لزوم راه‌ اندازی مراکز تجمعی واکسیناسیون کرونا در استان زنجان

استاندار زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید امکانات مورد نیاز برای راه‌ اندازی مراکز واکسیناسیون همگانی کووید - ۱۹ را در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان قرار دهند.

لزوم راه‌ اندازی مراکز تجمعی واکسیناسیون کرونا در استان زنجان

فتح‌الله حقیقی در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت پی‌.سی‌.آر شهرستان‌های ابهر، خدابنده و خرم‌دره نامناسب بوده و نیازمند اتخاذ تمهیدات و انجام اقدامات مورد نیاز توسط فرمانداران بوده و باید توجه جدی به شهرستان طارم داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط زنجانی‌ها، افزود: مردم برای پیشگیری از شیوع پیک پنجم کرونا از سفرهای غیرضروری و شرکت در تجمعات و دورهمی‌ها بپرهیزند.

این مسئول با اشاره به اینکه سن، یکی از فاکتورها و مکافات جدی در پیک چهارم بیماری کرونا در استان زنجان بوده است، تصریح کرد: همه افراد باید مراقب باشند، زیرا در خصوص مسئله کرونا ویروس با جان انسان‌ها سر و کار داریم و نباید فردی به خود اجازه ایجاد مشکل دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه روند واکسیناسیون کووید - ۱۹ در استان زنجان به خوبی پیش می‌رود، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند امکانات مورد نیاز برای راه‌اندازی مراکز تجمعی واکسیناسیون را در اختیار دانشگاه علوم‌ پزشکی استان قرار دهند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با تاکید بر لزوم پیگیری جدی راه‌اندازی مراکز تجمعی واکسیناسیون کووید - ۱۹ در استان زنجان، اظهار کرد: اکنون همه دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه مهم مدیریت بیماری کرونا و بحث انتخابات را بر عهده دارند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان در ادامه این جلسه، اظهار کرد: از رانندگان ناوگان خودرویی استان‌های جنوبی به مقصد شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و زنجان ۸۷ مورد تست کرونا گرفته شده که همه آن‌ها منفی اعلام شد.

محمود زمانی، از اعمال قانون ۱۵۳۱ مورد دستگاه خودروی بومی که قصد خروج از استان زنجان را داشتند، خبر داد و افزود: ۶۴۱ مورد دستگاه خودروی بومی عودت داده شده و یک ناوگان حمل‌ و نقل عمومی نیز با ظرفیت بالای ۵۰ درصد، اعمال قانون شده است.

وی با بیان اینکه ۵۳۷۰ مورد دستگاه خودرو تردد غیرمجاز به شهرهای نارنجی استان زنجان داشتند، خاطرنشان کرد: در تعطیلات اخیر ۲۱۳۹ دستگاه خودرو به دلیل تردد شبانه اعمال قانون شدند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها