امام جمعه گنبدکاووس:

گره‌گشایی مشکلات، مهمترین انتظار مردم گلستان از دولت سیزدهم است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: بهترین پاسخ به حضور متعهدانه مردم در انتخابات، خدمت مستمر و گره‌گشایی از مشکلات با تلاش مسوولان و رییس جمهوری دولت سیزدهم است.

گره‌گشایی مشکلات، مهمترین انتظار مردم گلستان از دولت سیزدهم است

حجت الاسلام محمود ترابی با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها اظهارداشت: ملت ایران با وجود تلاش و تبلیغات منفی معاندان بیرونی و بداندیشان و بدخواهان داخلی انقلاب اسلامی برای ایجاد حس ناامیدی و شرکت نکردن در این رویداد سیاسی و با وجود سختی‌ها و مشکلات اقتصادی، معیشی و شیوع کرونا، متعهدانه در انتخابات شرکت کرد.

وی افزود: مشکلات فعلی کشور همانند وزنه‌هایی بر بال ملت ایران آویزان شده بود اما مردم آگاه و هوشیار ایران فارغ از این مشکلات و سختی‌ها، پای صندوق های اخذ رای آمدند و شگفتی آفریدند.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: بدون تردید چنین مردمی که بتوانند با وجود سختی‌ها و مشکلات داخلی و نیز فضاسازی و سیاه‌نمایی دشمنان و استکبار جهانی پای صندوق رای بیایند و دشمن را ملزم به تجدیدنظر نسبت به آنچه در مورد ملت ایران تصور می‌کنند، نمایند، شایسته خدمت بیشتر هستند.

امام جمعه گنبدکاووس با یادآوری اینکه امام راحل (ره) به مردم و حضور آنها در صحنه ایمان داشتند، تصریح کرد: مسوولان دیدند که مردم باحضور گسترده خود در انتخابات، شگفتی آفریدند بنابراین باید ایمان خود را به مردم تشدید کنند و پاسخ درخورشان به مردم دهند.

وی گفت: بهترین پاسخ به مردم و حضور متعهدانه آنها در انتخابات و نیز مقاومت و ایستادگی آنها در برابر مشکلات و سختی‌ها، خدمت صادقانه و مستمر و نیز تلاش بیشتر مسوولان، منتخبان شوراهای شهر و روستاها و رییس جمهوری آینده برای گره‌گشایی از مشکلات جامعه است تا امید به مردم بازگردد.

گنبدکاووس با افزون بر ۳۷۳ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

میزان مشارکت مردم گلستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۶۲ درصد بود.

از مجموع یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر واجدین شرایط رای در گلستان بیش از ۸۲۵ هزار نفر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

مردم گلستان به حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی میرقاید و سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب بیش از ۴۶۲ هزار، ۱۳۹ هزار، ۸۴ هزار و ۲۵ هزار رای دادند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها