واکنش دستیار وزیر اطلاعات به ادعای احمدی‌نژاد درباره وجود مافیایی امنیتی در این وزارتخانه


23 خرداد 1400 - 20:35
60c62ad7eb53c_2021-06-13_20-27
دستیار ویژه وزیر اطلاعات به ادعاهای اخیر محمود احمدی نژاد درباره وجود باند مافیایی امنیتی در وزارت اطلاعات واکنش نشان داد.

دستیار ویژه وزیر اطلاعات در واکنش به ادعاهای اخیر محمود احمدی نژاد درباره وجود باند مافیایی امنیتی در وزارت اطلاعات در دوران مسئولیت اجرایی کشور توسط وی، این اظهارات را ناشی از "توهم سیرتی" وی عنوان کرد و اظهار داشت تنها توصیه بنده به ایشان این است که روند روان درمانی و توهم زدایی خود را پیگیری کند.

دستیار ویژه وزیر اطلاعات به ادعاهای اخیر محمود احمدی نژاد درباره وجود باند مافیایی امنیتی در وزارت اطلاعات واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c62ad7eb53c_2021-06-13_20-27
23 خرداد 1400 - 20:35

دستیار ویژه وزیر اطلاعات در واکنش به ادعاهای اخیر محمود احمدی نژاد درباره وجود باند مافیایی امنیتی در وزارت اطلاعات در دوران مسئولیت اجرایی کشور توسط وی، این اظهارات را ناشی از "توهم سیرتی" وی عنوان کرد و اظهار داشت تنها توصیه بنده به ایشان این است که روند روان درمانی و توهم زدایی خود را پیگیری کند.

منبع: ایسنا

4167

نظرات 24
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علیرضا 0 0 پاسخ 1400/3/24 -11:22

مواظب باشید که ساحنمان شما رو نترکونند بقیه پیشکش..

ناشناس 2 1 پاسخ 1400/3/24 -11:12

راسیتی چی شد احمدی نژاد یک شبه از هیاهو افتاد ؟؟؟دیگه خبر چندانی ازش نیست .طرفدارانش هم به اردوگاه رییسی کوچیدند .

زیلان 2 2 پاسخ 1400/3/24 -11:03

نزدیک 80 میلیون ایرانی در توهم بودن یکی هم اضافه شد ، کار از رواندرمانی گذشته ، تو فکر خودت باش

اصغر 2 2 پاسخ 1400/3/24 -10:45

لطفا به اقای احمدی نژاد که فردی مومن هستن توهین نفرمایید شماتوتوهم قدرت بمون به کسی وفا نکرده

محمد 1 2 پاسخ 1400/3/24 -10:33

خوب اگر ایشان داره دروغ میگه دادگاهیش کنید علنی هم برگزار کنید همه متوجه بشن حق با کیه چطور تا کسی کمترین اعتراض و یا حرفی میزنه شما اطلاعاتی ها دادگاهیش میکنید آقای احمدی نژاد رو اگر به گفته شما دروغگو هست رو چرا دادگاهی نمیکنید؟! مشکل ترس از عواقب این کار و اسنادی هست که دست آقای احمدی نژاد هست جرات ندارید این کار رو بکنید میترسید بزنه به سیم اخر اسناد رو رو کنه دیگه ....

دومان 16 2 پاسخ 1400/3/24 -07:38

هر کدوم یک قیمتی دارین ...غارت کنید و چپاول و به یغما ببرید که وقت تنگ است و خطر در کمین ....ظلم پایدار نیست و طوفان ..

موشک انداز 15 2 پاسخ 1400/3/24 -06:34

شرم بر افرادی مثل شما که حتی بلد نیستند از مردم معذرت خواهی کنند مشاور خالی بند ا عظم قسم حضرت عباس رو قبول کنیم یا دم خروس نمونه بارز این ادعا مازیار ابراهیمی خواهش میکنم اگه خود فروشی برای شما عیب نیست مملکت رو ارزون نفروشید یک دفعه خبر دار بشیم اومدن وزیر اطلاعات رو بردن اسرائیل از سران مملکت هم خواهش میکنم برای محافظت از خودشون از این شرکت های محافظتی چند ملیتی استفاده کنن لااقل اونا اگر به چشم ما کافر هستندولی مردانگی دارن در قبال پولی که میگیرن خدمات رو کامل ارائه می دن

علی سرندی 18 2 پاسخ 1400/3/24 -03:33

اینکه چه کسی و چه کسانی به روان درمانی نیاز دارد باید به تشخیص مردم باشد و نظر بنده اینه که شما بجای لجن پراکنی به مردم پاسخگو باشید وخودتان به ضعف و ناکارامدی خود پی برده اید و بجای پاسخگویی و متقاعد کردن مردم لجن پراکنی میکنید یک نمونه عرض میکنم مازیاری ابراهیمی رو که یک فرد بی گناه بود ببرید اعدام کنید تا ابروی خودتان حفظ بشود نه آبروی نظام چون آبروی نطام را شما به باد داده اید

بهنام 14 1 پاسخ 1400/3/24 -00:40

جوجه ها را آخر پاییز میشمارند آقای مشاور

من 8 1 پاسخ 1400/3/24 -00:33

موافق مواضع محمودی نیستم، ولی این یکی را الحق و الانصاف درست گفته

غریبه 11 1 پاسخ 1400/3/24 -00:26

محمود درست میگه ... برادر من اگر شماها قوی بودید این تبری .. عیسی شریفی.. زنجانی و مرتضوی و خاوری و صد تا اختلاسی دیگه چطور اموال ملت چپاول کردند و شما خبر دار نشدید ... چطور این همه رانت که باعث بدبختی ملت شده که همه از خانواده مسئولین هستند شما بی خبر بودید و اطلاع نداشتید .. طوسی منصوری و...... پناهیان ملک چند میلیاردی هدیه میگیره دانشمندان ما به راحتی اب خوردن ترور میکنند و دها و صدها مورد دیگه که شما هم مثل ما بعدا از رسانه ها می شنوید...این دوتا معنی داره یا بی اطلاع هستید و یا اطلاع داری و بی تفاوت هستید

یاغچی ابادی 1 13 پاسخ 1400/3/24 -00:14

به شهروند ۲۲:۵۸زحمات وازجان گذشتگی و ضربات بی امانی که وزارت اط به دشمنان این مرز وبوم وارد نموده و مانند سدی عظیم در مقابل دشمنان قسم خورده سینه سپر کرده چیزی نیست که با یاوه گویی عناصر بی ارزشی مانند تو ومموتی روان پریش از بین برود و نادیده گرفته شود

Raziel 1400/3/24 -08:17

آیا باید از دستگاههای موظف, بابت عمل به وظایفشان تشکل و قدر دانی کرد !؟ یا فقط هنگامی که با منافع ما همسو هستند !؟ رای من Asdfksjjegwgr[wgiuiuxcvbkj شما چطور؟

.... 1400/3/24 -11:09

یاغچی جان ، به دشمنان این مرز و بوم نه ! به جوانان این مرز و بوم !!!

احمدی 23 4 پاسخ 1400/3/23 -23:38

جناب دستیار ویژه بجای دری وری گفتن و پاچه گیری بیا جواب بده بیا شفاف سازی کن ملت از بیکفایتی و بی لیاقتی امثال شما واقعا ناراحتن

موسوی 17 2 پاسخ 1400/3/23 -23:13

مواظب‌حرف‌زدن‌خود‌باشید‌زنگ‌بعدی‌زنگ‌حسا ب‌است.زنگ‌حساب‌‌فقط‌دیگران‌نیستن‌همه‌ما‌هستیم.

محد 25 1 پاسخ 1400/3/23 -23:08

بهترین قاضی مردم هست

شهرام.ر 38 4 پاسخ 1400/3/23 -22:45

وقتی صهیونیست ها تا قلب ایران نفوذ میکنند و دانشمندان ما رو ترور می‌کنند و سری ترین اسناد هسته‌ای ما رو می‌دزدند ، احمقانه است که فکر کنیم سیستم اطلاعاتی و امنیتی ما قدرتمند و بی اشتباه است.

زرگانی 8 41 پاسخ 1400/3/23 -22:40

درود بر شرف سربازان گمنام امام زمان خداوند نگهدارتان مموتی گناه دارد از سر تقصیر ش بگذرد اورا به بیمارستان میمنت روانپزشکی ببرید شاید با چندتا شوک برقی درمان شود

مهم 1400/3/24 -01:37

لطفا نام پاگ و مقدس منجی موعود(امام زمان) را با این رژیم گره نزن دین نداری لااقل آزاده باش.

مش جمعه 33 5 پاسخ 1400/3/23 -22:11

جناب مشاور حتما محسن رضایی هم توهم سیرتی دارد که میگوید آلودگی امنیتی داریم.

ناشناس 20 6 پاسخ 1400/3/23 -20:53

به نظر شما مشاور آیاکسی که روان درمانی می خواهد وتوهم می زند چرا باید عضو مجمع تشخیص باشد.کسی که این همه بین مردم محبوبیت دارد آیا توهم دارد .شما نظر خودتون رو کفتید یا وزرات ؟در هر حال جایکاه ایشان از شما ووزیر محترم بزرک هست و احترامش واجب ؟همچنان که وقتی مردم قدر دان تمامی صحنه های که وزارت درآن نقش ایفا کرده شهید داده وکمنام بوده وسر تا سر جهان به خاطر مردم تلاش شبانه روزی داشته ودارد هستند .خوب نیست این حرفها کفته شود .هر کدام از 40نفری که رد صلاحیت شده اند چه کسی باید دلایل آن را بکوید .به این موضوع فکر کنیم و دوستار هم باشیم و دلخوریها رو بکذاریم کنار ؟ملت ایران هم به اون 40 نفر سر مایه انقلاب نیاز دارد هم شما