرفدارای دو آتیشه و پر و پا قرصش تو اون زمان بودیم الان نمی خوایم حتی ریختشو ببینیم

قاسم 1400/3/5 -06:45

مال این حرفها نیست

ابومرگ 1400/3/5 -06:57

تو رو هم با خودش میبره !!!!

محمدطاها 106 37 پاسخ 1400/3/4 -23:45

احمدی نژاد عزیز بی صبرانه منتظر صحبتهای گوهر بار حضرتعالی هستیم