واکنش یک نماینده مجلس به طرح صیانت از فضای مجازی

وقتی اکثریت مردم با قانونی مشکل دارند؛ مشکل اکثریت مردم نیستند


6 مرداد 1400 - 20:51
610183fabfbba_2021-07-28_20-51
یک نماینده مجلس در حساب توییتری خود با کنایه به تصویب کنندگان طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس گفت: مشکل اکثریت مردم نیستند

جلیل رحیمی جهان آبادی در حساب توییتری خود نوشت: وقتی اکثریت مردم با قانونی مشکل دارند؛ مشکل اکثریت مردم نیستند. مشکل آن قانون است که خود را با اراده مردم تطبیق دهد. فراموش نکنیم قدرت و مشروعیت ما برای قانون گذاری امانت همین مردم است.

 

یک نماینده مجلس در حساب توییتری خود با کنایه به تصویب کنندگان طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس گفت: مشکل اکثریت مردم نیستند

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

610183fabfbba_2021-07-28_20-51
6 مرداد 1400 - 20:51

جلیل رحیمی جهان آبادی در حساب توییتری خود نوشت: وقتی اکثریت مردم با قانونی مشکل دارند؛ مشکل اکثریت مردم نیستند. مشکل آن قانون است که خود را با اراده مردم تطبیق دهد. فراموش نکنیم قدرت و مشروعیت ما برای قانون گذاری امانت همین مردم است.

 

25

نظرات 46
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
هرکس به فکرکارخویش است کطی به فکراین مملکت نیست به جای این کارهابه فکرمملکت باشیدکه اعتمادبه حکومت د رحال افول وازبین رفتنه 0 0 پاسخ 1400/6/13 -15:19

به فکراینکه حکومت ازنظرمردم به بی اعتمادی کامل بدل شده وتلویزیـن ایران رابه جعبه دروغ تبدیل کرده به فکراین کشوربیافتیدواون رونجات بدهیددرغیراینصورت بهسمت ازبینرفتن پیش میرود

رضا 5 0 پاسخ 1400/5/7 -15:48

صیانت از فضای مجازی یا صیانت از اختلاسگران؟! بجای این بازیها فکر فقر، گرانی، بیکاری باشید

فندک 8 0 پاسخ 1400/5/7 -15:38

ننگ بر ایدئولوژی خود در بهشت پندار

قاضی 0 0 پاسخ 1400/5/7 -15:34

احترام هر کس دست خودش است اگر فردی که دارای مسئولیت است خطاهایی کرد که از نظر مردم پوشیده نماند انتظار خاموشی مردم یا بی تفاوت بودن مردود است و واکنش مردم نسبت به خطاها بسته به میزان مسئولیت در برابر قانون متفاوت و خشن است و این تقصیر مردم نیست این هزینه ای است که فرد باید برای تجاوز به حقوق مردم پرداخت کند و از مردم هم گله مند نباشد .

شهربانو ش... 1 12 پاسخ 1400/5/7 -14:45

ما پیروی مجلس انقلابی هستیم.

شهربانو 2 8 پاسخ 1400/5/7 -13:47

از اینکه نظرات رو گزینشی میزارید معلومه نظر خودتون چیه. اما یک سوال معقول اینه که چرا در این سطح چنین تصمیمی گرفته شده. کسانی که طرح تجزیه ایران و تقسیم ان را به 20 کشور در سر می پرورانند فضای مجازی مهمترین ابزار آنهاست . دسمن منتظر فرصت است. مجلس تصمیمش راهبردی است و من حمایت می کنم.

ناشناس 12 0 پاسخ 1400/5/7 -11:25

انهاییکه سنشان بالای ۶۰سال است می دانند که انقلاب برای اسلام نبود چون بی حجاب ها هم بیشتر از چادریها درتظاهرات بودند وتمام مراسم مذهبی ها بر قرار بود خیلی بهتر از الان وواقعی تر. انقلاب برای ازادی و دمکراسی شد حالا هر دو را دارند از بین می برندو چسبیدن به چیزی که از اول قرار نبو د باشد

دلسوز 14 0 پاسخ 1400/5/7 -10:41

وقتی خوب فکرمی کنم می بینم احمدشاه قاجارازروی لجاجت ودیکتاتوری مجلسابه توپ نبست بلکه کارهایی ازحضرات نماینده دیدکه واقعابنده خداچاره ای بجزءبه توپ بستن مجلس نداشت.

گرگري 1400/5/7 -21:29

احمد شاه نبود محمدعلي شاه درسته

متین 12 0 پاسخ 1400/5/7 -10:29

کاش جای اینهمه جنس آشغال چینی چندتا نماینده و مدیر و رییس از چین وارد میکردیم شاید اوضاع رو تغییر میدادن ..حداقل از این مفت خورهایی که به اسم دین جای سالم توی این کشور نذاشتن بهتر بودن

ایرانی آباد و آزاد 14 0 پاسخ 1400/5/7 -10:21

مردم ایران چهل ساله نفرین شده هستند و بوئی از آرامش و آسایش و رفاه به مشامشان نرسیده !!!!

ایرانی 17 0 پاسخ 1400/5/7 -09:23

مجلس 10درصدی مگر مردمی است ؟ که به نظر مردم توجه کند. انها انتصابی اند . رضایت منتصبان خود را براورده می کنند../

عباس 11 0 پاسخ 1400/5/7 -09:17

البته ببخشید این آقایون نماینده زرنگتر از این حرفا هستند تو تویتر میگن مخالفیم بعد تو جلسه مجلس رای موافق میدن فقط این حرفارو تو تویتر میزنن که دوره بعد هم بتونن این ملت ساده رو گول بزنن ؛ آره عمو ... خودتی

saman 0 16 پاسخ 1400/5/7 -09:04

اگر بنا رو بزاریم به اینکه هر چی رو که اکثریت جامعه قبول نکنن نباید انجام بشه . پس اینو هم باید بگیم که چون اکثریت جهان مسیحی هستند و تعداد شون از مسلمونا بیشتره نتیجه می گیریم که دین اسلام غیر قابل قبوله . پس اینکه بگیم همیشه نظر اکثریت درست ترین نظره منطقی نیست . تازه این اقا بر چه اساس میگه اکثر مردم با این طرح مخالفن . رای گیری کرده ؟ خیلی از پدر ومادرها رو می شناسم که از این که همچین فضای مجازی بی در وپیکری جلوی چشم بچه هاشونه نگرانن و خواستار اصلاح هستن

سید حسین 14 0 پاسخ 1400/5/7 -08:49

مردم هیچ مشکلی ندارند هر کاری دلتان می خواهد بکنید ک.هیچ کس معترض شما نخواهد شد .خوش به حالتان

فالو 16 0 پاسخ 1400/5/7 -08:03

توبگو هموطن من ما تقاصه چی رو می دیم!

تن طلا 1400/5/7 -08:57

تقاص یه اعتمادنابجا تقاص یه اشتباه تقاص خونهای ریخته شده................ !

محمد. 13 2 پاسخ 1400/5/7 -01:13

مشروعیت!اگه مطمئنید ازمشروعیت خودتون یک همه پرسی بگذارید...

93311007 1400/5/7 -09:31

اگر همه پرسی بذارن 10 بر 1 شکست میخورین. بیخودی بال بال نزن. فکر می کنن نظام از همه پرسی میترسه...

فتاحی 3 8 پاسخ 1400/5/7 -01:11

قانون نداریم پس لازم هستش ، و باید قانون درستی تصویب بشه خواهشا اونایی که دارن ازین بی قانونی سود می برن خودشون را در مقابل مردم قرار ندن.

دانیال 8 2 پاسخ 1400/5/7 -00:39

این هم مجلس حزب اللهی.

mir 2 17 پاسخ 1400/5/7 -00:26

این نماینده از کجا امار گرفته اینو فهمیده اونایی که اینقدر نظر میدن طرح رو خوندن یا هوچی گری میکنند

لعنت به ساندیس خور 1400/5/7 -11:30

تو خوندی ساندیس خور؟؟؟

خسته 19 0 پاسخ 1400/5/7 -00:22

حکومت هزاران مشکل مردم رو رها کرده افتاده اند دنبال محدودکردن اینترنت چرا چون خودشان هم می‌دانند دیگر کاری از دستشان برنخواهد آمدید از سرگذشته پس بهتره مردمو خفه کنیم

من 27 0 پاسخ 1400/5/6 -23:52

از این نماینده ها بعید نبود مگر انتظار دیگری داشتید

رضایی 33 1 پاسخ 1400/5/6 -23:39

مایه تاسف هست مجلسی که منتخب اقلیت کشور هست برای کل کشور تصمیمیم گیری می کنه مشروعیت نظاگ وپشتوانه انقلاب مردم هستنند نه یک جریان اقلیت

لاله 3 37 پاسخ 1400/5/6 -23:34

وظيفه نماينده مجلس تصويب قوانين أست نه سياسي كاريي براي جلب توجه اقاي نماينده ... ايران تنها كشوري كه هيچ قانوني براي فضاي مجازي نداره داشتن چهار چوب قانوني چه مشكلي داره ؟؟؟؟

اقدس 1400/5/7 -00:02

ع وا لاله جون تو دیگه چرا؟؟؟

حامد 1400/5/7 -01:27

داشتن چارچوب قانونی ایراد نداره ولی این طرح چارچوب نیست، کدوم چارچوب قانونی میاد جلوی دسترسی به اینترنت رو میگیره؟ به چه حقی برای پوشش گند کاری های یه عده خرخره مردم رو میگیرن؟

فاطمه 1400/5/7 -06:57

در مورد گور خوابی و خود فروشی زنان برای لقمه ای نان قانونی داره تف به شرف نداشته ات

سیده سارا بخشایش دبیر شیمی بروجن 1400/5/7 -09:21

وظیفه نماینده رفع مشکلات مردم ( گرانی و فقر و بیکاری و...) است نه جلب رضایت یک شخص خاص

93311007 1400/5/7 -09:29

ای کسی که با اسم فاطمه کامنت میذاری: قانون درباره کارتن خوابا و زنان بی سرپرست وجود داره. اما دولت یعنی قوه مجریه باید اجرا کنه. اجججججرا. فهمیدی؟؟ توجه نماینده های مجلس به یک مطلب صدای بعضیا رو در میاره و معمو.لا هم میگن نماینده مجلس به اون جای دیگه برسه. نخیر هر دوش . هم فضای مجازی مساله س هم معیشت. نوجه کردن به چیزی نباید مجلس رو از چیزهای دیگه غافل کنه.

به۹۳۳۱۱۰۰۷ 1400/5/7 -14:47

جناب ۹۳۳۱۱۰۷ خیلی شل ناموسی . خیلی خیلی

رضا شیخ الرییس 35 1 پاسخ 1400/5/6 -22:49

به جای این لوایح مشکل اشتغال -گرانیهای افسار گسیخته-مشکل مسکن و غیره را حل کنید

من 1400/5/7 -00:13

این مسائل براشون مهم نیست چون همه شون خونه، ماشین و همه جور امکانات دارن، و جاشون گرمه

یکی از مردم 19 3 پاسخ 1400/5/6 -22:49

این حرف کاملا درسته و البته بیشتر مردمتو انتخابات هم شرکت نکردند یعنی...............!!!

ناشناس 28 0 پاسخ 1400/5/6 -22:43

جالبه مدعی شفافیت آرا هستند ولی در جلسه غیر علنی رای گیری میکنند و در پستو و مخفیانه قراره آن را بررسی و تایید کنند.

محمد 19 2 پاسخ 1400/5/6 -22:38

درودبرشرفت جناب آقای جهان آبادی ای کاش همه ی نمایندگان مثل جنابعالی فکرمیکردند وامانت دارمردم بودند

سید حسین 26 0 پاسخ 1400/5/6 -22:33

نظر مردم هیچ اهمیتی ندارد.

هفت لنگ بختیاری 4 56 پاسخ 1400/5/6 -22:20

همه مردم با طرح صیانت مجلس درباره فضای مجازی موافقن. درود بر مجلس انقلابی واقعی. درود بر سردار قالیباف مرد میدان عمل

روستانشین 1400/5/6 -23:11

چرت و پرت نگو - کدام مردم ؟؟؟؟ از کدام مردم نظرخواهی کردن

من 1400/5/6 -23:51

خوابی؟قالیباف ایران نیست وقتی هم تصویب شد ایران نبوده صبح بخیر

93311007 1400/5/7 -09:24

من با شما موافقم بختیاری. اینایی که اینقد داغ کردن از فضای مجازی جز کثافت کاریاش چیزی کسب نمی کنن. خیلی هاشون هم از آلبانی و سعودی پیام می دن یا پیروی می کنن. امیدوارم مجلس به این چرت و پرتا توجه نکنه. به فکر کودکان و نوجوانان معصوم باشه

ناشناس 1400/5/7 -15:35

تو این مملکت یک اقلیت برای یک اکثریت نظر میدن به زور مردم را میخوان ببرن بهشت جلوی شادی و هر چیزی را میگیرن به اسم صیانت اینترنت را میبندن ما که نخواستیم شما که نگران صیانتی میتونه از این فضا استفاده نکنی . چرا به مردم گیر میدین و وکیل وصی مردمین اگر فکر میکنی نظر ما اکثریت نیست رفراندوم ازاد بگذارید تا ببینید اما هیچوقت حراتش را ندارید

علی۵ 30 3 پاسخ 1400/5/6 -21:44

اگر با تغییر و پیشرفت کنار نیایی، اجبار زمانه تو را وادار به تغییر میکند. لطفا با تحجر خودتان کاری نکنید که مردم به دزدها ی اصلاح طلب پناه ببرند.

آ 21 3 پاسخ 1400/5/6 -21:43

دمت‌گرم.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks