تجمع اعتراضی خانواده‌های قربانیان انفجار بندر بیروت

خانواده‌های قربانیان انفجار بندر بیروت در تجمعی اعتراضی مقابل ورودی شماره سه این بندر در شهر بیروت، لغو مصونیت‌ها را خواستار شد.

تجمع اعتراضی خانواده‌های قربانیان انفجار بندر بیروت

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، خانواده‌های قربانیان انفجار بندر بیروت تجمع اعتراضی را در مقابل ورودی شماره سه این بندر در بیروت برگزار کردند.

خانواده‌های قربانیان انفجار بندر بیروت خواستار لغو مصونیت‌ها و مشخص شدن حقیقت و تحقق عدالت در این پرونده شدند.

ماریان فاضولیان از طرف این خانواده‌ها خطاب به مقامات لبنان گفت: دست از ناچیز شمردن جان ما بردارید و شما تلاش می‌کنید که مشکل ما را به حاشیه بکشانید تا ما آن را فراموش کنیم.

وی افزود: شورای عالی محاکمه روسا و وزیران، یک دروغ بزرگ است و پرونده ما را به حاشیه می‌برد است، چراکه آنچه در چهارم اوت اتفاق افتاد جنایت توصیف شده است، نه اشتباه یا سهل انگاری عملکردی.

فاضولیان در ادامه از بی‌توجهی مقامات کشورش و در راس آن وزارت بهداشت به مجروحان انفجار بندر بیروت در بیمارستان‌ها به شدت انتقاد کرد.

وی همچنین خواستار حمایت و همبستگی ملت لبنان به خانواده‌های قربانیان انفجار بندر بیروت شد تا صدای‌شان را به جهان برسانند.

ابراهیم حطیط نیز به نمایندگی از خانواده‌های قربانیان بندر بیروت در این تجمع گفت: مساله ما مسأله خون، درد و حق است و ما بیش از این نمی‌خواهیم و شما (مقامات لبنان) کسانی هستید که ما را ناگزیر به حضور در خیابان‌ها کردید. ما هیچ دستور کار سیاسی نداریم و از اجرای چنین برنامه‌هایی خودداری می‌کنیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها