زاکانی: انتخاب من کاملا قانونی است/ برخی جوسازی کردند تا آرامش شهر را به‌هم بزنند

شهردار جدید تهران با اشاره به اینکه انتخاب من به عنوان شهردار کاملا قانونی است گفت:‌برخی با جوسازی و سیاسی‌کاری می‌خواستند آرامش شهر را به هم بزنند.

زاکانی: انتخاب من کاملا قانونی است/ برخی جوسازی کردند تا آرامش شهر را به‌هم بزنند

علیرضا زاکانی در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: موضوعاتی که امروز در مورد برنامه ها اعلام کردم جزئیاتی از اقداماتی است که حق مردم تهران بوده ان شاءالله با مشارکت آنها برنامه ها را به پیش خواهیم برد.

وی افزود: ما جانمان را فدای مردم می کنیم و می خواهیم میدان داری را در حوزه های مختلف به مردم دهیم و برنامه ها جنبه مردم محوری داشته باشد.

شهردار تهران درباره انتصابات جدید در شهرداری گفت: این موضوع در حال بررسی است و امیدواریم بتوانیم از همه ظرفیت های درون شهرداری و برحسب نیاز از برون بهره مند شویم و خدمت شایسته برای مردم انجام گیرد.

زاکانی گفت:تمهیدات جدی برای مترو، اتوبوس و مترو داریم و در تلاشیم با اورهال مترو و اتوبوس گام های اولیه را برداریم 364 واگن دچار خرابی است و دو سوم واگن ها نیاز به اورهال شدن دارد.

وی بیان داشت: تامین حدود 200 اتوبوس جدید هم در حال پیگیری است تا در مسیر خدمت رسانی فعال شود همچنین تامین 630 واگن مترو هم مقدمات ان فراهم شده و برنامه تامین 15 درصد مورد نیاز را می خواهیم دنبال کنیم.

وی درباره اظهارات قانونی نبودن انتخابش به عنوان شهردار اظهار داشت:‌ افرادی که این صحبت‌ها را بیان می‌کنند اطلاعات‌شان ناقص بوده است و نباید با موضوع مردم سیاسی برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه من هم می‌توانستم پشت تریبون چیزهایی بگویم که برخی خجالت بکشند گفت: انتخاب من کاملاً قانونی است.

شهردار جدید تهران گفت: مسؤول مربوطه پیرو درخواست وزارت کشور این انتخاب را قانونی دانسته همچنین موضوع از هیأت وزیران هم پیگیری شده است و آنها هم قانونی دانسته اند.

زاکانی خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها خواستارم نقد منصفانه و دفاع واقع‌بینانه داشته باشند.برخی در این مدت جوسازی و سیاسی‌کاری کردند و قصد داشتند ارامش شهر را به هم بزنند ولی من سکوت کردم.رسانه ها باید دفاع و دقت کنند.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم خدمتگزار شایسته‌ای باشم و برنامه‌ها با موفقیت در شهر تهران به پیش رود.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    ولی خودمونیم پوششی بودیااااخوبم سهمت ازسفره پهن شده برداشتی

  • کاربر ناشناس
    0

    برادر اونایی که شعور دارن به حرفای یاوه گویان و غربگرا ها گوش نمیدن .اینا از داغ دلشان حرف میزنن

  • قلندر واقعی
    0

    در این مملکت هیچکس لایق پستهای کلیدی نیست جز پاچه خواران مفلس مفلوک اقلیت تندرو اگر از خارج مدیر و وزیر و وکیل داشتیم الان وضعیتمان خیلی بهتر بود همه دزد همه گرگ همه جیب بر خدا هم دیگر از ما روگردان شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها