سرمربی جدید سپاهان کیست؟/ جزئیات وضعیت سپاهان پس از تغییرات

خبرفوری اصفهان: قنبری سرمربی موقت سپاهان شد.

سرمربی جدید سپاهان کیست؟/ جزئیات وضعیت سپاهان پس از تغییرات

به گزارش خبر فوری از اصفهان ؛

در پایان جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه فولادمبارکه سپاهان، کریم قنبری دستیار کرانچار به عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال این باشگاه معرفی شد.
پیش از ظهر امروز زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با حضور در دفتر مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان از جمع کادرفنی طلایی پوشان خداحافظی کرد.
روز گذشته محسن طاهری مدیرعامل این باشگاه هم به علت کسب نتایج ضعیف تیم های این باشگاه به ویژه تیم فوتبال، از سمت خود کناره گیری کرد و هیات مدیره باشگاه مسعود تابش را که در کارنامه خود حضور در بخش های مختلف باشگاه سپاهان را برعهده داشت به عنوان سرپرست معرفی کردند.
محمدرضا چلنگر، مترجم زلاتکو کرانچار در مورد جزییات جلسه ظهر امروز هیأت مدیره باشگاه سپاهان با کرانچار، گفت: در روزهای آینده صورت جلسه امضا شده باید به صورت فسخ‌نامه رسمی درآید و به امضای دوطرف برسد که امیدوارم خیلی زود و همین فردا این کار انجام شود و شخصاً علاقه دارم هرچه زودتر مراحل این توافقات اجرا شود، چرا که فقط اجرای آن باقی‌مانده است.
وی افزود: توافقات در فضایی دوستانه صورت گرفت و قرار شد تا لحظه‌ای که کرانچار در تیم حضور داشت و کار کرد مطالباتش پرداخت شود.

57

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها