بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی/ تصاویر

کادر فنی و اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان در میان استقبال پرشور مهاجران افغانستانی وارد مشهد شدند.

بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی/ تصاویر

تیم ملی فوتسال افغانستان با سرمربی ایرانی خود موفق شد برای نخستین مرتبه به جام جهانی ازبکستان صعود کند. تیم ملی فوتسال افغانستان که برای اولین بار در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کرده بود موفق شد در دیدار پلی آف انتخابی تیم پنجم جام ملت‌های فوتسال آسیا، با نتیجه ۵ بر ۳ تیم قرقیزستان را شکست داده و به جام جهانی صعود کند. هدایت تیم ملی افغانستان را مجید مرتضایی سرمربی اسبق تیم فرش‌آرا مشهد بر عهده دارد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    5

    افغانستان شدیم رفت

  • ایرانی
    7

    وارد مشهد شد؟؟؟؟؟؟ی جوری خبر رو نوشتی که انگار مشهد پایتخت افغانستانه!خبر فوری جمع کن خودتو داری بیراهه میری!افغانی جماعت عین موریانه افتادن به جون این مملکت بعد شما از تاریخ سازیشون توی ایران برای افغانستان حرف میزنید؟؟؟؟واقعا به کجا داریم میریم غیرتی برا ایران مونده؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    سالهاست میگویم کشور ما در خطر است.به غیر از برخی شهرهای ایران تمامی شهرها و رو ستاهای ایران پر از اتباع است.بیشتر از ۲۰ میلیون اتباع در ایران است که اکثرا غیر قانونی هستند.زاد و ولد اینها خیلی زیاد است.سرزمین ما در خطر است.من از سال نود در باره خطری که سرزمین ما را تهدید می کند نوشته ام اما متاسفانه مرز رها شده و روزانه هزاران نفر وارد کشور می شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها