رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان:

ترخیص خودروهای توقیفی در استان لرستان/ افزایش جریمه‌ ها صحت ندارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با بیان اینکه افزایش جریمه‌ ها صحت ندارد گفت: از فردا فرآیند اجرای طرح ترخیص خودروهای توقیفی از پارکینگ‌ها به مدت دو ماه اجرایی می‌شود.

ترخیص خودروهای توقیفی در استان لرستان/ افزایش جریمه‌ ها صحت ندارد

سرهنگ مرتضی چغلوند با بیان اینکه نرخ جریمه‌های رانندگی در سال جدید افزایش نداشته است اظهار داشت: طی روزهای اخیر در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی در سال 1400 منتشر شد که صحت ندارد.

وی افزود: نرخ جریمه‌های رانندگی در سال 1400 تغییری نداشته و نرخ جریمه‌ها مطابق سال99 همچنان برقرار است و آنچه برابر قانون برای سال جاری پیش بینی شده است، مبلغ جریمه تخلف‌های رانندگی تنها به میزان 5 درصد افزایش داشته، به عنوان مثال جریمه توقف زیرتابلو توقف ممنوع مبلغ 40 هزار تومان بوده که با احتساب 5 درصد می‌شود 42 هزار تومان این در حالی است که در فضای مجازی مبلغی بالاتر منتشر شده که صحیح نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از فراهم شدن امکان ترخیص خودروهای توقیفی در استان خبر داد و بیان کرد: از فردا فرآیند اجرای طرح ترخیص خودروهای توقیفی از پارکینگ‌ها به مدت دو ماه اجرایی می‌شود.

چغلوند گفت: به مدت دو ماه خودروهایی که در سنوات گذشته تا پایان سال 99 بنا به دلایلی در پارکینگ‌ها توقیف شده‌اند در راستای خدمات دهی به مردم و احقاق حقوق آنان با شرایط ویژه و اقساطی کردن جریمه آنها ترخیص می‌شوند؛ این طرح شامل خودروهایی که به دلیل مشکلات قضایی توقیف شده‌اند نمی‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها